Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledám objektivní názor na sleeping_beauty

20. 06. 2004
1
2
9873
Autor
angelik

Vítám vás:) a díky za návštěvu*

Ráda bych znala názor jiných, co se týká téhle věci. Nepopiratelné je, že tahle osůbka je velmi kontroverzní. Je schopna zároveň si přiznat, jak neschopná sama je, přesto vystupovat zcela jinak. Samotnou tuhle diskuzi bude mít "na háku" stejně tak, jako všechno co se vedle, za, bo dokonce proti ní postaví. O to mi ale teď vůbec nejde.
Připadá mi až k pozastavení zvláštní a snad i smutně vážné, že všichni mlčí. Mlčí, protože se stejně nic jiného než pár přestřelek neodehraje. Přesto vás, kdo jste sem už přišli (a máte nějaké zkušenosti), prosím, abyste se zapojili, chvilku pobyli, nebo cokoli jiného.
Budu vděčná za každý váš názor, protože mě osobně už příliš nebaví připadat si, že vlastně nezmůžu vůbec nic (viz "stinná stránka demokracie":).

 

Můj osobní názor připíšu k vašim.

 

Předem díky a napřečtenou*


2 názory

Lasy
02. 03. 2010
Dát tip
já vím, že už je to s křížkem po funusu, ale chtěl bych vajádřit názor: sleeping_beauty kde jsi? chybíš! Lasy

Vihar
09. 11. 2005
Dát tip
Buď ráda, že se k tobě nepřišel vyřádit nějaký ten zde se potulující sebestředný a ctižádostivý paranoik s mindrákem na holky, jako je kupř. StvN sleeping_beauty neznám, takže až poznám, napíšu víc. Klidně jí na mě poštvi, nejsem masochista, ale jak jí tady líčíte... rád bych jí poznal na vlastní díla (kůži zde totiž nevystavuju) co funkce "dát k neoblíbeným autorům", zkusila jsi jí?

_Psyché_
30. 03. 2005
Dát tip
ačkoli je diskuze dávno pasé a nikomu nebudu posílat avízo a na mym názoru vůbec nezáleží, ráda bych jen řekla, že Rowenny názor je ten nejpřesnější

angelik
14. 07. 2004
Dát tip
tak reklama na mě to není a pokud už se tedy ještě pořád zapojujete, přečtěte si aspoň něco z toho, co jsem sem vůbec na záčátku vložila, než, sk8, začnete analyzovat, proč že tohle dělám. Pak by nedocházelo k opětovným opakováním toho či onoho, jak už to tu mnozí dělají. tečka. toť vše. dík.

Elyn
14. 07. 2004
Dát tip
angelik... to bylo na agátu, ne na tebe...:)

angelik
14. 07. 2004
Dát tip
jojo, ale je to pode mnou, tak reaguju. Taky díky, el

sk8ergirl
14. 07. 2004
Dát tip
Ok, přečteno...vidím, že ste to asi myslela jinak drahá angelik, ale i přesto si myslím, že její kritiky sou pro mnohé lidi dalším všeobecným problémem...a taky mám pocit, že osobní pře vznikají hlavně díky kritikám, takže to spolu vlastně souvisí nebo spíš to na sebe navazuje...ale to je jedno...svůj názor sem řekla...osobní urážky možná nejsou nejlepší a myslím, že s_b se pak občas hodně baví tím, jak autoři na to reagují...a já se jí ani nedivím...

angelik
14. 07. 2004
Dát tip
tak to je fakt sranda. Veeeelikánská zrovna tady:)) (velký úsměv). Díky za názor ještě jednou

1Agatka
13. 07. 2004
Dát tip
No, tak jak tak koukám "sb" píše "kritiky" nejen mně. Protože se tu vyskytuji jen krátce a to tak že vložím svou věc a jdu...myslela jsem, že to dělá jen mně a že tedy se jí opravdu velmi nelíbí to, co jsem napsala. Někdo tu výše napsal" sleeping nepíše žvásty...narozdíl od mnohých jiných, ashentreeho nevyjímaje :-) snaží se o pečlivé kritiky, " No - když mi napíše, že je to hrozné - je to pečlivá kritika? Není...nepomohla mi a tak jsem dosud na ní nereagovala. Myslím, že kritizuje proto, aby někoho ponížila a tím povýšila sebe.

