to je zvláštní, téhle básni (moc krásné, i když není pro mne ;-)) jsem ani nedala tip, tak to rychle napravuji.
..a je tu další den..... nový a dosud nepopsaný......Tip, nepřipadá mi to jako blbůstka....
Briliantný opis v krásnych metaforách...Synáček, Ty musíš byť veľmi dobrý a citlivý človek.......Hermann tip
Basen je krasna , mila a procitena, libi se mi atmosfera rana. Kateee bude mist radost.
Davam TIP
Psichiatr? A jejeeeeeeeeeeeeeeeeeee!. Tak to uz si radsi necteje moje basne.....este me poslete do cvokhausu!? chi, chi, chi. :} proste pisete uzasne! tip
Je nádherné, že pouhé přání pomůže zrodu další krásy... Můžu jenom děkovat za vyslyšení... T*
rozpouští se sen
nemohou dívky nalézt to
co ještě večer tolik měly
a chlapci marně vzpomínají
na svou zbabělost
tohle je opravdu krásné, synáčku:-)
pěkné, psáno o všem a skoro o ničem a té něhy v básni ukryté, dávám tip. At se ti píše líp
gabio: Muselas čekat někde za rohem...než jsem ji dal...a něco ještě upravil, tak už jsi byla...děkuji, že se Ti líbí...
Davinči: Díky za milé přání, které k Tvému tipu patří...kéž se naplní...a totéž přeji i já Tobě...děkuji...
Doslova mi to vymalovalo jeden strašně starý, krásný obraz, který jsem kdysi dávno v dětství vídala na stěně ve svátečním pokoji babiččiny chalupy. :))
Vyvolalo to ve mně nádherné vzpomínky, děkuji! :)
TIP! **
Maxima Gali: No, blbůstka proto, že nic velkolepého vlastně neřeší...ale, je to jedno...možná, že kdybych to dal pod nerýmovanou báseň, tak by se mě někteří možná ptali, proč to není v blbůstkách...víš, já - po jistých zkušenostech dávám jen tři kategorie? 1/ Ostatní, 2/Miniatura, 3/ Blbůstka…
Myslím, že se bojíš zbytečně (pokud jde o ty tipy), protože rozhodující je stejně to, co napíšeš slovy...mě osobně těší pouze jen to, že mi někdo dá vědět, že tu byl...a četl...ale Tobě (stejně jako všem ostatním) za tip velmi děkuji...
Shellinka: Jsi milá, že mi o tom říkáš..."nádherné vzpomínky" dokonce...to jsem moc a moc rád...děkuji...
Zdenda: Do háje! Když Tě tak čtu tak vlastně jevím, co jsi: jméno jako kluk...mluvíš zase jako holka, tak jak je to vlastně s Tebou, hehe...
Poison Ivy: Děkuji za obojí...
Zdenda: dnes bez jedinéhosprostého slova!!!!! Musím tě pochválit, tvé kritiky jsou lepší a lepší.
Synáček: To nic. Takovéhle nesmysly píše Zdanda skoro každému. A v poslední době se jí (mu) poměrně často mění pohlaví - někdy o sobě mluví jako o muži, někdy jako o ženě. Ty jsi lékař, ne? Nemohl bys Zdendě nějak pomoct. Nejsi náhodou psychiatr?
Ta která nedává navíza: Klidně ho nech skotačit...vždyť každý dvůr je rád...má-li dvorního šaška...ne?