a kdo to teda je? z diskuze jsem se nic moc nedozvěděl..ten jeho klub ještě funguje?
souhlas s altem:))))
vždyť ty se právě taky zviditelňuješ:)))
voloďo
A4: iniciativu, po které jsi volal jsem již před časem vyvolal ... koukni sem
No já si ani nemyslel, že je to duch, nebo geniální virus s umělou inteligencí. Tou reálnou postavou jsem myslel čtrnáctiletého mladého muže s talentem psát básně ....
Znovu jen zopakuju, že předpokládám, že tomu tak není. No vlastně to co píšeš.
ucedniku: ok, kolik tu mas nicku ve kterejch vystupujes jako 15tileta pubertacka, ktera mrda koho potka, frajere?
tloudev... co jako čekáš, že se budem ptát, nebo rovnou lynčovat?
Jestli je Voloďa reálná postava, myslím. že je mu teď smutno.
Ale jako většina předpokládám, že tomu tak není i když sem se ze začátku pěkně nachytal.
Noe tohle dílo je výborný.
STRABA: díky, Voloďa je určitě reálná postava. Akorát nevím, pod jakým jiným nickem ho tu známe. Každopádně je to někdo chytrý, vytrvalý a schopný držet stylovou čistotu.
R_M: Kategoricky popírám obojí !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja bych adepta mel, ale nepovim.
Pověz, on to stejně popře, tak co to tajit, ne?
Že by mel gybson?
ja se ho na to v hospode radeji zeptam..
Já Voloďa nejsem a lituju toho (ovšem jen kvůli těm 14 letům) :-)
tloudev: to nebude on, Voloďa do hospody určitě nechodí, a navíc mu je teprv čtrnáct. Mysli člověče.
Elyn: Nevěřím, že chroust je Voloďa, teď o Voloďovi vím jedno tajemství (a jesti mne bude štvát, tak ho zveřejním) a chroust není tak blbej, aby to byl on.
Učedníku, nekal vodu :) Voloďa je zatraceně chytrej :)
a copak, Jiřina nemá vlasy jako slamák? :)
Elyn: já ti fakt nemůžu prozradit víc. Ale jen jsem chtěl napsat, že kdyby byl Voloďa zároveň i chroustjazz, tak by některá jeho chování nebyla chytrá. Chápeš?
Učedníku, oukej, to byl jen jeden z více možných kandidátů..
:)
a co Noe?:)
taky to může být někdo, kdo už tu vůbec není.. třebas.. Monty..
hm.. a je vymalováno..:)
Noe? Ten to být nemůže, si psala, že to musí být někdo chytrej. Břece by nudělal takovou hloupost a nezačal sám po sobě slídit.
Ano, já to být nemohu, přece si psala, že to musí být někdo chytrej. :-))))))))))))))))))))))))))
Učedníku :))
Noe je chytrej.. a tohle je prima zastírací manévr :))
Noe :)
Však ty nejsi hloupej..:)
Elyn: jak ty to děláš, že máš téměř vždy pravdu :-))))
ááá, takže jsi Voloďa?:))))
Voloďa ne, ale nejsem hloupej a jsem chytrej ;-)
vopravdu teda????ale mně je to teda putýnka..jestli ten ci ten...
Chroust právě předvedl jak ze sebe dokonale sejmout podezeřní - ale mi ti to Broučku nevěříme - má totiž komplexi z toho že už se o nej nikdo ani očičkem a tak chce slávu Voloďovu/či jeho tajemného Písmáka schrábnout celou pro sebe :)))
Chrousta jako Voloďu kategoricky odmítám a vyzývám ostatní učiňte taktéž
mácho, stačilo, co mělnickej kostel?
komplexy se píšou s y ... přece..
chrousta jako Voloďu podporuju, jeden z mála tady, kdo by to mohl opravdu být..
