Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zasraně nepoetická doba

26. 10. 2004
7
0
10735
Autor
pozorovatel

Nejlepší básně vznikaly v nejhorších časech.

 

Kde je věznění?

Kde je revolta?

Jen zasraná nova

Zasraně zábavná

Proti tomu nejde bojovat...

 

Básník je tlustej

Telenovelovej punker

Mistr světa v hokeji

Inter-nadrženej-netem

 

Samý porno

Samý sex

Samý masturbace duše

Proti tomu nejde bojovat...

 

Prachy

Hadry

Obchody

Samej konzum

Proti tomu ale nejde bojovat...!

když

Básník je obézní

Skorochlap

 

Chci válku, chci útisk

Chci živořit

Chci kopat do popelnic

Chci pásku přes pusu

Cenzuru!

 

Básník je zapadlej v lidu

Už se nehlásí

Jenom plyne s dobou

S dobou

S dobou

Do prdele s tebou

poeto
Jeheheman
15. 12. 2004
Dát tip
básník je člověk

pozorovatel
15. 12. 2004
Dát tip
básník je můj pes

Jeheheman
15. 12. 2004
Dát tip
z toho logicky plyne => člověk = pes :)))

Noe1
15. 12. 2004
Dát tip
Nevzdávej to. Bude hůř !!!!! *t

pozorovatel
15. 12. 2004
Dát tip
Jeheheman: :)))) můj pes je nejšťastnější člověk Noe: Vždyť já vim, jdeme přece do tý hospody s Pištou:)))) a mám důvodné podezření, žes mi nedal tip, čímž je velice ohroženo naše přátelství :)))

Noe1
15. 12. 2004
Dát tip
A ještě na grok se de :-))))))) .... nedal? Přítelství? Jak na nový Grok, tak po celý rog. Ach jo.

Jeheheman
15. 12. 2004
Dát tip
Můj taky, je už totiž mrtvej:)))) Noe1: hele kluku, jaktože mi na tebe nelze psát kritika, máš mě nějak v neoblíbencích lebo co, a to sem chtěl hustě zatipovat:)))

Noe1
15. 12. 2004
Dát tip
Jehehman: Koukal jsem, fakt tě mám v neoblíbenejch. Ale už vůbec nevím proč. Asi ses někdy necitelně dotkl mého křehkého ega :-)))))

pozorovatel
15. 12. 2004
Dát tip
mně taky pes umřel:)) jen se prosím nedotýkejte něčího lega:))))) natož mýho!!! :))) už se těším... na grog, rock, krok, rok, brok, skok...:)))

Noe1
15. 12. 2004
Dát tip
Jehe: už sem tě vyškrtl z mého prominetního seznamu. Leda bys mi připoměl, proč jsem tě tak pocil ;-)

Jeheheman
15. 12. 2004
Dát tip
Noe1: hele, fakt nekecám, ale vůbec mi neni známo, že by kdy mezi náma došlo k nějaké nepříjemné či dokonce nepřátelské interakci. Vůbec nevím, jinak to já bych zase připomněl, to jo:))) a nevpomínáš si aspoň matně ty? Fakt by mě to i zajímalo

Jeheheman
15. 12. 2004
Dát tip
Noe1: jo už čtu, že vůbec nevíš, no tak nic:)

WiruZ
13. 11. 2004
Dát tip
muhehehe takova revoltujici

Lecomte
10. 11. 2004
Dát tip
ty vole kam koukas

pozorovatel
10. 11. 2004
Dát tip
ty vole co kecas

S válkou a útiskem jdi Do PRDELE!!! Je tu spousty věcí proti kterým můžeš bojovat do aleluja.... Buď rád, že žiješ, vždyť na světe je tolik hnusu a ty chceš víc??? Vzbuď se!!! Nevíš co meleš kdyš napíšeš takovou PI_____

pozorovatel
04. 11. 2004
Dát tip
Nevíš, o čem píšeš ani na co reaguješ.