Elyn
13. 07. 2004
Dát tip
agátko, četla jsem si její kritiky u tebe....a moc nechápu, že se přidáváš k téhle diskuzi.. slovo hrozné - je kritika. Co si z ní vezmeš ty sama a jak se k ní postavíš, je na tobě. Nikde jsem tam ale nenašla, že by ti nadávala.. takže.. Není tohle spíš reklama na tebe?

Craerassy
13. 07. 2004
Dát tip
ježíši, ono to tu ještě pokračuje?:-)))

sk8ergirl
13. 07. 2004
Dát tip
No tak upřímně, takovéhle diskuze mi připadají značně pod úrovní a nějak mám pocit, že snad ani nejsou potřeba a hlavně nemají žádnej přínos...no možná tak akorát, že autorka se na sebe snaží upoutat pozornost, i když výslednej efekt je ten, že upoutá etště větší pozornost na sleeping... Ke sleeping_beauty snad jen toto - jako kritika ji mám ráda a jejím občasným reakcím v kritikách se nedivím, nýbrž mi to při tom hafu věcí, které čte, připadá úplně normální, spíš mi přijde, že její terfné poznámky a kritiky prostě někteří lidé neunesou a nedokážou si přiznat, že jejich psaní asi nebude tak dobré, jak si myslej, v tom případě díla ale ani neměli publikovat...a jako autorky si jí dost vážím...no, toť asi tak vše...

ashentree
13. 07. 2004
Dát tip
chjo...

angelik
12. 07. 2004
Dát tip
ó teď už na nic

Miss_Moody
10. 07. 2004
Dát tip
Ó jé....na co tohle?

Litochowitz
30. 06. 2004
Dát tip
...diskusi jsem nečetl, jen píšu názor.....s_b je mi (chtěl jsem napsat u prdele asi jako většina z vás):) někdy sympatická, jindy ne.....neznam jí, a celou tuhle agitaci považuju za zbytečnou.....hlavně si na nic nehrát.....:)

