Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZasraně nepoetická doba
26. 10. 2004
7
0
10725
Autor
pozorovatel
Kde je věznění?
Kde je revolta?
Jen zasraná nova
Zasraně zábavná
Proti tomu nejde bojovat...
Básník je tlustej
Telenovelovej punker
Mistr světa v hokeji
Inter-nadrženej-netem
Samý porno
Samý sex
Samý masturbace duše
Proti tomu nejde bojovat...
Prachy
Hadry
Obchody
Samej konzum
Proti tomu ale nejde bojovat...!
když
Básník je obézní
Skorochlap
Chci válku, chci útisk
Chci živořit
Chci kopat do popelnic
Chci pásku přes pusu
Cenzuru!
Básník je zapadlej v lidu
Už se nehlásí
Jenom plyne s dobou
S dobou
S dobou
Do prdele s tebou
pozorovatel
15. 12. 2004pozorovatel
15. 12. 2004
A ještě na grok se de :-))))))) .... nedal? Přítelství? Jak na nový Grok, tak po celý rog. Ach jo.
Můj taky, je už totiž mrtvej:))))
Noe1: hele kluku, jaktože mi na tebe nelze psát kritika, máš mě nějak v neoblíbencích lebo co, a to sem chtěl hustě zatipovat:)))
Jehehman: Koukal jsem, fakt tě mám v neoblíbenejch. Ale už vůbec nevím proč. Asi ses někdy necitelně dotkl mého křehkého ega :-)))))
pozorovatel
15. 12. 2004
Jehe: už sem tě vyškrtl z mého prominetního seznamu. Leda bys mi připoměl, proč jsem tě tak pocil ;-)
Noe1: hele, fakt nekecám, ale vůbec mi neni známo, že by kdy mezi náma došlo k nějaké nepříjemné či dokonce nepřátelské interakci. Vůbec nevím, jinak to já bych zase připomněl, to jo:)))
a nevpomínáš si aspoň matně ty? Fakt by mě to i zajímalo
pozorovatel
10. 11. 2004Kristýn_Pravda
04. 11. 2004pozorovatel
04. 11. 2004Kristýn_Pravda
04. 11. 2004pozorovatel
04. 11. 2004Kristýn_Pravda
04. 11. 2004pozorovatel
04. 11. 2004
Tak básníkům se daří dobře v nejhorších časech! To jsou pak svině, ne básníci.
Ale stačí, do diskusí se teď nějak nehrnu.
pozorovatel
31. 10. 2004pozorovatel
31. 10. 2004
nešlo by to jasněji, ale šlo by to oklikou
když básník napíše dobrou věc, neznamená to, že se mu daří dobře
pozorovatel
31. 10. 2004
to jsi možná napsal taky...
ale o 7 kritik výš jsi napsal opravdu přesně to, co jsem citoval :)
nech to být, je pravda, že to pak má básník snažší, s cílem, ale nelíbilo se mi to zmíněné...
pozorovatel
31. 10. 2004
ty kritiky mě dostatečně otrávily... nic se tu neděje, kéž by byla válka... no jasně, když mám zasklená okna, líbilo by se mi v parku před domem pár tanků, jen tak, aby bylo o čem psát... jděte někam
to dílko by se dalo brát jako ironický výkřik
na adresu těch, o kterých jsem mluvil
ale už se mi do toho ani nechce
pozorovatel
30. 10. 2004pozorovatel
29. 10. 2004pozorovatel
29. 10. 2004pozorovatel
29. 10. 2004pozorovatel
27. 10. 2004Hip_Zdenda
27. 10. 2004
Na novu se dívat nemusíš.
Na porno a sex mi nesahej.:)
Masturbace duše tu je pořád. (...a masturbace citů v loveckém pokoji zní, když Cháron se ztopořeným bidlem hlásá světu mír)
Růžová je hezká, že by reakce na novou francouzkou televizi?