Elyn : koplexy neřeš to je jedno :) - zatím
kostel hustej - byl po povodních a byli tam strasne velký prskliny který se injektovalil a mi to uz jen zastukovávali takze sem bohate zvladal ale problem byl v tom ze si úpan vedouci ci jeho zamestnavatel (jen tak mimochhodem ten nas sefik na stavbe zlatej clovek) uvedimil/i ze jim staci jen jeden zednik na tu praci tak mi zaplatili dnesek ale na ten zbyli tyden uz nic nepotrebujou - :( - takze ted musim neco najit abych doplacal ten tyden pokud mozno najakyna brigadama a na dalsi tyden hura do Skansky :)))
No ja si taky říkam ale kduž se takhle hned přizná skončí tohle všechno a tak je podstatné vnésti do věci zmatek ne ?? :)
Tak sem přesně nevěděl kam to šoupnout a nejak sem ještě nezjištoval jak se pracuje s tím abych dal do klubu odkaz ale doopručuji baseň od Voloďi, která, a za to mi budiž hanba, se ke mě dostala až teď. Jmenuje se "Báseň ve stylu Vissel" - moc mě pobavila (hlavně některá slova) :)
už to někdo udělal přede mnou :-)
:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Noe: Nejgeniálnější způsob, jak ze sebe sejmout podezření :o))))
Tohle je na mě už silný kafe, jestli toho nenecháte, nemám šanci to přežít, že já do toho písmáka kdy vlezla, husa jedna pitomá :o)
Jo a jesi víš, kdo ví, kdo je Voloďa, tak znáš někoho, kdo ví něco, co já bych také ráda....resp. co by asi každý rád, tak psst, nikomu ani muk a dej mi tvoje tel. číslo :o))))))))
Noe: Nebo ne, dej mi rovnou tel. číslo toho, kdo ví víc, než my všichni tady dohromady, bude to tak jednodušší, dík za pochopení :o))))
Já mám zase z tajných zdroju, že Elyn má chuť na Tipy, ale čekám na její vyjádření - Není Elyn Voloďa ??
doufám, že ho nikdy nepolapíte :o))))))
el, joo, on zaharje všechno :))
dimorphia: cože? tydličky a
noeže?
éé, noe, to bylo pro el, jestli teda reaguješ na to mou poslední reakci :)))
Já mám chuť akorát na čokoládu, zato porád :)))
eL: to bylo for dis, ale klidně nemuselo :-)
úvaha s geniálnymi ťahmi :) *
severanka: i ty musíš být geniální, když si genialitu díla rozeznala :-)
nikoho si nekupuju tipama, ani volodu machal
Noe, ty jsi taky můj bra trrrrrr? :))
Jé já mám hezkou trojčlenku o jedné neznámé:
dadik = machal
Voloďa = x
Checht, dybys mne znala, neřekneš to ani v opici nejopičatější. A jestli sem tvůj brrrrrrrtrrrrrr. úpřimnou soustrast.
:)) dík ......
a trojčlenku máš viac než hezkú, je roztomilá ;)
(v) opici bych to neříkala..
nemám opici, nikdo mi ji nechce pučovat :)
se nabízím ti ji vyrobit :-)))))))))) jako brigádu
jo? a bude skladná?
moje kapacita je omezenááá :)
je-li i tvá alkoholdehydrogenáza omezená, bude nejen sKladna ale i levná. A jsi-li žena, eskymák, indián či evenk, to si piš že je omezená.
a můžu bejt všechno dohromady? tím víc bude ta opice omezená, levná, atd., chápeš? :)
Pokud si vše dohromady, toužím tě poznat. Vzhůdu do Kladna, sKladna si odvezeš opici, slibuju.
PS: Písmák je jedna velká seznamka :-))))))))))))))))
no jo, že se písmáci seznamujou jako blbý, ale že už i opice??
Opice jsi a v opici se obrátíš
Charles Darwin
Proč blbý? naopak skvělý :-))) Literatura spojuje lidi :-)))
Jedna písmačka říká, že Písmák je jeden velkej grupáč.
