Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNaše večery
19. 10. 2004
15
11
7878
Autor
Celebrian
V oparu světla
Třepetají se
Kouřová srdce
vyfouknutá
Světýlka cigaret
V očích
Dvou milenců
Ústa
Chutí vína
Spojena v jedno
Jen tichá hudba
Ze starého radia
Tančí
Jak znavená víla
11 názorů
mrtvá včela
03. 11. 2013Chci, aby mi bylo zase osmnáct, devatenáct, dvacet...a mít vyfouknuté kouřové srce a poslouchat staré radio. Děkuji za nostalgickou vzpomínku, která mi byla zprostředkována :)
a jo, tuto mám v seznamu přečíst později (kteréžto nabídky jsem si nedávno všimla :-o)
To znie ako keby v nejakej hospode, v nejakej krcme, ked romantiku tak ist volakde do honosnej restauracie, ved klasika je klasika, ruza v ruke dievcina pred muzom stoji a on vykoktava jednu vetu v ktorej hovori..."Chcela by si ist na veceru? Bol by som nadseny keby som mohol jest vo tvojej spolocnosti..." Ti v tej krcme, ci doma, ci na zahrade, by mohli by i zhuleni fetaci co tam olyzuju vo silnej extazii... no, no, no, davam tomu "4+"
tohle je podpásovka. poprvé jsem si nemyslel, že je to něčím zajímavé, ale při druhém čtení jsem začal vnímat to, co tady vypíchl pozorovatel. a to atmosféru.
celek je dokonale monolitický. je mi znemožněno vypíchnout tu či onu pasáž. funguje to jako celek.
budu si muset asi tipnout. i když ten tip bude tak poloviční :)
Občas mám prostě náladu na zamilovaný kýč...máš kliku, zrovna teď mám :o))) *
zdrobněliny v poezii nemám moc rád (světýlka), ale jinak to rozhodně neurazí
melancholie ano, tak trochu, ale vzpomínka je naopak nádherná...možná to vyzní trošku smutně, i ta hnědá barva tomu trochu napovídá...ale spíš sem chtěla vystihnout jednoduchost a možná trošku i ponurost, toho co se dělo kolem nás
Na mne z ní dýchá melancholie a smutná vzpomínka....
Byla tak myšlená?
Díky moc Crazy, sem ráda, že se ti moje dílka líběj.
A držím palce v tvým dalším tvoření.
Ne všechny...dřív to bylo děsný, plno sem jich už smazala, ale když si přečteš třeba u mě Les, tak je to nic moc. A opovaš se odsud odejít, ber to s nadhledem, piš dál a bude to good
No asi jsi to nepochopila,nebo mě dobře neznáš,když sem řekla že končím,tak to myslím vážně,nepotřebuju aby mě někdo kritizoval za to že mám někoho ráda a složím pro něj básničku-járovi se líbila,nebo za můj názor,můžem o tom debatovat,ale kritizovat se to nedá-každej je jinej...
víš tady de o to, že můžeš kritizovat myšlenku a nebo její zpracování. Myšlenka je nádherná, to ti nikdo nevezme, mě se ta myšlenka taky moc líbí, je to supr napsat něco kamarádovi. Ale tady se kritizuje to zpracování víš, toť vše.
pozorovatel
23. 10. 2004Pišta_Hufnágl
23. 10. 2004Miroslawek
20. 10. 2004Sainte_Berenique
19. 10. 2004
ten prostor tam být neměl!...Už je to lepší?!
sem ráda, že se líbí:-)
Sainte_Berenique
19. 10. 2004
Kouřová srdce vyfouknutá....... světýlka cigaret v očích dvou milenců...
Krásné večery i báseň.... TIP
Jej, já tam úplně vidím sebe :-)...teda jako ne sebe, no ale ty víš :o)...t