Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSpíš
14. 07. 2004
13
0
5423
Autor
Kratas
Spíš
Hladina moře
vzdouvána
měsícem a
laskaná hvězdami.
Ten třpyt hladiny
líbající její šíji
za každou vlnkou,
když vítr
čeří vlasy
tříštící se o útes.
Ponořím se
a hlavu uložím
do Tvých vln.
Miroslawek
24. 07. 2004
Eilil: No abych řekl pravdu, tak my, to mám na mysli mužské pohlaví, se k tomu stavíme stejně. Pak vzniká hromada nedorozumení a chyb. Důležitá je otevřenost a upřímnost.
Nevděčná: Jojo máš pravdu. Někdy je špetka velikosti hromady lepší, než hromada velikosti špetky :-D
Zbora: Ale hlubší kritika neznamená jen negativní kritiku:-). Ale moc dekuji za povzbuzující řádky.
Andělka: Ženy jsou andělé, kteří nás trápí, ale bez nich by bytí nemělo pražádný smysl.
děvče: joó/juú a na Kampě nashledanou ;-)
kouzelná_květinka
14. 07. 2004
je v tom špetka erotiky, hezky napsané i barva má nádech smutku...líbí.... t
vesuvanka: jojo spalo, spí a bude spát ;-)
kouzelná_květinka: houpy houp ;-)
Nevděčná: erotika? Máš postřeh ;-)
Pokusák: díky
kouzelná_květinka
14. 07. 2004
kouzelná_květinka: Já se dneska prospal, vstával jsem až o půl desáte. Paráda. Ještě bych byl schopný usnout, ale nechci prospat cely den. Probuzení je spousta, jen si vybrat správnou metodu ;-)
kouzelná_květinka
14. 07. 2004
To já nemohu moc radit. Někdo rád to, jiný zas ono. Třebas kbelík ledové vody probere naprosto dokonale ;-))
kouzelná_květinka
14. 07. 2004
Doporučuji, to bude jistě mazec :-D. Já osobně upřednostňuji něco jiného, ale zatím se ještě nezadařilo, tak mě budí jenom budík.
kouzelná_květinka
14. 07. 2004
moc hezké a jemné.. nádherná přirovnání..
:o) tohle je asi sen mnoha dívek.. aby se na ní někdo ve spánku díval očima... které vidí co vidíš Ty.. :o)
vééélikánský tip
uli: ;-)
Eilil: Myslíš? Nikdy se mi žádná dívka s takovým snem nesvěřila.
kouzelná_květinka
14. 07. 2004
No snídaně do postele je super, tu bych bral, ale ta Tě neprobudí. Ještě nějaký příjemný budící podnět :-)
Ono ženské toho o sobě moc nenamluví. Obecně předpokládají, že o nich musíme všechno vědět. A pak nemáme dělat chyby. ;-)
jojo .. to máš docela pravdu.. taky jsem u sebe něco takového vypozorovala.. ale snažim se tomu vyhýbat.. je to vůči Vám pak takové trochu nefééér.. :o)
Kratas: mám postřeh? ech, sem ráda, ale si myslím, že je to z toho více než patrné.... :-)) patláma, patláma... :-))
Autor u tohoto díla stojí o hlubší kritiku, leč i když se snažím sebevíc, nic k vytknutí ne a ne najít.