angelik
24. 06. 2004
Dát tip
Děkuju vám všem za reakce tady. Několikrát jsem tu položila otázku, jak jinak se dá bránit, mimo mlčení, které mě přestalo bavit. Proto nechápu a asi ani nepochopím kritiky vůči tomu, jak jsem to provedla teď. Po rozšíření redakce, vlastně ani nevim, jestli to tu má někdo na starosti nebo ne a v rámci určité „soudružnosti“ jsem doufala, že mi s tím někdo pomůže. Jak už jsem se zmínila – tahle stránka je pro mě zábavou a místem, kde můžu publikovat to, co píšu. Zároveň jsem si vědoma kouzla určité anonymity, která velice láká. Někteří jí podlehli zcela, pro někoho je to jen způsob pohybování se po těchhle serverech. Jsem absolutně proti tomu a odmítám přijmout, že můžu pod rouškou tady toho pokryteckého sráčství v rámci anonymity, házet kde chci co chci bez jakékoli opozice. V tomhle případě je jeden hlas k politování málo. Na slepotu se, bohužel, poukazuje velmi špatně, protože zaslepený organismus ztěží pochopí, co ten druhý říká, ba naopak se začne bránit extrémně nepřiměřeně, většinou tak, že se na to nedá cokoli říct, reagovat. Ve velké rozpaky mě uvádí fakt, že odsud odchází lidé právě kvůli tomu, že na zdejší poměry nemají žaludek. Já ho v této době taky nemám nejlepší, přesto se nějak nedokážu smířit s myšlenkou, že se prostě jen tak vzdám a půjde to beze změny zase dál, omezím se já a ne ten, z koho to pramení. Nelíbí se mi něco jako divná a nepochopitelná rivalita v téhle sféře zájmů. Po jisté době, co tohle trvá, mám před sebou dvě možnosti – buď tu s tím něco udělám (alespoň v malé míře), a nebo odejdu, protože mi to docela povětšinou znechutí kus dne na místo toho, aby mě těšilo tu být a setrvávat. Vzhledem k tomu, že tohle není první „rozepře“, vzhledem k tomu, že jsem to už několikrát přešla a „radila“ si sama, teď už na to nervy nemám a tohle je tak poslední krok, co tady činím. Dál nerozumím tomu, jak si s_b přišla na takovou autoritu. Kdyby v životě cokoli v tomhle „odvětví“ dokázala, pak ji budu snad i respektovat a brát na vědomí, co říká. Pokud vím, neodlišuje se nijak od ostatních tady (pokud jsi, sleep, vyhrála nějakou cenu, pak se omlouvám, ale i tak by to bylo málo). Jejích nepopiratelných kvalit, co se týká zdařilosti některých děl a relativní „trefnosti“ kritik, jsem si vědoma stejně tak, jako vidim tu stranu druhou, která se mi zdá převažující. Toť veškerý význam téhle debaty. Jak už jsem tu někde psala, tohle nemá a neměla být diskuse napadající a urážející toho či onoho, jen jsem chtěla zjistit, jestli je to tady skutečně normální a stejně tak, jako ona, jestli můžu pod díla bezostyšně a beztrestně psát autorovi, jestli je tupý, hloupý, sračka, kravina, kravka, blablabla cokoli. Pokud je tohle skutečně v pořádku, proč to nedělat? Vždyť je to tak snadné – sedět za monitorem a bavit se nad tím, jak mě nikdo nevidí, neslyší, můžu kydat, můžu si u toho rýpat v nose, zadku, můžu brečet, můžu se smát a psát vážně atd. Ba ba…vím, že to tak je, jen bylo mým zbožným přáním, aby na stránkách s tímto zaměřením ne-e. Co se týká ještě toho dopisu, co tady citovala sleep – ano, psala jsem ho, zálohovaný ho nemám, zkopírovat ho může kdo chce, nestydím se za něj, i když přisprostlý je, to nepopiratelně – to bylo tou soukromou cestou, jak mi tu radíte. Je psaný začátkem doby, kdy jsem sem přišla, nevznikl jen tak, že by mi třeba hrklo, tak jako hrká sleep v urážení autorů, bohužel, neměl pražádný výsledek. Nestavím se do role žádné antipody vůči sleep, nehraju druhý protipól. Jaký má všechno tohle smysl je psáno výš. A ještě jedna věc – všechno se dá přecházet jen do určité míry. Neupírám nikomu sympatie ke komukoli, jak už je tu řečeno, bylo by velice smutné, být všichni stejní. A reakce typu, jak nesmírně je vlastně pokleslé „JAK“ se bráním, by mi připadaly trefné, kdyby bylo jiné cesty. Dík za reakce a taky za prvního člověka, který mě zcela pochopil, Rowi*

Ještě jednou bez úprav zde zkopíruji svůj příspěvek a doplním ho otázkou .Proč nepíšete pod svým jménem srálbotky ?! Pokuste se nedělat, že tyto řádky nevidíte. Takže: Vážení i nevážení, pokud se účatníte obdobných diskusí, bylo by slušné a mj. nezbabělé odhodit svůj nick a představit se . Jsem přesvědčen , že potom by tyto debaty měly trochu jinou úroveň. Pokud by tedy vůbec někdo debatoval. V této debatě jsem napočítal pouze tři, kteří se prezentují celým jménem i příjmením (včetně mne). A to je ubohé.

spala, spí nebo bude spát

Craerassy
24. 06. 2004
Dát tip
Lubore, rozhodně si nemyslím, že jméno a příjmení (které si tu každý stejně může vymyslet) by dalo hlupákovi rozum...je mi jedno, jak se jmenuješ a jestli používáš pravé jméno...budu s tebou psát tak jako tak slušně, protože hrubost nepovažuji za komunikaci..

