Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seje cesta dlouhá
Výběr: dream
24. 09. 2004
22
1
7555
Autor
Lasy
končí se cesta dlouhá předaleká
už v dáli mizí s koncem léta
dnes jeden rok a
zítra zas den k tomu
má cesta dlouhá předaleká
jdu po ní dál
sám
a s hlavou vzhůru
jde babí léto v záři září
dává a bere (nejen)
dni v kalendáři
1 názor
hodně, hodně dobrá věc. má to náladu, má to spád, je to upřímné vyjádření. Nemám co bych vytknul
malej_blazen
07. 12. 2004Nicollette
28. 09. 2004
Na tohle nevím, co napsat, snad se ani kritika nehodí a tak přeji trošku sluníčka do srdíčka...*
Don´t_worry
26. 09. 2004
já vím...četla jsem...vzpomněla jsem si na pohádku, co mi moje babička vyprávěla..O kvítku sedmikvítku...nikdy jsem ji v žádné z pohádkových knížek nenašla ..měla dlaně hebké jako samet...sedávala jsem na zemi u jejího křesla a držela její dlaň v rukou a hladila tu hebkou kůži..pamatuji si ji pořád...
:o)
já mám zase geniální vzpomínku na mého dědu (manžela této babičky) - vždycky, když jsem u nich jako malej klučina spal, tak mi děda četl pohádky z takové jedné pestrobarevné knížky (hrozně se mi líbila na pohled), kterou jsem mu potom vždy nosil, aby mi zase četl . . pamatuju se, jak se u těch pohádek bavila celá rodina - byla to příšerná směsice úplně všeho od jeníčka a mařenky až po karkulku . . .
a víš co byla největší pecka? když jsem vyrostl a děda už byl dávno po smrti, tak jsem si na to vzpoměl a hledal jsem tu knížku v jeho rozsáhlé knihovně, našel jsem ji, přesně jsem si jí pamatoval - pestrobarevné tvrdé desky, nešla přehlédnout a víš ty co? - byl to atlas květin :o)))
děda byl génius, měl jsem je oba moc rád :o))
Lasy
to je nádherný:-))) to moje máma mi vyprávěla takové pohádky taky...dodnes ji nutím, když k ní přijedu, ať mi před spaním poví pohádku..jde jí to pořád skvěle, ale dýl ji musím ukecávat:-)))
tak to je báječný :o))
díky za noční rozesmání a přeji krásnou noc . . .
Lasy
ja vim, rano hned jak jsem vstala jsem to vedela a ted me to fakt rozbrecelo....
nahodou mi presne preed rokem taky umrela babicka...
diky brasko, mam te rada
***