Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVariace na toaletní papír
27. 09. 2004
6
0
8735
Autor
Sanelma
Variace na toaletní papír
V roličce si klidně hoví,
šedý, dlouhý, čistý, nový.
Jen tak čeká, trpělivost sama,
přijde - li muž nebo dáma.
Co měsíc je svědkem smrště rudé,
kousky masa stírat bude.
I slimáky tuhé, hnědé,
do svých útrob ihned vstřebe.
A co teprv vodopády,
které hučí často, rády?
Mezi chloupky cestu hledá,
přece se vám jen tak nedá?!
Kouše, škrábe...jako smírek,
ženské, vyholte si jenom knírek!
Jindy potřísněn bílým sekretem,
semkne rty a už letí bidetem.
Doprovázen proudem vody,
zdaleka už není čistý, nový...
čistý jako lilium, průzračný jako lesní studánka, voňavý jako louka s kytičkama v podvečeru plném červánek...fňuk fňuk smrk smrk:)
to bude tim, ze jsem kristalova osoba, jakou potkas jen jednou za zivot! :o))))))
myslim, ze predstavit si dokazu ledacos. i todle. i kdyz zajiste bys vytahl nejake eso z rukavu. Nebo z nohavice:)) O delani nic, jakoze jak to delas, ze se zastydim, kdyz u 4stran kritik pred tebou jsem se odpudivymi nazory na me variace spise bavila nez bych citila nejake moralni ospineni prichozich...
co sem rekl o delani? to bylo temer-pochvalne "sila". me se to libilo. celkom.
nekdo o me nedavno rekl, ze jsem podezrele fixovanej na tema zachody :o) a je to tak. to misto, ktere me v deststvi pronasledovalo v nocnich murach, je pro me dnes jedinym mistem, kde se citim relativne v bezpeci. neverila bys asi, jak dlouho tam dokazu byt a co vsechno tam delam. HAHHAHHAHAHAAHH mno nic.
hm. Tvoje sila me donutila zastydet se za sebe aniz bych chtela. jak to sakra delas?! vzdyt ses taky prasatko. tak proc me nechapes:)
To je hezký...a muselo to dát hodně práce, já bych autora též patřičně ocenil - X.
Pišto, pošli dál.
Pišta_Hufnágl
27. 01. 2005kouzelná_květinka
27. 01. 2005kouzelná_květinka
27. 01. 2005
eh!
Tohle byla záplava...
Děkuji velice a bacha na zadnice. neumíte si představit, jak tyto orgány ve dnech nekonečných neprodyšných vrstev trpí.
Čest práci a rukám klid
Negroidní germoslovanka
kouzelná_květinka
27. 01. 2005Sobí_Hnusec
26. 01. 2005kouzelná_květinka
26. 01. 2005(v)anilinová
19. 11. 2004
hm, pravda... třeba já toho přehlcena nejsem... takový voloviny k sobě/do sebe ani nepouštím:)))))
Ty mě sleduješ...:) jsem ráda, že tvá kritika nezačíná slovem fuj. Cením se toho, díkes. a Perun s tebou....mj. kdysi dááááávno jsem taky fičela na jménu Andromeda:)
nechutné...jo, jinak souhlas. Jenže to je na světě plno jiných věcí a taky je skousnem. Jsem trochu přehlcena růžovou láskou a pestrou loukou plnou motýlků a broučků...:)
z toho, co jsem na písmáku cetla o toaletních papírech, je tohle nejlepsí - takze TIP....
Myslíš neonové nápisy na poutích plných uslintaných úchylů z německých detektivek?:)
Kristýn_Pravda
26. 10. 2004Kristýn_Pravda
26. 10. 2004Kristýn_Pravda
25. 10. 2004
Ok. Známe se, nač ta dramatika:) Stejně jsem Pípovi nevěřila:)Měla bych složit něco o svítících a blikajících předmětech, he? :)
Hip_Zdenda
22. 10. 2004Kristýn_Pravda
14. 10. 2004
ale Pípa říkal, že to je jediné, co se ti líbilo:), he?
Jestli to je pravda, v5na rohu bitka:)?
...
Rozhodopádně mě nic nezadrží a své slaboduché a nechutné básně, popř. prozaické veledíla budu psáti dále, ostopéro,pro pana krále...
Kristýn_Pravda
12. 10. 2004
Psát se může o čemkoli, ale musí se to umět.
Když už si to pojala takto, tak by to chtělo dodržovat rytmus (tedy poznámka technická).
Vody - nový mi připadne . . . no . . . neumětelské.
Jinak skoro souhlasím s Heulwenem.
fuj :) o urcitych vecech by se podle me psat nemelo. tohle je jedna z nich...
Cháchá! Mě se to zdá jako velice vtipná, výstižná básnička. Skvělý černý humor! *+k