Myslímže nemá smyls se tady hádat, ale toco jsinapsal je fakt trošku moc, lidi po celém světě by daly nevím co za klid jaký máš a ty ty sračky přivoláváš i k nám... Fak Good end.

pozorovatel
04. 11. 2004
Dát tip
Hádat se nehodlám. Když si nepochopil báseň a diskuse pod textem, tak se prostě ani hádat nelze.

já chci jen říct, že rozhodně je o čem psát... Pochopil jsem to, ale když něco pojmenuješ ZASRANĚ nepoetická doba tak to vizní jako by tě to SRALO... Stačí změnit jméno a bude to pouze oznámení, konstatováni...

pozorovatel
04. 11. 2004
Dát tip
ZASRANĚ znamená, že je dnes poesie zasrána brakem zvaným básně, básně o ničem. ZASRANĚ je taky nadsázkou, to celé je záměrně nadsazené. Díky za tu poslední kritiku:)

katugiro
31. 10. 2004
Dát tip
Tak básníkům se daří dobře v nejhorších časech! To jsou pak svině, ne básníci. Ale stačí, do diskusí se teď nějak nehrnu.

pozorovatel
31. 10. 2004
Dát tip
"Tak básníkům se daří dobře v nejhorších časech! To jsou pak svině, ne básníci." To mám dojem, že diskusi a ani báseň jsi nečetl. Do vysvětlování se taky moc nehrnu. Už jsem vysvětloval viz. výše.

katugiro
31. 10. 2004
Dát tip
houk :) (po indiánsku) (a neplést si básníky s jejich tvorbou)

pozorovatel
31. 10. 2004
Dát tip
taky houkám :))) "(a neplést si básníky s jejich tvorbou)" - nerozumim, nešlo by to jasněji?

katugiro
31. 10. 2004
Dát tip
nešlo by to jasněji, ale šlo by to oklikou když básník napíše dobrou věc, neznamená to, že se mu daří dobře

pozorovatel
31. 10. 2004
Dát tip
"když básník napíše dobrou věc, neznamená to, že se mu daří dobře" ježiš katugiro... o tom já nic nepsal. Jen jsem napsal, že básníkovi se nejvíc daří, když má proti čemu bojovat...

katugiro
31. 10. 2004
Dát tip
to jsi možná napsal taky... ale o 7 kritik výš jsi napsal opravdu přesně to, co jsem citoval :) nech to být, je pravda, že to pak má básník snažší, s cílem, ale nelíbilo se mi to zmíněné...

pozorovatel
31. 10. 2004
Dát tip
no jo, kontext. necháme toho, jako kritika si tě vážím, díky za reakce!

katugiro
30. 10. 2004
Dát tip
ty kritiky mě dostatečně otrávily... nic se tu neděje, kéž by byla válka... no jasně, když mám zasklená okna, líbilo by se mi v parku před domem pár tanků, jen tak, aby bylo o čem psát... jděte někam to dílko by se dalo brát jako ironický výkřik na adresu těch, o kterých jsem mluvil ale už se mi do toho ani nechce

pozorovatel
30. 10. 2004
Dát tip
Ale katugiro snad nemusim připomínat, že vzhledem k vyjadřování se k jednomu tématu vznikl dojem nadsazenosti. - Válka je hnusná a člověk si jí již několikrát zasloužil. - Básníkovi se nejvíc daří v těch nejhorších časech! (a o tom celé ty diskuse byly) Shrnuto. Stačí? Rád podiskutuju...

pozorovatel
29. 10. 2004
Dát tip
právě, že nasranej nejsem vůbec... tohle je silně racionální a ironický (vážně jsem tu báseň napsal blbě)

pozorovatel
29. 10. 2004
Dát tip
no, ironie... spíš sadisticky pacifistický nadhled skrytý pod nadsázkou lepší?:)))

pozorovatel
29. 10. 2004
Dát tip
a myslíš, že já na tom jsem líp?:) Je to prostě nadsázka.

Waawe
27. 10. 2004
Dát tip
beat generation... m.

Empty
27. 10. 2004
Dát tip
Jojo, to je dle mého gusta, takže tip + klub!

pozorovatel
27. 10. 2004
Dát tip
Jojo, tvoje gusto znám:))) Dík!

