Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoje číča
Výběr: Igor_Indruch, child, Permon9k, Empty
08. 07. 2004
16
0
19144
Autor
Roman_Tik
Mám já doma číču
co má velkou píču
Když ho strčim sem a tam
za chvíli se udělám
Jak můj penis do ní tříská
kočka ječí, mňouká vříská
Nevím zda-li cítí hnus
nebo je to orgasmus
Child:
nejspíš proto aby si ověřil kolik lidí tady není schopnost rozpoznat sebemenší recesi a kolik lidí tady je schopno hystericky řvát kvůli přesně mířené, samoúčelné vulgaritě
Och, jak jsi moudrý voe.
K dílu - kočičí píčovina.
2005-03-14 12:14:06 Vella 122511 Porušování pravidel serveru.
2005-03-14 12:14:06 system 122511 Dilo zneviditelneno
- koukám, žes mě v koši předběh .. :-))
Wojtyla_Jr
14. 03. 2005Wojtyla_Jr
14. 03. 2005
terezka> se jen usmívám jako že :-)
k dílku - mimo to, že si to ještě vyříkáme, tak je to fakt rázný - jako ve školce na besídce - člověk by Ti zatleskal - jseš největší čurák tady ;-))
TIP Ti jakožto obdivovatel odpárat nemůžu :-)
konečně některá má báseň byla doceněna
Jsaem na vás hrdý a myslím, že do Zlatého Výběru by bylo vhodných daleko víc mých básní:-))
Petr: Největší čurák??? Poměříme, poměříme;-))
Nevím ale příjde mi to trochu vulgární a nevkusné. Některé verše zcela postrádají romantiku.
PS:
Svatostánek
Šel jsem tuhle do kostela
Jeptiška tam mrdat chtěla
Dřív než jsem spolk hostii
už mi hrábla po pyji
Tak jsem jí v tom svatostánku
nekřesťansky protrh blanku
www.sweb.cz/alexangr
(hledej nevhodné básně v sekci poezie)
Tip4you
starý... číča - píča, tendle rým je otřepanej... viz. Bondy
ale proto, že to udělalo takovej rozruch, tak tip*
pozorovatel
07. 03. 2005Cinky_se_vrací
26. 09. 2004Homo_criticus
02. 08. 2004Litochowitz
02. 08. 2004
geniální dílo! :o) to poslední dvojverší by si zasloužilo Nobelovu cenu... :o))*
Tak jsem u Papouchova Zvláštního sexu narazil na názor, že je to dílko podobné tomuto - hmmm, není, Papoucha s radostí tipnu, tady... s radostí zavřu stránku...
pozorovatel
17. 07. 2004
děcka, já se vám teda divím, že se na to nevykašlete..zajeďte si do přírody, když jsou ty prázdniny, omejte přirození v chladném horském potoce, zapalte cigaretu uprostřed noční samoty a až zříte hvězdné nebe nad vámi, třeba pocítíte i mravní zákon v sobě, ha!:-)))))))))))))
pozn: a proč tohle četlo 364 lidí a mou hodnotnou vysoce asexuální poezii nikdo nečítá, ach?:-)))
Makčo...neboj... se přirozeně koupu v potoce, když jedu do přírody, a jestli jsi po dovolený, tak fajn..
ha, i takhle se dá dělat reklama, och..
:)
Elyn:dyk to byla taková zdravá provokace, bo jsem plná sil a toho nadhledu..že ano..jak člověk v té přírodě cítí, jak je proti ní malý a bezmocný a tak vůbec...:-)
pozn: když to není kvalitní samo o sobě, holt to reklamu potřebuje:-)
možná, že by pro tebe mohlo být vzrušivější jít jako voyeur na Václavák, tam by tvá exhibice měla přece jen větší účinek! :)
dismorphia
11. 07. 2004
vau!!! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Roman Tik se stává celebritou:)))))))))))))))
S váma je větší prča než jsem si myslel děcka:)))))
Konečně můj geniální počin zaujal!
Díky! Dáváte mi sílu pokračovat!
mně se mazivo v uších dělá, ale mám na to takový ty šťárátka a když se večer dívám na forresta gumpa na videu na se celou tu dobu šťárám v uších - je to skoro nejlepší věc na světě, pokud nepočítám alkohol, sex, umění a hru na harmoniku
jo jo, s vatičkou a na každým šťárátku je vatička z každé strany, čili potřebuješ na obě uši jenom jedno..
párátko je moc nebezpečný myslím
child: Co to je??? Já mám ty vatičky vždycky úplně hnědý, tohle je nic! Kdybys to aspoň upravil ve Photoshopu!
Chroust : roztomilá demagogie :-)
jen mi vysvětli - jak do toho Tvého seznamu zapadá vykání manželce ?? :-)
Příslovečné hrušky s jabkama ?
A jinak díky za super návod s párátkama.
