mrchááá - budu dnes dávat dílko s mrchou! jupííí!!!
martinez: u mne má bosorka velmi pozitivní nádech :-))) snetně jako mrcha a můra
tak to s tou bosorkou byla vlastně lichotka! no paráda! *
Ano, tohle je skutečný písňový text, gratuluji!
trochu mě rušilo "stvoření stvořené (k dvoření)"... to je malinko... ehm, no prostě by se hodilo použít zase trošku jiné slovo, ne?
celkově - nijak zvlášť mě neoslovila
johane: to nevadí, své posluchače si našla ... někdy příště. Jo a stím co tě rušilo, rozumím tomu, co mi chceš říct ... ale neberu to ... vím, konvence říkají něco jiného, ale mně to sedí takle.
ježííííš, copretinko ... Elány miluju taky (zvlášť po Megakoncertu ... ale to má jiné, hodně osobní souvislosti), ale jejich Bosorku si neuvědomuju ... fakt mi unikla
Pravda pravdoucí, Elánovou Bosorku to připomíná. A tu já ráda, vůbec bosorky ráda.
tip
připomíná mi to Elán ;o)) *
Elán mám rád ... ale spíš mi to připomíná Klíč. Díky.
Pro tuhle chiméru
bytost jak z éteru....je to krásný, kytaru sice mám, ale hrát na ni neumim, škoda, cítím, že by zněla :o)*
kassiopea: třeba se někdy někde potkáme ... a pak ti ji rád zahraju ... je taková ... nalehavá Díky
Mňam, takový já nejradši, hlavně když pak všechno brní a vrní :o)
No - dneska mi hlasivy brněly fest :-)
A mně zase bubínky, poslouchala jsem totiž úžasnou hudbu a tu já ráda nahlas :o)
A copak posloucháte, vaše veličestvo? :-) ????
Zas až tak mě velebit netřeba :o) Tori Amos mi byla doporučena a já musím uznat, že je to nářez Vaše Eminence :o))))
Kasiopea: Ty jsi královna !!!!! Já jen biblický stařec :-) ... Tori Amos ne arše nemáme ... právě posloucháme Back Sabbath.
Mila_cik: děkuju ... mně taky :-)
No fuj, takovej nářez :o) já jsem spíš lesní víla, do královny daleko :o) tys důležitěšího poslání...
Tak to máš ale špatnej nick ... kassiopea byla etiopská královna, manželka kefea a matka andromedy
jé, asi sem ti nepolal avi
poslání :-) ... možná ... ale na tebe se večer co večer se zalíbením koukám ... nejsi-li zatažená :-)
no a co nahrát mp3 (jako já) ? :)
Děkuju, i já na sebe občas hledím, takový jestřáb, připadá mi :o)
Nevím, kdo to byl, já jen četla v Proměnách a byla to nějaká bohyně, mám ten dojem.....? A navíc se mi to líbilo a pak to souhvězdí a tak....no prostě....
JiKo: mp3? Takovej magneťák neznám ... to je kazeťák nebo kotoučák?
Kass: já znám verzi s královnou ... bohové ji za trest za spupnost odsoudili k tomu, aby půl noci seděla na trůnu hlavou dolů ... a navíc ji obklopili celou rodinkou ... kromě manžela a dcery tam máš ještě zetě Persea :-)
Fíha, tak to mi to pěkně nadělili tam nahoře :o) ale já jsem hodná (někdy :o)
Hmmm :-) někdy? Dneska je naděje, že budeš vidět ... nad náma vymetená obloha :-) ... tak hezkej večer :-)
Tobě taktéž :o) Snad ti budu svítit na cestu...
Je pěkná, taková středověká... TIP
škoda, že neumím hrát na kytaru....
Vesuvanko ... děkuju. Máš pravdu ... gotický hrad v ní hraje nazastupitelnou roli :-) určitě ti ji někdy někde zahraju :-)
jé, ta je pěkná, jen bych ji chtěla slyšet zahranou. To by se mi líbilo, kdyby pro mě někdo skládal písničky:-)
PS: to je fakt pro nějakou opravdovou slečnu?
Jasně --- je věnovaná ;-) ... máš krásnej nick, to by bylo, aby se nějakej bard nenašel, co ti písničku napíše ... přiď zítra do Týnský ... zahraju ti ji :-)
když pro mě je Praha trochu z ruky:-(
já dlím na nebesích, mezi ostatními svatými, a přece jen na zem (a tím spíš do Prahy) to nějaká dálka je:-)
Aha ... to není tak zlý ... já se bál že seš až někde od ŽD´áru nad Sázavou ... mimochodem, že máš na obloze vlasy víš?
už jsem něco takového zaslechla, ale pořádně nevím kde...to víš ta dýlka-člověk neví, kde mu vlasy končí:-)
PS:příště kdyžtak pošli avi
mimochodem ... ty mi zase pod tímhle dílem avi posílát nemusíš :-))))) Kouknu se na natu po nějaké mapě hvězdné oblohy a ukážu ti, kde ti vlasy končí :-)
Noe: sranda bo jak? Stačí mikrofon a zvukovka. Nahraješ do počítače a softwarem zpracuješ na mp3 formát. Výsledná skladba má pak cca 1-2MB při normální kvalitě. přehrává se Winampem Příklad: viz odkaz na mojí stránce anebo rači sem:-)
http://home.karneval.cz/00009044/hudba/ (umělecký zážitek zaručen :-DDD)
JiKo: kde bych na arše našel takový vymoženosti ... karty tu mám jen žolíkový a mikrofon :-)))))
když na arše máš počítač múžeš mít i zvukovku :)
mohl ... ale nemám ... pan šéf nenadělil :-)
tak a je to aji s notama :)
To nic ... podle akordů to stejně nedáš dohromady ... nějak se mi akordy nechtělo mazat :-)
Tě roztrhnu na dva chrousty :-))))))
Hanee ... jo jo, to je vona :-))))) dneska sem si ji řval tak, až prasklo éčko :-))))
Stromovko - děkuju :-), neukážeš se zítra v Týnské??? Předpokládám mlčky že jsi pražská (stromovka) :-)))
jé, neuvědomuji si, jestli jsem ti poslal avi, tak když tak promiň
a co tak zkusit nějakej experiment místo klasiky :-))))) ?
:)))) asi jednou nebo dvakrát jsem to už zkusila:) a nic moc pro mě:)
myslíš - zkusila si potkat se s lidma z Totemu a Písmáka?
Nebo číst?
číst jsem nezkoušela nikdy
:o) skvělý text.. já tyhle příběhy prostě zbožňuji.. :o))) tip
Vidíš ... a já je prožívám :-)))))) díky kytičko ... vítej zpět :-)
PS: eště jsem trošku zlepšil muziku :-)
nemáš za co :o)
nemáš vůbec zač.. :o)
muzika.. zlepšená.. wau.. :o) no to si budu muset někdy poslechnout.. :o)))
nemáš za co :o)
nemáš vůbec zač.. :o)
muzika.. zlepšená.. wau.. :o) no to si budu muset někdy poslechnout.. :o)))
Pekné, škoda, že jen k přečtení, tipec*
vydal se za brány do pekla představivosti - jo!*