Rowenna
22. 06. 2004
Dát tip
Dis: já bych spíš řekla, že tohle je jako volání o pomoc. Třeba se mýlím.

Rowenna
22. 06. 2004
Dát tip
Nepovídej. :-) A že nic z toho nenapsala třeba mi? Já tím chci říct, že spor nikdy není jednostranný. Já do toho sporu nevidím, vím, že se nějak míjíte v názorech, párkrát jsem na nějaké třesky mezi vámi narazila. Dělat rozhodčího není možné. Lze zachovávat příměří, snad. Vyhýbat se - což je proveditelné, jedna druhé. Aby nedocházelo ke zbytečným výpadům. Aby tady ubyly ty kravky a p..i, a k----vy a tak dál. :-)

sidonia
22. 06. 2004
Dát tip
Rowenna... znám angelika (a to i osobně) a tak s tebou musím souhlasit, že to je "volání o pomoc".. napsat se sem dá cokoli, ale jak to každý pochopí je věc jiná.

Craerassy
22. 06. 2004
Dát tip
angelik...tohle je jen net, jen virtuální místo setkávání různých lidí a kdyby mě tu kdokoli nazval kravkou, vzbudí jen shovívavý úsměv, protože nikoho z nich neznám osobně, je mi to jedno...netrap se tím, ano? každý nějakým způsobem dospíváme a dozráváme a pokud něčí cesta vede přes kravky, nech mu ji..jak řekla Anička Dajdou...je to její názorrrr...přes podupávání nožičkama se přeci dokážeš přenést, tak to udělej s úsměvem a nadhledem správné holky, za kterou tě tady spousta z nás má:-)

Alive
22. 06. 2004
Dát tip
Lidičky, vy mě upřímě šokujete...že vás tohle baví... Jestli dva lidi nedokážou pokrčit nad něčím takovým rameny kam pak spějeme všichni?!?!???? Nemylsíte si, že bychom se navzájem měli dokázat respektovat..?? Jedna má styl takový, druhá zase jiný... Jedna radši přímější vyjádření...druhá chodí kolem jen to neříct přímo.. Každý jsme nějaký, kdyby naše názory byly stejné, proč by jsme sem chodili a návzájem se četli?!?!??!?! Nevím o tomhle sporu nic (krom toho že jsem četla tuhle diskuzi) a ani o vás...ale přesto si myslím že byste se měly dokázat respektovat.... a jestli ne, pak není divu naše společnost.. Mějte se všichni krásně a užívejte sluníčka... dík za poslech...:o)

Alive
22. 06. 2004
Dát tip
já...nevím..asi nemůžu soudit, nejsem v obraze...ale jak už někdo řekl...tohle je internet a anonymita...copak nás může něco takového rozházet?...asi jí to pomáhá ve vyjádření...těžko odhadnout zda by to tak dokázala i vyslovovat...

Alive
22. 06. 2004
Dát tip
...nepochopím....smysl??? ...když Tě někdo slovně napadne, vrátíš mu to? Snažíš se triumfnout.. je důležitější souboj s někým nebo se sebou...???

Elyn
21. 06. 2004
Dát tip
souhlas s dis, andělíku.. tahle "debata" nevyřeší nic...

angelik
21. 06. 2004
Dát tip
o pečlilvé kritiky se mnohdy nesnaží, alespoň mně do toho osobní napadaní nezapadá. Souhlasím, že tohle jsou tenké ledy, na kterých jsem, ale na ty se slečna pouští denně a nikdo ji za to neřekne ani půl slova. Dobře. Opakuju svou otázku - máte nějaké jiné možné řešení?

ashentree
21. 06. 2004
Dát tip
já o žádném osobním napadání ze strany sleeping beauty opravdu nevím, angeliiiku...jsou tu lidi, kteří osobně napadaj, to je pravda...sleeping_beauty jen prosazuje svůj názor, mám pocit, že naprosto korektně...jestli to bereš jako osobní napadání, tak teda fakt nevím...no nic, vážně nic nevyřešíme...nemyslíš, že by jsi měla sleeping poznat nejprve sama, než si dovolíš inscenovat nějaké takové veřejné spekulace? mně tohle přijde daleko horší, než ono osobní napadání, které tu vzýváš...a věř mi, sleeping beauty je fajn, jedna z nejupřímnějších bytostí, jakou jsem dosud potkal...howg...