Posloužím i já drobnou radou - uši si denně mej a budeš moct ušetřit párátka na činnost k tomu určenou ... :-))
:-)
kroust : to je od Tebe velmi milé a nepochybuji, že to Tvá žena kvituje s nadšením .... ale furt nevím, jak to souvisí s tím, že si nemeješ nohy a uši máš čistý jako Shrek ... :-))
chroustal : :-))) na tom něco je ... Hele, no jestli ti i ona vyká, tak musím uznat, že : "Vy jste ale dobytek smradlavej !" zní tak nějak malebněji.... :-))
:-)))...díky za tu zábavu, RT...dlouho mě tu nepobavily kritiky tolik, jako u tebe...samo, že si zasloužíš tip:-)))
ach jo, už je to tu zase . .
jeden píše kraviny a tvrdí, že je geniální a zbytek se mu to snaží vyvrátit (zbytečně)
no comment, nad tímhle dílem se baví autor jistě mnohem méně než nad kritikama pod ním . . .
Lasy
sk8ergirl : jsi docela ubohá, co budeš dělat za třicet let??
co tě pohoršuje na téhle básni?
konkrétně?
nebo jsi tak krátkozraká a nevidíš co chtěl autor dokázat?
a co dokázal?
tv za to že se mu to povedlo..
Ach jo, bez komentáře...ano patrně sem tak strašně krátkozraká a "báseň" mi připadá jako totální vulgární humus...stačí?
ach!
a další člověk kterej nevěří tomu co řekne a neumí to obhájit..
ale..
opravdu nevíš proč tohle autor udělal?
Patrně ne, vždyť sem ubohá patnáctiletá puberťačka...tak v tom případě prosím o vysvětlení, abych byla zasvěcena do tajů autorovi geniality...
nejspíš proto aby si ověřil kolik lidí tady není schopnost rozpoznat sebemenší recesi a kolik lidí tady je schopno hystericky řvát kvůli přesně mířené, samoúčelné vulgaritě
Fajn, tak já sem schopna hystericky řvát...stačí?
Nebudu se tady hádat, myslím, že to nemá cenu...ať si z toho každej vezme, co chce...a nemyslíš, že by se dyžtak měl obhajovat sám autor?
Child: nech mě hádat proč to autor udělal. Je to exhibicionista a chce se zviditelnit. Co má podle tebe obhajovat sk8 na tom že ji něco připadá jako "připadá jako totální vulgární humus"?
Mně to naopak připadá jako říkanka, jakou jsem si jako nadržení hošíci skládali v sedmé - osmé třídě. Mám to taky obhajovat?
To ty bys měl obhájit výběr, pane kritiku.
Ok, kouknu, asi sem přehlédl. Kdo dává výběr je pro mne kritik, má to úředně potvrzeno vedením serveru a nikdo mu to neodpáře. Proto se do téhle partičky rozhodně necpu :-)
A jak podle tebe má obhajovat sk8 svůj dojem? To je jádro mého dotazu. To na cos reagoval bylo jen takové přátelské dloubnutí ;-)
ne ne, to si pleteš, já jsem redaktor a ne kritik, redaktor používá několika výhod a tou hlavní je, že rozdá výběry jiným redaktorům a ti poté rozdají výběru mu, takže každý redaktor je i velký básník, ovýběrovaný od hlávy až k patě..
taky bys to měl zkusit
child: :-)))))))))))) no vidíš jak se člověk učí, omluva za zmatení pojmů, pane redaktore - nekritiku. Může to být docela prča, ale díky, do téhle hry se nazapojím.
Jediné co vzdáleně připomíná zdůvodnění výběru jsem našel v téhle replice:
sk8ergirl : jsi docela ubohá, co budeš dělat za třicet let??
tohle je podle mne jen čistý osobní útok na sk8m, nikoliv zdůvodnění výbšru
co tě pohoršuje na téhle básni?
konkrétně?
nebo jsi tak krátkozraká a nevidíš co chtěl autor dokázat?
další osobní útok na sk8
a co dokázal?
dobrá totázka, já si na ni odpovídám: rozproudit naprosto iracionální diskuzi - jednu z desítek tady- do které se tu mnozí z nás tak rádi zapojují, nic víc nic míň
tv za to že se mu to povedlo.
opravdu výběr za rozproudění nesmyslné diskuze???? Není to trochu málo Antone Pavloviči???
Nebo jsem tak krátkozraký, že jsem to zdůvodnění (které bys měl podle vámi diskutovaného kodexu redaktorů k výběru připojit) přehlédl? Mimochodem "kola na rybníce" jsou taky důstojné zdůvodnění výběru (avi I_I).
Igor si jinde stěžoval na upadající úroveň Písmáka - ale takováhle redaktorská práce podle mne k úpadku napomáhá mnohem víc než stovky naivních a neumělých básniček či úletů typu "Moje číča" Howgh.
