Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLucie
06. 08. 2004
12
0
5481
Autor
dlhagi
"Jablkem, jablkem nejsi....
kousnu hloubš a slíbám tě celou
merci, ooo merci
tak opustit zoufalců ráj..."
Som všetko, som nič
som niečo a čokoľvek
a ktokoľvek, kým chcem byť
alebo kým by som mohla byť
Neviem však, do akej miery
som sa stala tebou
aby som mohla byť
všetkým
a zároveň ničím z niečoho...
kousnu hloubš a slíbám tě celou
merci, ooo merci
tak opustit zoufalců ráj..."
Som všetko, som nič
som niečo a čokoľvek
a ktokoľvek, kým chcem byť
alebo kým by som mohla byť
Neviem však, do akej miery
som sa stala tebou
aby som mohla byť
všetkým
a zároveň ničím z niečoho...
no vravim, nie je to tak dobre, ako som si predstavovala, ze by to mohlo byt.. ale moja fantazia je proste nedostihnutelna:) a ruka pomala:) ale dakujem, kassi:)
Tak to bývá, v hlavě tolik věcí, v srdci tolik citů, ale jak jen to nejlépe vystihnout? A nejni za co :o)
ale, ale dlhagi
čo je NÁDHERNEJŠIE
ako tvrdé zlíbání ???
-----------
_:-) sonet
Sonet: viem, že som to slííííbááám napísala nesprávne, ale keď Z je na tú prekrásnu aktivitu tak přespříliššššš tvrdé:) Ďakujem:)
Sukot: Hm, no vidíš teraz si ma zaskočil, ja naozaj neviem, ale tak som to našla na viacerých miestach na nete... i keď opäť - to merciii tam má svoj švung:)
Seregil: Oh, ďakujem:)
Řízek_avíz
06. 08. 2004
tak Lucie pro mě není tím úplně pravým ořechovým ... ale jsou horší :-)
ale svý pocity jsi vyjádřila moc zajímavě ... úplně filozoficky ... :-)
no som si zafilozofovala, ale stale citim, za na to, ako mam rada tu piesen, je ten moj doplnok k nej nepostacujuci....
zapracujem na dovolenke a potom napisem:)
tak to je zvláštní až tak se zamilovat do písně....hm tak napiš..na dovolenke..
zamilovat se do písně...já bych řekla spíš obdivovat někoho, kdo dal té spíni slova...:-)
Pěkně vyjádřené.... zamilovat se do písně - také mám jednu svoji, je už hodně stará, ale má krásnou melodii a ta slova.... vždycky jsem ji poslouchala s nábožnou úctou, zavedla mě tam na jih... škoda, že se ji nikdo nesnaží oživit....( Inka Zemánková - Slunečnice)
Dlhagi - díky a tip...
to je krásné, že ťa upozorním práve ja
sonet bilingvista
ale oprav si slíbám (sliby) na zlíbám (líbání, polibky)..
ničím z niečoho sa nestaneš
ako mierou možno splynúť ?
no - možno sa v nej i stratiť
a tam nájsť to právo
popísať ju_:-) t*
němelo by tam být místo "merci ooo merci...." - "nechci ooo nechci"....
literární kvalitu se neodvažuji posoudit