Aerotik: ahoj - bylo fajn tě potkat :-)
Že by přání otcem myšlenky? :-)))))))))))))))
no, "jako blbý".. jakože hodně no :) proti tomu nic..
osobně nemám vůbec nic ani proti setkání s opicí, i žirafu bych jetě snesla, ale nevím, jak nosorožce...
sem tě už pochopil ... jsem na sebe hrd
a co hrocha bys snesla? Ten bude na papouškově setkání :-)))
jsi na sebe prd? och :)
no joo, i vejce bych možná snesla.. tak proč ne hrocha, že jo..
a těhotnýho? To je snášení na druhou (vlastně samodruhou) :-))))
tak to bych na sebe pak taky mohla být prda, že jo?
takový samodruhý snášení, to nezvládne je tak nějaká slépica :)))
Přímo vesmírná nesmírná prda :-)))))
Hele, hele, nevyháněl mě před chvilkou někdo z diskuze pod svým dílkem?????? Co se tu pleteš???? Mazej se učit :-))))
no jo, ještě mi na to dej razítko, učedníku :)
mučedník
ani nequick
a pil nesquick
a víc nic!
Dis, tě pic.
PS: Picn(o)em se někdy jindy ju?
kvik! no fakt kvik!
tak jo
*pic*
dis, a nebo sestra, taková Cimrmanová, však víme...;)
Jo tak tohle je naprosto užasný - Voloďu si rád zkritizuju a jsem jěště radeji, že mě za nej nikdo nemá.
Nic proti Noe1, ale proč právě ty to nejsi, když už tak vesele háziš vinnu na ostatní :)) - Což může být geniální tah, jak ze sebe sejmout podezření. :)
A pravda - já se taky u Voloďi často pobavil :)
Child : Písmak žije a dlouho žít bude :)
Krásnoočko : S Voloďou byla vždycky sranda a snad i pořád bude
Rowenna : Zjistit pravdu je zásadní ůkol
dadík : Za tip ti bude neskonale vděčný, ale rozhodně si ho nikdy nekoupiš, protože ON je výjmečný a jedinečný
Můj tip na Voloďu je Noe1 :))
Ale byl bych raději kdyby Voloďa zůstal Voloďou - bude větší sranda :)
*T
Tak jsem četl něco v klubu a začínám mít důvodné podezření, že je v tom nějak zapleten i "UČEDNÍK_VELKÉHO_MISTRA" - že by někdo (třeba Noe1) okupoval hned tři jména na písmáku :)
machal: Bingo! Ten učedník je jasnej, taky ho sleduju a mám z něj psinu....buď je to ten, kdo je Voloďa, nebo je to někdo, komu "Voloďa" řekl, že je Voloďa a teď v tom jedou spolu...:o)))
machal: Bingo! Ten učedník je jasnej, taky ho sleduju a mám z něj psinu....buď je to ten, kdo je Voloďa, nebo je to někdo, komu "Voloďa" řekl, že je Voloďa a teď v tom jedou spolu...:o)))
Nastal čas zareagovat na některá nařčení, která se zde vyrojila:
Kategoricky popírám, že jsem Voloďa.
Že já se do té diskuze pouštěl, teď jsem taky nařčen.
Za dobrotu na žebrotu. Nicméně, Voloďa být opravdu nemohu:
Sedm dobrých důvodů proč nemohu být Voloďa
1. Voloďa nikdy nic nesepsal
o hadech, to bych nevydržel.
2. Voloďa ode mne dostal několik tipů, to by Voloďa ani Noe neudělali dávat si sami sobě tipy. Naše vzory nám to nedovolují - Voloďův je Rowenna a můj je Mirek Dušín.
3. V době, kdy Voloďa začal publikovat svá první zralá na Písmákovi jsem o něm jen matně tušil.
4. Z ruských jmen mám raději jména Kolja a Kalašnikov.
5. Již jsem se několika „JÍ“ několikrát dotknul
„tam, kde se liší muž“. To by Voloďa
nikdy
6.
Beru drogy: alkohol, kofejn, několikrát dokonce trávu a muchomůrku červenou sušenou.
7. Mám kvůli tipům na Písmákovi tolik nicků, že bych Voloďu už nezvládl ani náhodou: namátkou: Zenda, Chroustjaz (ten člověk co byl na Kampě byl můj dublér - kasakdér), Černá_bamba, Neo, One, Krásnočko, Sleping_ Beauty, Roman, Tik, Prozaik, Morastern, Blackcurent, Nero, coopretinka.
Osobně i myslím, že na to, kdo je Voloďa nepřijdeme a že je to tak dobře. Nicméně znám jednoho, který se dušuje, že ví, kdo Voloďa je. Ale své zdroje ale neprozradím .... co kdybych nakonec opravdu ten Voloďa byl.
Avi všem
:))
jo tak kaskadér...:)) No počkej :)))
Hele, hezky jsi jim ty nicky pomršil.. aby se jako nezlobili :)))
Prozaik :))))))))))
To je Alter Ego jiného mého nicku Epik :-)))))
muchomůrka červenou sušenou? dej si v pivním stanu ve Strašnicích šunku od kosti, vyjde ti to úplně nastejno...
Jo a ještě Elyn: Pomršil? Se svými nicky si můžu dělat co chci, i překlepy :-)))
ulita: cože, ve Strašnicích je pivní stan? S halucinogenní šunkou? To je nářez.
:)) počkej, ale Epik tu, myslím, vážně běhá :))
Spousta pivních stanů... je to skoro na metru... halucinogení sice není, ale bylo mi po ní úplně stejně blbě :))) Fakt nářez.
Sakra zase přerkpep, myslel jsem Epick :-)))
Jo a ještě něco - Neber drogy! :)) fuj, takhle se zfetávat...:)) muchomůrkou..:))
El: Taďs promluvila jako ON !!!! Takže mi věříš že nejsem Voloďa?
A Ulita je taky fuj, když se zfetává šunkou od kosti.
Tvůj kaskadér je skoro, jako by ti z oka vypadl, fakt že jo.
:-)
U mne máš taky přeťuk, já jsem přece Krásnokočko :-P
Noe, zase jen paměť...:))
Ne :) Chápu, že trpíš, že tam nejsou hadi, ale..:)))
Pořád jsi na seznamu podezřelých..:))
Rowenna: Když Alter Ego, tak dokonalé. To je vlastně moje zhmotněná představa chrousta geneticky štrejchnutého jazzem.
Krásno: Kočko, mám to opravit ;-)
Elyn: ano, slovy velkého Mistra - "Drogy ne, drogy ne, hlas musí být v pořádku...!"
Rowenna: šmarjá!
Já bych sázela na Lyryka, tedy....
Protože se důsledně Voloďovi vyhýbá, což může být geniální tah, jak ze sebe sejmout podezření.
:-)
avi nařčeným
ale ( neznám ho osobně, ale ) lyryk mi nepřijde jako natolik velikej šprýmař
ne - a záleží na hromadě tvých "erotických" básní ? ne víc než na diskuzi o voloďovi - každému co jeho jest
Vissel - tahle představa je dost děsivá, co když je mu skutečně těch čtrnáct let? A my tadyk todlenc..... :-)
Velice na tom záleží, zjistit, kdo to je. :-)
Aerotik: nezáleží, ale je to prča. Jako skoro všechno tady.
Child: Dylan skomře už brzo, zbude jen child.
Rowenna: to je strašná představa, že by mu fakt mohlo být 14. Pak by takovéhle diskuze navždy pokřivily jeho dušičku, stal by se z něj nejméně sériový vrah literátů (hahaha - koukala sem vščera na inspirující video), nebo aspoň alkoholik
Ta úleva... přijít do práce a začít se smát... díky, díky, díky, statečný pátrači!
Osobně se domnívám, že Voloďa je společný produkt všech výše jmenovaných... včetně tebe, pochopitelně.
těším se na další volodovu báseń...
cikoria: Voloďa je jeden z nejtalentovanější básníků na Písmákovi. Přečti si jeho díla a nezapomeň mu dát tip.
dobře sepsáno *
autor nicku voloďa je trpělivý čekatel na pointu, která nepřichází
..a tak nějak je mi to jedno ;)
Zas toho voloďu nestresujte, třeba pod tlakem nepíše nejlíp, dopřejte umělcovi klidu ku tvorbě...
Vy si opravdu myslíte, že Voloďa by mohl být někdo jiný????? To nééééééééé. To nemůžete !!!!!!!!!!!!!!!!!! myslet vážně.
A tohle dílo se mi nelíbí.
:o))))))
Výborně se bavím...
no, on je vlastně voloďa můj mladší bratr..
Hmmmmm, další podezřelý. Potrefená husa .... :-)))))))
...to v žádném případě, prosím nespojujte mne pane Milane s někým, s kým nemám nic do činění:)
To tu právě tvrdí každý :-))))))
Já bych sázela na chrousta, objevili se s Voloďou přibližně ve stejnou dobu.
...já se přiznam že jsem "Voloďu" zaregistroval až dnes, díky vzniku jeho fanklubu:)
Chroust se dušoval, že to není. Čímž je podezřelý :-)
:o)))))))
Spekulujte, přátelé. ;o)
Dero: Kdo nespekuluje s námi, spekuluje proti nám :o)
Bea: chroust je špica borec, klidně si ho v hlavě nech.
rači dva, pak bude děsně faj a ftipnej
hm, Voloda se ted bavi.........
To doufám. Doteď bavil on mne, je čas splácet dluhy :o)
A kdo si myslíš dadíku, že to je?
naprosto netuším, zas tak ty lidi tady ještě neznám, abych něco od něčeho odvozovala..i myšlenka že Voloda není autentická postava je pro mne nová...ale myslim že se to nedá zjistit..nebo jo?????,
:o))))))))))))))) Noe, myslím, že Voloďa jsi ty....
Pro tebe hovoří zejména: 1) Až skoro přílišný zájem, obrovské sympatie k tomuto mladému nadanému....a hlavně aktivní řešení otázky "Kdo je Voloďa?", což může být geniální tah, jak ze sebe sejmout podezření.
2) ...že to nepopíráš a už vůbec ne důsledně :o))))
Proti hovoří: 0
2 : 0....je to jasný :o)))
Btw. Takhle mě máloco pobaví....děkuji.
* a avi nařčené oběti.
Já si myslim, žes na někoho zapomněl pardále:-))))
Přečti si mě a nebudeš již dále na pochybách..
Jedině Roman může být Voloďa!!!!
každopádně má ted´ voloda propagaci jak svińá...hned si ho pořádně pročtu..je moc šikovnej...
Já to nejsem, fakt ne..:)) a taky jsem tam čekala i růženku a Lyryka a připsala bych tam i tebe, Noe :))
možná i Roman_Tika, který je možná žena - protože tichá voda břehy mele :)))))
:)) ale já fakt ne, tak schopná, abych stvořila Voloďu, fakt nejsem :)
ještě avi jmenovaným obětem :))
já myslím že voloďa je lyryk
potřebuje zvýšit návštěvnost skomírajícího písmáka
childe, s první větou bych souhlasila, s druhou jsi vedle..;)
Protože, jestli skomírá Písmák, pak skomírá třeba i totem..
pokud už by se mělo srovnávat..
:)
jojo, věčný buřič child :) Klid, brácho..:)
totem taky skomírá
a literra jakbysmet
jedinej kdo neskomírá je bob dylan a já
:) pak ovšem nevím, čeho dosáhneme touto tvojí stále opakovanou skomírací mantrou? :))
totem taky skomírá
a literra jakbysmet
jedinej kdo neskomírá je bob dylan a já
Brou noc..
i tobě, Noe..;)