zde máš můj naprostý souhlas..
t+V
Oj, nechce se mi přemejšlet, význam sem snad pochopila, ale.... jo, první sloka....
:)))) žádná škoda
snad jen první sloka stojí za něco
Aha.
Dobrej konec.
Taky jsem KO.
Sakra, ty jsi rychlej.
Dík.
Já věděl, že rychle poběžíš domů, abys mi mohl napsat kritiku:)))
Kecáš.
Teď už tě znám a tak vim svý.
Pospíchal jsi.
I člověk je bůh či jeho částí chceš-li.
Prstů? Počkej, spočítám si je na prstech jedné ruky...
...ale brzy budeš!
Fakt? Filosofii? To je skvělý, teda asi ne moc perspektivní, ale skvělý. A kde jseš? Na UK či na nějaký jiný zkratce?
Hele a co říká taková studentka filosofie a hlavně češtiny na tvorbu pozorovatele? (Upřímě, tvrdě)
/Nemusíš mi posílat avíza, když je dílo, pod které se vyjadřuješ mé/
Já byl v Olomouci předevčírem...
To jsi asi chytrá, když tě vzali na všechny ty školy... a hloupá, žes nešla do Prahy.
Jaký byly přijímačky? Se možná budu taky pokoušet... jsem ve čtvrťáku:(
Ale nejradši bych šel asi na psychologii.
Co jsi četla, jsou zatím jen pokusy a náznaky. Ještě tu zveřejnim jednu rychlovku a pak se zkusim do toho pustit.
Jsem rád, že čteš:o)
Dám, i když pochybuju, že se tam zas někdy podívám...
Dost zpátky? Kolik let tam už jseš?
To je škoda...bych potřeboval nějaký informace. Se trošku přijímaček bojim.
Fakt píšu logicky?
Tohle jen taková hříčka, i když s obsahem.
Jsem strojař... zcela humanitní.
To je blbost. Stroje mají duši, jen se jim musí občas dofouknout....
Máme soustruh, s kterým když se špatně zachází, uřízne ti prst...
kdepak..já si ani na minutku nemyslela, že bys byl vtipnej:-)))))
Fůůůůůj, vtipnost je hrozná věc!!!
Já mám svůj intelektuální humor...! Velice osobitý intelektuální humor.
jo..tak velice osobitý, že připadne vtipný jen tobě:-)))))
Ty tomu tak rozumíš!
Jako koza petrželi... HiHi
došel vtip panu pozorovateli nebo kašička?:-))))
Cítíš? A víš, že máš asi pravdu... jakoby se pálila guma!
máš už dávno spát, skrčku:-)))
Přece nebudu spát sám!!!
Dnes jsem si řekl, že už do školy chodit nebudu! A tak ani nemusim brzo vstávat...
jo takhle..vrátili tě zase do školky...tím spíš bys měl zalíuzt za šprušličky své dětské postýlky.-)))
Jednou bych ale chtěl dělat, co chci...
Jaká šprušlička??? Jaký to archaický slovník používáš?!
Lehávám na letišti:)))
tak to promiň...ty jsi ale nóbl houmlesák teda..jiní na vlakáči, ty rovnou na letišti:-))))
mám tam krásnej výhled...
...a hlavně rozlet!
Héééč! To ty nemáš...
jo...tak pozor na přistávání:-)))))
že by pozorovatel nedával pozor???!!!!!!
:))))))))))
přejely ho schůdečky od letadýlka?:-)))
Hůř! Celý letadlo!!! A pak vlak! Hned potom náklaďák a kosmická loď!!! Teprve potom vypnuli ten blbej kolotoč!
(To neni ten známej vtip! Aby sis nemyslela...)
pozorovatel: petro, to si ty??? :o)))
Crae: Tss! Ani za odpověď mi nestojíš!
A léky beru nitrožilně...
:))))))))
Jinovata:)))))))
A Petr by ti nestačil, Karle?:-))))
pche...cítím , jak se tu rozpaluješ, když mě vidíš...:-))))
Tě taky sbalila co? :o)) Crae je je tygr a drak!
Jinak se mi to líbí, je to pěkný :o) bezprostřední a vtipný a vůbec je to pšechno pravda
:)))))))) Nelze jí odolat.
Díky!!! Můj první výběr!!! A za takovou kravinu:))))
Je od tebe hezký, že mě chceš motivovat:)
Jinovata..ježíši, nepřej mi pozorovatele...já anděl, on má ďábla v těle!:-)))
Nezapomeň, kdo ho koho balí...
:))))))) Ty venkovskej balíku!
to já jsem takovej frajer, že nemusim ani hnout brvou a ona mě sbalí sama :o)
Jinovata..to já pro ty oči, zlato:-))
pozorovatel...ty drzej spratku, tebe si dám vycpat a postavím přede dveře...nevykradou mi pak zaručeně byt:-))))
jojo... mám skvělý zrak :o)
Jinovata...skvělý..pronikavý..:-)))
Jinovata: tss! To mě ženská ani nemusí znát a už po mně touží, souží. Takovej já jsem kanec!!!
Crae: Tebe by nevykradli, ani kdybys milióny nabízela...a...a... Sakra! Vzdávám to! Dostalas mě. Jsi mnohem vulgárnější, klackovitější než já.
Jděte se cukrovat jinam, vy sebranko!!! Ať už vás tu nevidim, nemravové! Před okny skorokněze...!!!
:))))
pozorovatel..nemůžu jinam, když ten kouzelnej Jinovata je tady:-)))
Crae: Tak abys věděla, tak Jinovata je teplej a miluje MĚ!!! Čteš správně! MĚ miluje, ne TEBE!!!
...a chceme mít děti.
Ježiši! Přeoxidoval jsem se smíchu...
tak teď bych teda nechtěla být na tvém místě, až se tu Jinovata zastaví:-)))))..pro jistotu jsem mu poslala avi, kdybys mu ho náááhodou neposlal ty:-))))
Já mu avi posílat nemusím, když sedí vedle mě...
on má dnes hlídku v ústavu?? proto mi tak rychle utekl..a jooo:-)))
Houby!!! Miluje mě!!! Říká mi to při každém příjmu prášků...
Jak víš, že jsem z ústavu??? Nepamatuji si, že bych se o něčem takovém zmiňoval... že ty jseš ta histerická nymfomanka odvedle?!
neee..já jsem ta historička, co sepisuje tvéé paměti:-))))
ach tak, zapomněl jsem... a budu z toho něco mít?
páč to bude asi bestceler i s mrkví.../píše se bestsaler, co?/
bude to děstká četba...nic zajímavýho, ale snad to prodá aspoň ilustrace uvnitř:-))))
Kamasútra pro děti?
Hm
HmmmmmmmmmmH
HmHm
Už jdu taky spát, mám zítra brzo ráno rande
...a taky oddělení se mi tu bouří.
jdi..už tě mám dnes plný zuby:-))))
a ty a rande?? jedině snad se sestřičkou, co ti nese denní příděl léků:-)))
:-)))))))
tě vyléčím
Díky, taky tě mám rád
taková vážná věc a ty se směješ...
ves: velebnost, důstojnost - jsem zapomněl, omluva a díky za upozornění.
Květinka: Já a srandista... a mučitel? Filosof! Velký spisovatel!! Sis nevšimla!!!
Můžu vysvětlit ještě podrobněji:-)
Ale pochopit stojí za to jen ta první sloka.
Ještě jednou vám moc děkuju za přetrpění a přečtení:-))
hehe, srandisto.... a mučiteli... :-))
Vysvětlení je vyčerpávající až na slovo "dignita", které jsem tam nenašla...
antinomie = paradox (takový můj parodox:-));Inkarnace – vtělení; z metafyzické tísně vyvěrá víra; transcedence – nadpřirozeno; vágně – trapně; predikát – logická část kategorického soudu vypovídající něco o subjektu, přísudek a nebo šlechtický titul; dilatace – rozšíření, teorie relativity dilatace času, relativní zpomalení běhu času při relativistických pohybech (blízkých rychlosti světla) vůči POZOROVATELI v klidu; dogmatu – to je jasný, ne?; konvergence - sbližování; koherenci – vlastnost elmag. pole popisující chování tohoto pole v čase a prostoru; kohabitaci – páření; ko- - spolu-, s-, sou-; K.O. – knokaut
Použitá literatura: Ilustrovaný encyklopedický slovník; Academia 1980
Nejen díky povšimnutí Igora si první sloky zvažuju její osamostatnění.... Ostatní je vlastně už jen hříčka, která ovšem smysl dává!
vyčerpávající... díky... už v tom mám nejasno.... :-)) ech, tedy soujasno.... :-))
Pěkná hříčka se slovy.... také nemám ráda když někdo v textech používá cizí slova a nepočítá s tím, že čtenář je nemusí znát...
díky a tip
grrr, tak teď jsi mě dostal.... rozumím ... no vlastně nerozumím... Ale zase jsem objevila slovo, kterému rozumím.... s touho.... tedy nemá tam být s touhou? Si budu muset koupit asi taky slovník.... :-))
Beatrice: Díky moc! Mučím a mučím záměrně:-)))) Jsem rád, že to tak bereš:-)
Kouzelná květinka: Ou! S touhou je správně - díky! Opravim.
Vesuvanka: Díky ti!!
Některá cizí slova se podle mě mohou používat v literatuře oborově vyhraněné. Nemám zkrátka rád, když autor užívá cizí slova používaná výhradně v některém odvětví.
Vysvětlení slov ještě dodám.
Díky vám!!!
První sloka se ti povedla. Pak už je to jen hraní se slovy až po poslední dvojverší, které je fajn.
Celé je to vlastně o hraní se slovy. Nemám totiž rád cizí slova v dílech, kterým rozumí jen pár lidí. Proto tohle - manifest:-))).
Chtěl jsem tam mít alespoň jednu smysluplnou sloku, díky.
Tys rozumněl?! A všemu? Bez slovníku? Já mám s významem těch slov problémy ještě teď...
Přál bych si, aby tuto báseň jednou recitovaly děti ve škole…
(Případné nejasnosti ohledně významu slov rád vysvětlím)