A pokud bez útisku atp nemůže vznikat kvatitní/dobrá poesie, pak čert vem kvalitní poesii.
pozorovatel
26. 10. 2004pozorovatel
26. 10. 2004pozorovatel
26. 10. 2004
Prostě nelíbí, já nemám ráda drsná slova v poezii, ale to je můj problém, že? :o)
pozorovatel
26. 10. 2004
....papír vždycky rád "naslouchá"...
mně to přijde fakt dobrý, ale znáš mě, že.... (-:
pozorovatel
26. 10. 2004
beat v přesném překladu je bít do... v umění je to chápaný jako rebelie, prostě "pěst na voko" (vlastně to co jsi zplodil) - hm, mam poučovatelskou náladu...
Asi ti neudělam radost, ale souhlasim, že teď je to s poesií a vůbec literaturou na hovno. V Čechách si žijem celkem spokojeně, nikdo neprudí, nic se neděje, neni o čem psát (češi jsou sobci, vůbec je nesere, co se děje ve světě, řikaj si: jsme dobrý, přežili jsme okupaci, minulej režim, teď jsme se z toho vyhrabali a přežili. Ať si každej pomůže jak chce.- o problémech světa mluví, jen když chtěj bejt zajímavý. Málokoho to opravdu zajímá.)
Co dodat, nečetla jsem všechny kritiky, takže snad jsem moc neopakovala, co tu bylo řečeno. Ale asi jo, na to mam prostě smůlu. :o)
Tak zatim...
pozorovatel
25. 10. 2004
A sakra... tak teď na sebe můžem bejt nasraný... :o)
BTW, ta řůžová je odporná, dokonale se hodí k celýmu dílu...
pozorovatel
24. 10. 2004
jupííí...budu antiredaktor, to je skvělá zprává...to mě nebudeš moci vypnout, že jo:-))))
pozorovatel
24. 10. 2004
Chrochocho, právě jsem poslal avízo sám sobě...
Jinak, ten citát z Nietzscheho byl Radostná věda / 56. Žádost po utrpení, ale přepisovat ho teda nebudu.
pozorovatel
24. 10. 2004
Když mám podobný pocit jako ty, tak si dám pauzu a nečtu a nepíšu, třeba měsíc. Řeším věci jinak, ty máš taky svůj styl.
dá se všecko vidět takhle i jinak...to je tvůj výběr, tvoje volba....a můžeš bojovat třebas s větrnými mýny ne??:)) a proč vůbec bojovat??
pozorovatel
23. 10. 2004pozorovatel
23. 10. 2004
Abych tě uklidnil, nebo možná tě neuklidním, ale asi to víš, nejsi jediný, kdo takhle uvažuje a kdo to takhle projevuje navenek a to je popravdě to, co já na tom hodnotím nejvíc a to je taky to, co mi nedovolí tuhle snahu chválit.
Lukýši - dyť já si myslím totéž, akorát o nějaký to desetiletí dál v čase..:))
pozorovatel
23. 10. 2004pozorovatel
23. 10. 2004
luki nevím co pravím..však mě znáš....ocenění se ještě dočkáš, neboj, nebuď netrpěliv...
pozorovatel
23. 10. 2004pozorovatel
23. 10. 2004pozorovatel
23. 10. 2004
Myslim, že je to dost povrchní pohled na dobu.
Navíc se o tom nějak píše, ale kdybys měl žít třeba někde v Iráku, mluvil bys jinak. Piš o tom, co znáš a co znáš dobře.