Hip_Zdenda
27. 10. 2004
Dát tip
Tak ta je vážně dobrá, hlavně pravdivá :o) ***

Garth
26. 10. 2004
Dát tip
Na novu se dívat nemusíš. Na porno a sex mi nesahej.:) Masturbace duše tu je pořád. (...a masturbace citů v loveckém pokoji zní, když Cháron se ztopořeným bidlem hlásá světu mír) Růžová je hezká, že by reakce na novou francouzkou televizi? A pokud bez útisku atp nemůže vznikat kvatitní/dobrá poesie, pak čert vem kvalitní poesii.

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
Ewonne: říct, že žijeme v normální době, je to samý jako říct, že o dnešní době nepřemýšlím a je mi vlastně fuk. "Normální" - to slovo zní jako by o nic nešlo. Jasně, že nikdy o nic vlastně nejde, ale říkej to za války... Garth: O dívání se na Novu mi nejde. Nova je totiž výsledkem toho, po čem většina diváků touží a já mám pocit, že je to pořád blbější a blbější a zábavnější a lá kabaret s nahraným smíchem. Sex je hezkej požitek, ale co tu vidim za sexuální absurdity vyvěrající ze sex. zakomplexovanosti a donedávna hojně (ale i nadále) tabulizovaná erotika a přirozená kopulace se najednou řítí ven. že se mi nepodařilo napsat srozumitelnou báseň už vim a tak jí zkusim upravit k pochopení všech a tuhle dnes smažu Díky všem!

piit
26. 10. 2004
Dát tip
Jo dobrý!!.....znám tyhle zkurvený pocity....

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
jsem moc rád, že ses stavila:)) ...a můžeš reagovat i ostřeji:)))) - na válce se ukazuje nejlíp. Vim, že válka je jinde. ...kdy o "něco" jde. Člověk se neustále o to "něco" snaží. Jenomže to "něco" je právě chybějící toaleťák apod. Za poslední půlrok jsem se o něčem podstatným bavil jen jednou a to o registrovanym patrnerství... teda když vynechám politiku a stranický boje. Nad válkou v Iráku a Čečně jsme se bavit neměl téměř s nikým. Většinu zajímali spíše vlastní problémy... a já se jim vlastně divit nemůžu... když to sám taky dělám. Zasraně nepoetická doba není globální báseň, spíš regionální:)) ad Nova. Když já mám pocit, že ta průměrná intelitgence klesá... a že za to má díl viny i Nova, která si doslova diváky vychovává. Kdo je lepší divák než ten tupý člověk, který za vrchol dne považuje další díl seriálu?

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
Jasně, že hledám u špatných lidí... když tu nejsi ty:))) musim hledat náhrady :( Co si pamatuju, tak největší základnu má Nova v ženách v domácnosti. Nově je opravdu jedno, co způsobí u díváků. Jde jí jen o sledovanost a tak by se dala omluvit. Ovšem pro mě je neomluvitelný, že se Nova nesnaží přemýšlet nad tím, jak na lidi působí. Nova se stará jen o svou image a jak říkal Železný: díky Nově má teď divák na vybranou, čímž svaluje vinu na nás, diváky.

kassiope
26. 10. 2004
Dát tip
Prostě nelíbí, já nemám ráda drsná slova v poezii, ale to je můj problém, že? :o)

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
Jsem zkrátka drsoň! :)))) Holky, holky, vy ale máte problémy...

Dduuhhaa
26. 10. 2004
Dát tip
....papír vždycky rád "naslouchá"... mně to přijde fakt dobrý, ale znáš mě, že.... (-:

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
"tam kde končí duha..." takovej hajzl papír se občas i dotkne.... my se známe? a že o tom nic nevim...

Vespa
25. 10. 2004
Dát tip
beat v přesném překladu je bít do... v umění je to chápaný jako rebelie, prostě "pěst na voko" (vlastně to co jsi zplodil) - hm, mam poučovatelskou náladu... Asi ti neudělam radost, ale souhlasim, že teď je to s poesií a vůbec literaturou na hovno. V Čechách si žijem celkem spokojeně, nikdo neprudí, nic se neděje, neni o čem psát (češi jsou sobci, vůbec je nesere, co se děje ve světě, řikaj si: jsme dobrý, přežili jsme okupaci, minulej režim, teď jsme se z toho vyhrabali a přežili. Ať si každej pomůže jak chce.- o problémech světa mluví, jen když chtěj bejt zajímavý. Málokoho to opravdu zajímá.) Co dodat, nečetla jsem všechny kritiky, takže snad jsem moc neopakovala, co tu bylo řečeno. Ale asi jo, na to mam prostě smůlu. :o) Tak zatim...

pozorovatel
25. 10. 2004
Dát tip
Taky ti neudělám radost. Souhlasim vlastně s tebou.

