Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDvojznačnosti
Autor
Ostrich
Je A a B.
A jsou to písmena.
A samohláska,
B jen ozvěna
Před nimi moře zvuků bez jména
A není B.
Já taky nejsem písmeno.
V budoucích mořích hledám zájmeno
pro naše duše dvojznačné
a vím, že nenajdu je
jistě ne
Stejně kdo báseň rozetne
nalezne smysl noci
ne však srdce dne.
19 názorů
Schválně jsem si přečetl tvou první báseň zde, je znát, že je první, ale, možná se mi to jen zdá, psaná se zápalem. A už tehdy jsi nechtěl plácat do prázdna.
Díky, je mi ctí, že tvá první kritika přistála právě u mne - nápady klidně využij:-) A vítám tě tady, ať se ti dobře čte, píše i diskutuje.
TIP. Je to překrásné a naopak - konec se mi moc líbí. Začátek - skvělý nápad, ale utnout básničku "v nejlepším" je ještě lepší nápad..! :D
Lepší stan než stánek :-)
Napadlo mne podívat se do etymologického slovníku, přišlo mi divné, že stan vnímám jen jako to látkové přenosné obydlí, vždyť to by mohlo být klidně i všechno, co stojí, proč v tom ten význam necítím? A jo, vyplatilo se to, stan je slovo podivuhodně staré. Původně to opravdu bylo jakékoliv místo, kde něco stojí, teprve potom nějaké zařízení na tom místě stojící... Tak aspoň že po té dlouhé cestě zbyl tomuhle slovu aspoň jeden význam.
Povolení ke stanování v mé krajině netřeba, díky za návštěvu a zůstaň tak dlouho, jak se ti bude chtít :-)
slunceblunce
16. 03. 2016hm... si u tebe rozložím stan
Líbí se mi písmenkové verše, naopak konec mi přišel trochu nucený, nicméně za tip to stojí.
U téhle básničky je výrazná rovina intuitivní - je tam toho víc, než sám vím :-)
Panebože, máš pravdu. Dávno to vím, z noci často ukrajuji, zato den mi leckdy uniká. Troufám si doufat, že rozumím celku.