Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProsincová deprese
24. 09. 2004
24
15
7586
Autor
Vaud
V koridorech beznaděje
Chvátají tmou
Hladoví jezdci zimy
15 názorů
jehlas pichlas
19. 11. 2008
domluvme se a nebudeme už nikdo nikdy nic dávat do kategorie haiku...
vždycky se najdou jedni a ti samí, kteří mají asi patent na dohlížení neposkvrněnosti této formy...
ať je to cokoliv, dávám tipanec... *
o tom jestli to je haiku, nebo není asi už psalo hodně lidí ...
já bych řekl, že ne ... ale rozhodně to něco říká ...
... * Tink :o)
romi, nic si z toho nedelej - tohle haiku skoro urcite neni :-)
diky, ze me ctes!!
chytrá_jak_radio
03. 09. 2007malinka_hvezdinka
10. 06. 2007Dead psycho
06. 03. 2007
koridory beznaděje sice asi (ne)patří do (haiku)do života ,ale to mi neva °°°°°°
ok, se někdy dostanu i dál....moment spánek a kocour....mourovatej....:))
Poslední dobou jsem nějak zatížený na haiku...ale když se píše tak krásně. TIP!
Ačkoliv Vaud neni jistě japonec, haiku se zhostil poměrně obstojně. Dodržuje určitá pravidla, má to myšlenku a to je ono!! Jen tak dál!!!
Slůůůníčko
21. 11. 2004dismorphia
21. 11. 2004
Pre mňa je tiež vždy hotový porod nájsť tomu svojmu výpotku/výblitku/záchvevu (podľa okolností vzniku)....žánrovú kategóriu. Ale Tvoj obsah - skvelý! Tip.
zajímavý je, že nikdo neví, jak má vypadat haiku a všichni ho píšou
(tako to nevim, ale nepíšu ho)
t
Miroslawek
30. 10. 2004
Ad_Lotoska: děkuji Ti za jubilejní tip! Chvíli bude sychravo a nevlídno, aby pak zas hezky :-))
...ale já mám zimu ráda, teda nemyslím, když mi leze pod svetr, ale když tak nějak kolem maluje a slibuje to krásný bílo, kterýho nakonec moc není...v těch našich krajích. ale i tak je čímsi kouzelná, jako jaro, léto, podzim...:-)
co blbnes....dyt je zari...:-)
tohle vyvolava vazne depresivnost a zimu prosince...:-)*
jedou k babičce na zabíjačku......ale proč to tak urputně řadíš do Haiku? Možná je míniatůra.
Díky fšem!! Zkoušel jsem to propašovat do Písmáka jako haiku, ale vás jak se zdá nedoběhnu :-)
Nicollette
25. 09. 2004
nevím, jak má vypadat správné haiku, to teda rozhodně ne, ale tohle je skvělé...
Ttt
já se v haiku nevyznám, ale obsah se mi moc líbí má to krsnou pointu, nádech....pro mě to je tip..........ale kategorii řešit nemohu, tak se omlouvám, je opravdu jen za obsah...