Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNávrat
03. 10. 2000
4
0
3598
Autor
Bambulka
Sama ve své touze
s duhami na obloze
osvětlené vrcholky stromů
tak moc bych chtěla domů.
Tam, kde jen Láska zní
- klidné odpuštění
v citu vyššího vědomí
bezbřehý klid svědomí...
Není rozepře, není boj,
lákavý tón hry na hoboj
bez msty a bez odplaty
vždycky je čas na návraty!
Jééééééééééé, Bambíííííííííííííí, já mám dneska takovou radost... i díky tobě.... a mám pocit, že jsem si to přečet v tu správnou chvilku..... slzičky v očích... a přesto úsměv.... díííííky... :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) MTR! :-)))
Domov! ráj tvého srdce z labyrintu světa..:)
a stálost duhy na cestách..
..tak moc bych chtěla..vždy s navrácením děkuji..*!
*Návrat: "lákavý tón hry na hoboj" ... mňam ... "Tam, kde jen Láska zní" "tak moc bych chtěla domů" ... nádhera ... tipam ... opravdu snad Tváý nejpovedenější ... chválím mots
Carda+Mirda: nee
m.
moc hezký ....všude dobře, tak co doma? ...přesto není nad to mít svojí postel, samozřejmě nejen tu postel :o)
Jo jo paráda, škoda že někdy se stává, že doma nikdo na hoboj nehraje ...
Báseň dobrá až na jednodušší rýmy v první sloce
Je to hezké, takové volné. Ten hoboj mě tam překvapil, ale mám ho moc rád. Piš prosím dál. Ono to chytne formu.
hoboj .... má krásný zvuk, obzvlášť ve středních polohách. Ve filmu Mission mi přímo učaroval. Je to nádherně vybraný symbol návratu... myslím. :-)
Miroslawek
03. 10. 2000
néé, všici néé. Já su Lefff.
Bambí.: eště Ti nikdo nedal píp??? Tumáš! Za tu atmosféru.
Vize smrti, ze které by se šlo vrátit zpět na Zem, ale to bychom úplně zbourali filozofii a její "hmotu a formu", tak to musím brát ortodoxně přes ten DOMOV - taková pohoda.
Myslím, že se ti to podařilo bravůrně vystihnout, krásný povzech... Vítej zase doma!
Klárka: tak se Ti to povedlo:-))
Papouch: pípáš krásně, ptáčku!:o)
Somalec:jo, stačí si pokorně poprosit a pak už je to k Tobě "samo" přivedený...
Bibííí: dík, já Ti brzo napíšu, slibuju!:-))
Domů, domů. Být tím domovem už bych tě po takové krásné prozbě nikdy nikam nepustil.
nehledám v tom vůbec nic
aspoň budeme Tě vídat víc
atmosféra návratu je svělá
jako by tam ta muzika zněla
...
tak vítej zpět