angelik
21. 06. 2004
Dát tip
s_b: vzhledem k tomu, že se snažíš vypudit lidi ty, a pravda se ti mnohdy i daří, pak nevim, o čem přesně tady u jiných mluvíš. To, že už něco takového proběhlo, jsou asi opodstatněné věci, stejně jako tahle. ash: tak to mi připadá, jako bys byl z jiné planety, pokud sis všimnul jen korektnosti jednání ze strany s_b. Můžu ti uvést poměrně dost příkladů, které korektní příliš nejsou. Jinak - tohle nemá být "tábor" zaměřený na urážení s_b (to bych si ani nedovolila, protože by se dostala do pozice ponižovaných a trápených), jen se chci doptat, jaké tady má každý vlastně práva, když se tu kvůli atmosféře prané některými lidmi odchází. Dík za reakce.

Vážení i nevážení, pokud se účatníte obdobných diskusí, bylo by slušné a mj. nezbabělé odhodit svůj nick a představit se . Jsem přesvědčen , že potom by tyto debaty měly trochu jinou úroveň. Pokud by tedy vůbec někdo debatoval. V této debatě jsem napočítal pouze tři, kteří se prezentují celým jménem i příjmením (včetně mne). A to je ubohé.

Kritiky se píší, aby hanily nebo chválily a s_b dělá obojí......ikdyž občas tvrdým způsobem.... Jen at vyjádří svůj názor ...jen at vypíše vše co v ní je a jak na ní co působí ..... Však není to žádná bohyně(alespoň doufám že si to o sobě nemyslí), takže komu se její kritiky nelíbí at si je vymaže .... Autoři přeci píší pro sebe......jen je zajímá názor někoho jiného....tak tady ho mají.... Ale výrazy typu sračky by mohla omezit ....:-)nojo

angelik
21. 06. 2004
Dát tip
ne. nemyslim kritiky děl. V prvním svém příspěvku k tomuhle jsem to psala (můj názor na její kritiky). Byla by hloupost ohánět se proti něčemu takovému, jako je nepochvalné navštívení kohokoli, proti tomu, že mi tu či onu věc dotyčný nepochválil. Já mluvím o dalších přestřelkách mezi autory, kdy už to s kritikou DĚL nemá co do činění.

sidonia
21. 06. 2004
Dát tip
slíbila jsem, že se vrátím, taxem tady:) takže... moc nesouhlasím se stylem, který angelik zvolil, aby se dověděl "objektivní názor", ale budiž. Já osobně se ke s_b nemůžu vyjádřit nijak, a to ani pozitivně, ani nijak negativně... je jasný, že na její "kritiky" atd. se názory různí.. Zase na druhou stranu ale můžu říct, že pokud se kritiky týkají díla a nezahrnují žádné "titulování" a shazování autora (čemuž jsem, biohužel, měla tu čest být párkrát přítomna), tak jsou dobré a většinou "uhodí hřebík na hlavičku". Ale je fakt, že v něčem má angelik pravdu... jsou lidi, kteří kvůli kritikám a reakcím určitého typu odtud odchází (a teď není důležité, jestli je to dobře či špatně). Řekněme, že jde o princip...dá se říct, že je otázka, jestli je správné, aby někdo, kdo napíše něco, co se někomu nelíbí (krásná jednoznačnost:)) byl označován nelichotivými poznámkami na svou osobu... myslím, že kritika by se měla tákat děl a ne autorů samotných.... toť můj názor... (i když jsem teď asi trošku odbočila od tématu)

angelik
21. 06. 2004
Dát tip
ne. o to mi jde. Přestaňte se, prosím vás, bavit o kritikách děl. Já mluvím o osobě, o osobním narážení...byla bych ráda, pokud už sem někdo přijdete a začnete mě napadat za nekorektnost, abyste si přečetli, co jsem sem napsala v příspěvcích. Díky.

