Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBukvice
13. 10. 2004
20
0
8229
Autor
Lotoska
Sebrala jsem
ve spadaném stromoví
............ pár bukvic
a nesla jich nejvíc
jen tak
abych rozjasnila tváře.
No, na ty já si netroufám a tak se tam radši ani nepletu....takhle to stačí, jen tak pro přečtení a pousmání :-)) Kuju
....ale byl to fajn pocit, jen tak pro pár bukvic...jinak by v těch kapsách nebyly:-)
jo, já jsem zas sbírala kaštany :)
a jeden malý kluk, co byl na procházce s maminkou, začal vyvádět, že on nemůže :o))...
Jo ,jasně, já znám ty šiškovaný bitvy....v jedný takový jsem dopadla špatně. naštěstí....konec dobrý, všechno dobrý:-)
Široko daleko nebyla ani noha, možná proto jsem se těšila na ty lidičky a chtěla jim to dát nějak najevo:-)
vy ale umíte dodat :-) Já ty bukvice vážně nesla...nevím, kde skončily, ale nějakou dobu jsem je žmoulala v rukou a pak v kapsách. Kuju všem....
Pišta_Hufnágl
15. 10. 2004
Zrovna takové pěkné zachycení jako ta Tvá nadcházející :o)
a dělat radosti.. zdánlivými maličkostmi.. to je moc sympatické.. :o))) tipek
Podzimní slunce září na stříbrné kmeny buků a rozjasňuje červeň a rez spadaného listí, v němž se bukvice schovávají, vzduch je prosycený tou typickou vůní podzimu znásobenou slunečními paprsky a já zhluboka nadechuji a vystupuji k vrcholu Bukové hory...
Je taková podzimní radostná.... Tip
Pár bukvic a stejně jsi jich měla nejvíc ... to je fajn:)
Zrníčka z bukvic jsou výborná. Dávám T za tu atmosféru, která se ve mě probudila.
kuju všem, že vás ty hrátky se slovy potěšily :-)
Vesuvanko, já se právě vrátila z Velký Fatry, tam jsem si chozením po vrcholcích vychutnala podzim úplně božsky:-) Barvy, slunko, ale i mlhu a zimu.....bylo to bájo!
Noe1 : jako vždy potěšil:-)
Mě se právě nelíbí bukvic-nejvíc. Nesla jsem jich nejvíc mi tam prostě kazí smysl.
Skoro si mne rozesmutnila ... Velká Fatra, a teď ... ach jo, tam muselo být krásně
A co bylo pak?
Na jaře z nich vyletěli pávi?
Vesuvanka: Jů, chtěl bych jít taky...