Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVlčí srdce
Výběr: Vesly
16. 07. 2004
13
0
9220
Autor
Seregil
Křik a plameny v duši.
Tráví cele
cestu ke spasení těla.
Vytí vlků nezastavíš.
Jen se připoj.
Řev a pláč.
Prolitá krev
poteče řekami.
A smečka proletí krajem.
V srdci žár.
A nespoutanost nočních hnutí.
Kristus na kříži pláče.
A usmívá se.
Úžasný žár a spád!
Neomšelá, hluboká až k rozjímání...
Tip* mé nej...
A Výběr!!!
Nepochopila jsem......no, géniové zpravidla zůstávají nepochopeni... (to má býti poklona pro Seregila, pokud by to někdo nepochopil)
Milan_D_Nejedlý
18. 07. 2004
prehovorila ku mne, možno mi povedala niečo iné, ako si do nej vkladal Ty, možno nie.
Super - tip
je to přímočaré, nudné, myslím že můj typ teda ne.
Víš vůbec o čem píšeš? Připomíná mi to písničky, které jsem skládal tak v patnácti!!!
Jo, má to hloubku, na zpracování se nedá nic vytknout, hodně složitá...není pro každého...t.
Projížděl jsem si něco z Tvého díla a vesměs se mi líbilo, jenom
mi připadá až moc celistvé (básně jsou si navzájem dost podobné, a i když jsou na různá témata, mají stejné prožívání. Nic proti, tak to asi má být, jen jsem se ke konci několikrát přistihl, že se přestávám soustředit).
Díky moc za kluby. Udělalo mi to velkou radost.
Zbora... Dík za názor....
Mno... je to různý.... v zásadě máš možná i pravdu....
tehotnej_hroch
16. 07. 2004
:o) něčím mi to připoměla Jacka Londna.. ale ne Bílého tesáka, ale Tuláka po hvězdách.. :o)))
Náboj a atmosféra je báječnááá :o) tip