Rowenna
21. 06. 2004
Dát tip
A hlavně neodcházej. Domnívám se, že se to dá ustát. Všem - bez ohledu na to, jaký názor zde prezentují - myslím, že chápu, proč se Angelik brání. Možná, že by nevadilo, že růženka občas napíše někomu pod dílo, že je "malá kravka" - kdyby byla protistrana, která řekne, ale kuš - tohle už ne. Kvůli rovnováze. Aby v tom žádný autor nebyl sám - když ho to náhodou potká. Aby takový člověk věděl, že existují lidé, kteří titulování "malými kravkami" jen tak lehce neskousnou. Tohle je alibismus, co tu předvádíte. Ona je růženka přece taková, maková...- já vím, já osobně ji mám moc ráda. Ale přece právě proto bychom občas ti, co ji máme rádi, měli říct: tož, děvče, tady už trochu ujíždíš.

Delahaye
21. 06. 2004
Dát tip
To "Chytrá"_horákyně - no super, zase jeden ředitel zeměkoule s patentem na rozum. Demagogie non plus ultra. Tuším, že jsi "blondie" alias "blondýna" , ale můžu se i plést. Jestli se nepletu, tak píšeš krásnou poezii, ale pro diskuze je Tě škoda. Tak monolog, to ano. Písmácký styl ? Ano, vyznačuje se hlavně přemírou osob, co mají ve všem jasno. Moc jim to závidím, tuhle jistotu postrádám ... Jinak souhlas s Rowennou. S tím, že každý si to pod svým dílkem může rozdat s kýmkoliv-jakkoli, až kam mu žaludek dovolí ... Proti S_B absolutně nic nemám. Jen - a to už jsem se taky tehdy pod tím inkriminovaným dílkem ozval - napsat přišetšímu autorovi jako "kritiku" : "Bože , to je kravina !" jest dle mě zhovadilost, která nemá s "upřímností" pranic společného. Ale každému se to může zdát jinak, to je věc názoru ... P.S. Kvůlivá CH.H. vynechávám smajlíky. No, dyk já se vlastně ani moc nesměju, takže je to na místě ... Hezký večer všem... avi

dismorphia
21. 06. 2004
Dát tip
Rowi, odpovím tady i na to, cos psala pod Angelikovo dílko Věnováno (tam ji to nechci špinit těmito debatami).. a v podstatě to bude v duchu toho, co řekla Elyn - žádná z mých výtek nebyla k tomu, že se angelik brání, ale k tomu, "jak" se brání.. ten způsob mi přijde poněkud přihlouplý, nehledě na to, že si ji sem k tomu ani nepřizvala.. (a v podstatě nejde vůbec o to, jakou náhodou se sem slípink dostala a že s tou náhodou angelik počítala).. a všechno, co ke způsobu vyřizování si podobných věcí mám, už jsem zde napsala.. netahala bych do svých sporů s druhou osobou nikoho dalšího (i kdyby takových, kteří se s dotyčnou neshodnou, bylo sebevíc)..

angelik
20. 06. 2004
Dát tip
názor je objektivní tehdy, pokud se sestává s více názorů:). O to se tady snažim. Jak už jsi řekla - vážím si jí jako autorky mnohdy povedených děl, mnohdy méně, její kritiky jsou správné a nemilosrdné, o což tady ale vůbec nejde. Děkuju za názor (btw mě má taky za debila:)

dismorphia
20. 06. 2004
Dát tip
proboha! tohle už snad ani nejde myslet vážně..

dismorphia
20. 06. 2004
Dát tip
mimochodem - doufám, že sem byla jmenovaná aspoň přizvaná..

sidonia
20. 06. 2004
Dát tip
he, angelik už jezase ve své kůži:)) dobrýýýýý:)))) vyjádřím se zítra, teď nějak nemám čásek... :)) (ale bude to asi diplomatičtější projev než jaký občas podávám ústně... asi víš:))))

dismorphia
20. 06. 2004
Dát tip
já, když už jsem tady, bych měla aspoň dotaz.. na co ti, angeliku, ten "objektivní názor" bude? že na základě něj, pokud se bude lišit, přehodnotíš ten svůj?

