Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlepota
14. 07. 2004
3
0
5101
Autor
Will
Až za sedmero řek a sedmero hor
Musel jsem jít
Abych nalezl své štěstí a lásku
Doma
Ne všichni. Někdo se spokojí s tím, co má. :) Například já, moje slečna mi stačí. Nepotřebuji další. :))
kouzelná_květinka
01. 08. 2004kouzelná_květinka
31. 07. 2004
Myslím, že člověk musí víc dospět a prožít, než pochopí, co to je láska. Směs pocitů nestačí. Ta nevydrží dlouho. Ale skutečná láska... Dovol mi citovat něco, co asi už znáš:
Láska je trpělivá
dobrotivá
láska nezávidí
láska se nevychloubá
a není domýšlivá
Nejedná nečestně
nehledá svůj prospěch
nerozčiluje se
nepočítá zlo
Neraduje se z nepravosti
ale raduje se spolu s pravdou
Všechno snáší
všemu věří
ve vše doufá
všechno vydrží
Láska nikdy nezanikne
A já k tomu dodávám: to, co zaniklo, nebyla láska
No, laska.. Nejdrive si to zkusme definovat, co to vlastne je.. Dle meho nazoru je laska smes pocitu. Ale posledni dobou tohle moc nerikam.
Teda to je debata! Doufám, že vám nebude vadit, když se připojím :-)))
V tomto případě jsem já šla za sedmero řek a sedmero hor, bych domov našla tam. Svým způsobem je to totéž, protože bez toho, co si člověk vytrpí, nenalezne skutečný domov a lásku.
A láska není iluze. Je to jediná skutečnost uprostřed mnoha iluzí :-)))
Iluze je neco, co si clovek mysli, ze je, ale pritom to neni. Preju Ti, aby ses bezhlave zamiloval... ;)) (nic ve zlem)
pozorovatel
18. 07. 2004
Hm, tohle je velice diskutablni tema.. Je pravda, ze se daji vyvolat falesne pocity..
pozorovatel
17. 07. 2004
Já vim, ale tak opakování je matka moudrosti, ne?
Domov.. No, já jsem našel domov někde jinde, než ted právě žiji. Doma se citím u rodičů, ale pomalu to přechází a cítím se tak vedle své slečny.
Jinak tady je to bráno v širokém smyslu. Domov = vesnice ve které člověk vyrůstá.
pozorovatel
17. 07. 2004
Dobře, řeknu Ti tedy, na co jsem myslel, když jsem psal to "Doma".
Ve třídě jsem měl kamarádku. (Teď jsem vyšel, proto minulý čas) Ona tady pro mě vždy byla, když jsem potřeboval (je a bude :) ). No, nechtěl jsem s ní chodit. Prostě ne. Ale jak se ty roky táhly, tak tohodle března jsem se rozhodl, že ji sbalim. Ona pro mě má slabost, takže to bylo rychlé. Teď vim, že to je nejlepší holka, jakou jsem mohl potkat a mám velice krásný vztah a s tim vlastně vše, co jsem kdy chtěl. Jen mě mrzí, že před ní muselo být 12 holek, než jsem přišel na tohle... :(
pozorovatel
17. 07. 2004
Ja sobe moc ne.. S tou holkou to bylo dost kompliovane a cele to napsat? Ty jooo... To by bylo neco. Skoro jak roman. Jednu dobu jsem s ni nemluvil. Taky jsem ji jednu dobu nemel rad. Ani nevim proc. A ted ji miluji.
pozorovatel
17. 07. 2004pozorovatel
17. 07. 2004
hm, tak to není. Láska není pouze stav jako takový, ale je to i určitý duchovní stav. (pokud se opravdu zamiluješ silně). To osobu dobře znáš a pak jste vlastně jako by jedno.
pozorovatel
17. 07. 2004
Oooo, velice děkuji. Tvá slova pro mne maji nejvetsi vahu tady z tech vsech. Ty jsi pochopil.
Dekuji.
kouzelná_květinka
14. 07. 2004
Co to je? Autore, plís trochu se zamysli.... toto nebude to, co se tu hodnotí.... postrádá to cokoliv..... všechno bylo......upřímně.... je to děsné..... vem myšlenku a zpracuj ji, ne to plesknout jen tak na "papír"... chjo....
Dyt je to miniatura. Nejde o zadne sluzite hratky se slovy, ci metaforami. Jde jen o tu myslenku. Nic vic.
Ale miniatura neznamená, že to bude něco, co už všady bylo... příště avi plís...
No jo.. Prostě mě to napadlo.. A navíc jsem sem dlouho nic nenapsal... :)) Mel jsem to dat mezi blbustky. Tam by se to hodilo vice.
o jo.. Prostě mě to napadlo.. A navíc jsem sem dlouho nic nenapsal... :)) Mel jsem to dat mezi blbustky. Tam by se to hodilo vice.
totální_mrzout
14. 07. 2004
To je krásné. Mně se to líbí, vyjadřuje to opakovanou lidskou pravdu... Lidé se za něčím honí a hledají to daleko a čím dál víc dál, aby zjistili, že to zůstalo za nimi.