Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLÍSTEK
04. 10. 2000
11
0
4158
Autor
Sarken
Koleje přeběhnou
skrzevo mřížoví
omlácených pražců
jedou dál
možná, že za sluncem
nebo pozdravit mraky
plačící nad lístkem v potoce
Zčervenal studem
protože spadl uprostřed života
teď už se nikdy nechytí
je jako my
v křišťálovém víru
klouže po oblázcích
děsí se třísek
vzhlíží k vodopádům
A možná jednou dopluje do moře
Miroslawek
11. 10. 2000
Básenka, která zavoněla. Líbezně, barevně, podzimně...prostě tak, že mě to dostalo.
Dík.*
Jééééééé sarkenko, díky moc...
vrátil som sa a ?
jééééééééééé))))))))))))
jsi bláhová jsi skvělá...
zas to chápu jinak
jééééééééééééé))))))))))))
tahle je zvláštní, a k tobě dost netypická, což oceňuji (ikdyž to pro mě není ořechové). Taky se mi mi víc líbí ta první půlka... též konec mi přijde příliš profláklej...
Každopádněto vidím jako správnej krok, kterým sis rozšířila záběr
Jo, takový lístek si prostě naskočí na rozjetou řeku a je fuč... a má to zadarmo ;-)
Moc hezké... TIPík
P.S. viz. Jákob
Sarkenko, od verše "Zčervenal studem.." je báseň skvělá a silná. Poslední větu bych já osobně ani nepotřeboval, protože jde o velmi průzračnou asociaci, naopak mne trochu zklamalo, že v dovětku není troška poinotvého zklamání :-)
Ten začátek není úplně špatný, jak by se mohlo zdát, ale nedosahuje kvality zbytku básně.
Sarken - kdo umí umí..kdo neumí, aspoň to zkouší:o) Hádej, kam patříš Ty, když Ti dávám tip?:o)
Skrzevo je úžasný slovo, sestřičko, nedej se zmást. Úplně v tom vidím ty narezlý koleje... Narozdíl od Lyryka se mi začátek líbí hodně moc, ale prožitek mi kazí ten poslední řádek, je tam vážně navíc a trochu moc očtenej a znepoužívanej..
Posle dní věta je prostě navíc, to je bez debat...ale to Ty ráda, tokovéhle dovětky, co ? ;)
Jinak OK ;)
Moc krasne:-))) Jsem rad, kdyz se mi potvrdi, ze podzim neni smutny a jedna velka depka.*
Doufam, ze jsem to dobre pochopil; casto jsem napadan za to, ze cerpan silu z veci, ze kterych si lide v depce rvou vlasy.
Pozitivni melancholie... Jde to? Fakt se mi to moc libi.
Je to dobrý
víc než dobrý
človíčku, Pokouším se v Tvých básních chápat sebe a mnohdy pochopím i báseň.
Doufám, že se povidlo povedlo a já ji pochopil...
TIP...
ano, je to ta pozitivní melancholie, nic lepšího k tomu nevymyslím :-) TIP
Sarken: nemůžu se od toho kouzla odpoutat, dokud ho neuvidím docela...
Sly: dík za návod na čtení :-))
Paráda :-)) Akorát jsi mi vzala 3 obrazy z mojeho rozepsaného podzimu, ps: nepíše se skrzevá ?
Jinak TýAjPý