dismorphia
20. 06. 2004
Dát tip
tak se pohodlně usaď, slíp.. asi budeš mít o zábavu postaráno..

dismorphia
20. 06. 2004
Dát tip
enjoy! :))))))))

Existuje Písmácký styl? Pan doktor už tu není, přesto mu znovu odpovídám. Ano, existuje. Bohužel a existuje právě i tímto osočováním a rozmělňováním a rozňahňáváním a rozpitváváním toho, zda ta ona, či on, je blbá nebo nikoliv a jestli by jako nebylo lepší v zájmu celku se tak ňák semknout a dotyčnou(ného) sejmout, dřív něž on sejme je v "kritikách". A zatímco u tohoto příspěvku budou jistě narůstat rozporuplné reakce a možná se objeví i klubík, budou se tu dále dále objevovat paskvily od autorů typu tehotnej_hroch(omlouvám se za adresnost, ale nerada si dělám z huby větrák), kde je každá stupidní odpověď ověnčena asi třistaosmdesáti smajlíky a tajtrlíkováním. no, ať vám to vydrží.

Dero
20. 06. 2004
Dát tip
s_b je unicorn s kopýtky dva palce nad zemí a obyčejní koně jí závidí roh. Přeberte si to, jak chcete, každopádně to může být ještě sranda - tadyk. ;o)

Dero
20. 06. 2004
Dát tip
jj ;o) asi je zač, nemám rád zvuk honácké trubky

angelik
20. 06. 2004
Dát tip
dis: ne, svůj názor nepřehodnotím, jen už mě nebaví poslouchat a tolerovat to, co mi dotyčná kydá pod mé příspěvky, bo kritiky. Vzhledem k tomu, že žádnou jinou cestu nevidim, předpokládám, že ani tahle není šťastná, ale aspoň nějaká je. Co se týká toho, k čemu mi bude objektivní názor, tak zhruba pro tohle: chci vědět, jestli jsou ti lidi, kterým chci dávat číst, co píšu, tj. jestli se na to nevybodnout a skutečně některé nepotěšit. Nepřipadá mi normální, aby mě stejně hodnotný autor zoval "kravkou" atd., viz pod některými věcmi nejrůznějších autorů. Na nějaké vzájemné přestřelování většinou náladu nemám, zvlášť když to nikam nevede, přesto mi to občas nedá nezareagovat. Pokud tedy znáš nějakou jinou cestu, jak se tomuhle bránit, pak ji uvítám. Vyjma mlčení a přehlížení, protože nechápu, proč by zrovna jí mělo procházet něco, co mně se nelíbí. Dík za reakce. (btw jojo, avi jsem poslat chtěla, ale poněvadž milá jmenovaná má ve zvyku neposílat je mně, když žvatlá o mně, proč bych to tedy dělala. Konec konců jak vidíš, udělali to za mě jiní)

dismorphia
20. 06. 2004
Dát tip
nebudu tady ani náhodou rozebírat osobu s_b, a to proto, že kdybych snad vůči ní měla něco na srdci, tak si to s ní vyříkám soukromě a ne takovou trapnou přetahovačkou, která stejně nikam nevede a nic nevyřeší.. tím jsem v podstatě odpověděla .. je otázka, jestli to s_b objevila nebo ji někdo pozval za tebe, ale to asi omluva není.. avi v tomto případě je slušností.. a ještě avi

ashentree
20. 06. 2004
Dát tip
c_h: a o ashentreem ani nemluv(n)ě :-) písmák je životní styl...písmák bez sleeping beauty by byl jako ryba bez vody...chcípli byste tu pod vlastníma maskama... sleeping nepíše žvásty...narozdíl od mnohých jiných, ashentreeho nevyjímaje :-) snaží se o pečlivé kritiky, kolik tu je takových? tohle řvaní asi nepochopím...fakt ne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru