Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZtráta iluzí
31. 07. 2004
8
0
6947
Autor
Lancelott
Déšť trpkých slz neuhasí plamen hořkosti,
jenž zachvátil mou duši,
ani bolest nezchladí
Poslední svítání před tisícem soumraků
Dnešního rána krev naposledy byla krví
Řečištěm mých žil pulzuje voda
- špinavá
- kalná
- bahnitá
Svými jedy
otravuje mou mrtvou mysl
Hnilobným dechem líbám svět
Můj svět
upadá se mnou
na skládku rezavého štěstí
Velice, velice zajiiiimaveeee a pekneeeeeee..!
Taky se musim ucit, mami!!!
Tip
Déšť trpkých slz neuhasí plamen hořkosti,
...to sice neodplaví, ale možná odnese prvotní napětí a možní jasněji myslet...snad už je ti teď líp,doufám, že jo...
A soumrak může být mnohdy krásný jako svítání a kalná a bahnitá voda v tvých žilách se znovu ustálí - bahno a kal se pomalu usadí na dně a zase bude líp...uvidíš...
Už jsem Ti dala T!P ??? Jestli ne, tak to snad teď napravím :o)
Děkuju a není zač :o)
Je tam velmi pěkně povyužíváno (ješkovy, to sem zase něco vymyslela :o) přídavných jmen a ... líbí se mi to.
Hele...jen klidně piš...kritiky potěší...
a když píšeš jen tak...nebo třeba jen plácáš...tak aspoň bavíš...protože Ty bavit umíš:o)
kouzelná_květinka
06. 08. 2004
Kouzelná: Smazán:o)
All: Díky všem za kritiky...nečekaně pozitivní. Na půdě neveršované poezie si opravdu nejsem příliš jistý:o(
Korovjev: taky nemám rád, když je báseň příliš graficky upravovaná, ale tohle jsem tak napsal už na nečisto, takže jsem to tak i přepsal...je to uspořádání, které činí báseň přehlednější. Ukazuje, co k čemu patří. Snad to není přehnaně příliš rušivé.
kouzelná_květinka
06. 08. 2004
...a plošim plošim nekopej:o(( Kopání bolí (kopání brambor bolí v kříži a kdybys kopla mně, mohlo by tě to taky bolet). A kopat někoho vůbec není slušné:o)
Jsem rád když píšeš...ať už kritiky, nebo třeba jen tak:o)
kouzelná_květinka
06. 08. 2004
proč??není špatná......pesimistická.....ale ne zas až donekonečna zdá se..
Pišta_Hufnágl
31. 07. 2004
!! skvělá, a ty kecy v prologu si nech - když to jde z tebe, tak to přece nemůže být nejisté!*klub
pěkné...moc mi tam nesedí ty dvojité mezery, ale už jen za tu skládku rezavého štěstí *t!