Igor_Indruch
09. 07. 2004
I_I: Smekám před tvým rozborem a řvu jak ta kočka :-))))) To by si zasloužilo tip a výběr. Na rozdíl od dílka a diskuze tady to má šťávu a vtip.
já jsem se taky nesnažil být vtipnej a nikdy jsem taky nebyl bůhvíjakej rebel, jenom mi přišlo vtipný jak to romantikovi všichni žerou..
dobře..
až na nějakýho narazíš tak pošli avi
já narážím jenom na samý nenadějný
Teď jen nevím, jestli se nad tím pousmát, nebo spíš rozbrečet. Jak nad dílem, tak nad kritikami... asi si holt každý musíme vybrat..
:-))) na rozdíl od slípy se já u diskuse málem potrhal ...
za všechny nutno vyzdvihnout Igorovy "rohovité výrůstky" a roman_tikovi "príma křupající klouby".
a nerad bych opomněl i skvělou childovu definici redaktorského druhu a super náborový obrázek US ARMY...
bez ironie - fakt jsem se pobavil :-)))))
k dílku mnoho nepovím, nějak mě to nepohoršuje ani nedojímá ...
to spíš mi zvedají kufr rádoby umělecké "automatické texty" ...
Hezký večír ...
tak to je nechutné... víš co je úkolem umění? Podávat svět v jiných souvislostech, jinak. Nazírat na svět nově a tohle zprostředkovat čtenáři.
Je to sice nechutné(to dílo), ale kdyby literatura neměla takové autory, byla by povrchní a nevšeobjímající a vůbec. Je sice hnusné opakuji , ale TiP....
Igor_Indruch
08. 07. 2004
neserte mě! z vás mi slíbili tip a dostal sem jen tři!!!!! Jakto??!!! Kdo to byl???!!! S pravdou ven!!!
Sleeping: Díky!!! Tys mojí tvorbu vždycky milovalka!
Kurva!!! Naopak!!! tři mi slíbili tip a dostal sem jen dva, tak!!! A teď kdo to udělal vy podrazáci???!!!
Igor_Indruch
08. 07. 2004
hele, tohle ne... tohle bych šupem smazala.. a tobě, Igore, napohlavkovala...
děsná legrace, fakt...
je to hnus a tvoje podpora tohodle díla je nemenší hnus... jsou jisté hranice, ale tohle nemá ani vtip, ani jinou kvalitu, je to prostě vulgární a ubohý, až to tříská dveřma..
a kruhy v rybníce se dají dělat i jinak..
Díky Elyško!!!:))))))))))))))))))
Tohle se mi začíná líbit:))))))))))))))
Díky Igore:)))))))))))))
Hip_Zdenda
08. 07. 2004Hip_Zdenda
08. 07. 2004
Naprosto s Tebou souhlasím. Já mám Ještěrčího krále taky ráda a ono to je o tom...umění je umění
moje velká láska ...vyjela si ven...dojela až k peklu....za divokým snem...etc.:-)
rose, přečti si jiná moje dílka. Nejsem cíleně sprostej, jsem geniální a nevím co si počít. Přirovnání k Jimu Morrisonovi je ale moc pěkný:))))))
Geniální?Do toho máš, brouku, eště hodně daleko...
K dílu...tohle není dílo, tohle je žvást někoho, kdo se nezmůže na nic jinýho, než na takovýhle pí......
sk8: No jo, já to věděl! Urážlivá puberťačka! Ty se na mě pořád zlobíš kvůli té kritice sk8 kutury co?:))))) Já chtěl jen někoho nasrat, tak to koukej pustit z hlavy, ocenit moji genialitu a rovnou mi na usmířenou švihnout jeden tip, co ty na to? to je aspoň férová nabídka!;))
Pořád lepší urážlivá puberťačka než starej pitomec bez špetky básnickýho talentu...mimochodem, urážlivá absolutně nejsem...
Usmiřovat si tě nehodlám, nemám to zapotřebí a tipy nečekej, není za co...
Ocenit Tvou genialitu?To bys nejdřív nějakou musel mít...
Upřímně Tě lituju...tadyto je prostě kravina, kterou může stvořit tak akorát duševně nemocnej člověk...
:))))))))))))))))) Je s tebou opravdu děsná prča skejťačko:)))))
Já chtěl bejt jen férovej. ale copak můžu čekat, že usmrkané pubertální děcko může pochopit všechny rozměry mé geniální tvorby? Nemůžu, kdepak! A bejt starej je strašně príma. Nemusíš chodit do práce a spokojeně pobíráš důchod. Nemusíš si česat vlasy, čistit zuby a senzačně ti křupou klouby:)))
Nejsem zrovna prudérní a říct nebo napsat ve správnou chvíli prdel nebo hovno či jiné tzv. sprosté slovo mi nedělá žádné potíže. Jenže ta prdel i hovno se dá říct i něžně, tak, že to neuráží a nezní hrubě. Zato tohle "dílo" je jen kýbl hnusu chrstnutého na hlavu čtenářům autorem snažícím se za každou cenu zaujmout. Když ne kvalitou nebo myšlenkou či vtipem, tak alespoň snůškou nechutností... Osobně hlasuji za smazání. A drahý autore, nauč se něco o interpunkci...