pozorovatel
23. 10. 2004
"Válka, útisk jsou hrozný věci, ale lidi díky nim rostou... boj je až překvapivě důležitý pro člověka. Kdybych nebojoval, necítil bych ani život. Nechci žít v míru se vším, přizpůsobovat se, poslouchat, přikyvovat." - tak tak, pod to se rád podepíšu. Směřujeme ke stagnaci, ale neboj se, dej Americe čas, za chvíli třeba bude zas ňáká válka... (třetí světová? to asi ne, ale nějaký regionální konflikt trochu blíž než na Blízkém východě by neuškodil)
StvN - "Kdybys měl žít třeba někde v Iráku, mluvil bys jinak." Ano, ale pointa je v tom, že v Iráku nežijeme. A navíc (podle mě) by to sice bylo lepší, ovšem samozřejmě bys chtěl změnu zpátky - ale to nic nemění na tom, že by to bylo lepší (všeho s mírou, ale...). Kdybys měl všechno, co chceš, žil bys lepší život? Nemyslím.
pozorovatel: Jinak, čets Fight Club? Jestli ne, tak by se ti moh dost líbit, je taky o něčem podobnym.
(dal bych *, ale forma mě moc nenadchla... no nevím, třeba si to rozmyslím)
pozorovatel
23. 10. 2004pozorovatel
23. 10. 2004pozorovatel
23. 10. 2004
vzdycky je proti čemu bojovat, v básnicích se nevyznám, ale z autorů ti můžu doproučit Hvoreckého,
ostatně mnohem horší než cenzura, je stále větší přísun informací, z kterých je čim dál těší vybrat ty užitečně
Přeno: cože? válkou lidi rostou? no vidím to jinak, z války vychází především jedna stracená generace (například ta, která tříská do baráků s letadlama, a dělá jiný skopičiny)
pozorovatel
23. 10. 2004pozorovatel
23. 10. 2004
a ty si myslíš, že to vědí oni?
Hvorecký není básník, píše povídký a hodně hustý povídky a nemyslím, že tahle doba je nudná, naopak myslím, že právě nyní celá civilizace skládá bitvu s tím, jestli zůstane, nebo se ztratí v zapomění a tentokrát možná v definitivním zapomění
pozorovatel
23. 10. 2004
prozradím ti malý tajemství, v Arabském světě je tolik bohatství, kolik jich v současné době není ani v Evropě. Takže ať si kluci hrají na svém písečku, ať udělají to, co v Evropě před sto lety, ať sesadí své nesmyslně bohaté "krále," ale ať si neberou jako rukojmí celosvětovou ekonomiku
sicco: Ano, válka dokáže nasrat, ale zároveň posiluje. A kde bychom byli bez válek? Pravda, v dnešní době zbraní hrom. ničení už spíše jen zabíjí než posiluje. Prostě je přirozené, že člověk žijící v míru touží po změně a naopak člověk žijící ve válce touží po míru.
pozorovatel: Chuck Palahniuk. U nás jsem knihu zatím viděl jen anglicky (třeba v Academii), ovšem je vynikající, doporučuju! Nevím teda, jestli se mi líbila víc než film, ale kvalitní byla určitě...
Jinak, proč na to odkazuju, připomnělo mi to: "We don't have a great war in our generation, or a great depression, but we do, we have a great war of spirit. We have a great revolution against the culture. The great depression is our lives. We have a spiritual depression.
We have to show these men and women freedom by enslaving them, and show them courage by frightening them."
Nietzsche k tomu taky měl trefnou poznámku, akorát ji nemůžu lokalizovat.
pozorovatel
23. 10. 2004pozorovatel
23. 10. 2004
Jako reálnej? Vostrý... já bych se teda nezapojil, nevim, nemám potřebu se vybíjet zrovna tímhle způsobem (vlastně myslím, že jsem ještě v životě nikomu nedal pořádnou ránu pěstí)... nebo jsem to třeba jen ještě neobjevil.
Snaha o beat či oč?
Tohle se mi nikdy nelíbilo a nelíbí se mi to doposud.
Přijde mi to laciný.
pozorovatel
23. 10. 2004pozorovatel
23. 10. 2004pozorovatel
23. 10. 2004
Taky nevím, co je beat. V podstatě.
Já ale nemám rád, když je účel básně zhnusení, to by mělo být v podtextu, každopádně základní myšlenka by měla být i v bahně vznešená.