Vespa
25. 10. 2004
Dát tip
A sakra... tak teď na sebe můžem bejt nasraný... :o) BTW, ta řůžová je odporná, dokonale se hodí k celýmu dílu...

pozorovatel
24. 10. 2004
Dát tip
Pěstí jsem dal jen jednou - nebylo to špatný... a on si to zasloužil. Můj Fight Club byl terapeutickej. Jako spolužáci jsme každej měli něco proti tomu druhýmu, no a tam si to všichni hezky vyříkali a byl pokoj. Žádný zranění nikdy nebylo. Všechno proběhlo v pořádku a s úsměvem.

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
jupííí...budu antiredaktor, to je skvělá zprává...to mě nebudeš moci vypnout, že jo:-))))

pozorovatel
24. 10. 2004
Dát tip
anebo reaktorka:))) to tě už vůbec nevypnu... to rovnou vyletíš:)))))) do povětří....

Přeno
24. 10. 2004
Dát tip
Tak to má být!

Přeno
24. 10. 2004
Dát tip
Chrochocho, právě jsem poslal avízo sám sobě... Jinak, ten citát z Nietzscheho byl Radostná věda / 56. Žádost po utrpení, ale přepisovat ho teda nebudu.

Craerassy
24. 10. 2004
Dát tip
jéé..to se prolítneme spolu:-)))

pozorovatel
24. 10. 2004
Dát tip
Věděl jsem, nebo spíš tušil, že to neni ono. Ale nějak jsem nic nedokázal změnit, tak jsem to hodil sem, s tím, že průběhu času to změnim. Prosim, napiš, který pasáže jsou fajn... A díky moc!!

StvN
23. 10. 2004
Dát tip
Když mám podobný pocit jako ty, tak si dám pauzu a nečtu a nepíšu, třeba měsíc. Řeším věci jinak, ty máš taky svůj styl.

dadik
23. 10. 2004
Dát tip
dá se všecko vidět takhle i jinak...to je tvůj výběr, tvoje volba....a můžeš bojovat třebas s větrnými mýny ne??:)) a proč vůbec bojovat??

dadik
23. 10. 2004
Dát tip
možná by sis pokecal s dědkama....:))))))

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
StvN: No, ono vedle pocitu jde taky o přesvědčení a úvážení. Válka, útisk jsou hrozný věci, ale lidi díky nim rostou... Speciálně pro tuhle báseň jsem si dal čas na rozmyšlenou, ale ono je to docela na nic, protože si většinou všechno uvědomim až po zveřejnění básně. Jasně, že jsem to v básni přehnal - teď se uvidí, jestli to bylo na úkor myšlenky nebo v její prospěch. Naznačovat, metaforovat a tak dál se mi vůbec nechtělo. No a taky zjišťuju, že píšu až moc složitě, až moc subjektivně. Díky!

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
dadiku, boj je až překvapivě důležitý pro člověka. Kdybych nebojoval, necítil bych ani život. Nechci žít v míru se vším, přizpůsobovat se, poslouchat, přikyvovat. Já říkám, že ten, kdo zrovna nebojuje, nesmutní, necítí bolest, lásku, utrpení, štěstí, tak nežije nýbrž přetrvává na mrtvém bodě. Chci se rozvíjet, žít podle sebe. Boj s větrnými mlýny může být velice vznešený a úctyhodný.

StvN
23. 10. 2004
Dát tip
Abych tě uklidnil, nebo možná tě neuklidním, ale asi to víš, nejsi jediný, kdo takhle uvažuje a kdo to takhle projevuje navenek a to je popravdě to, co já na tom hodnotím nejvíc a to je taky to, co mi nedovolí tuhle snahu chválit.

dadik
23. 10. 2004
Dát tip
Lukýši - dyť já si myslím totéž, akorát o nějaký to desetiletí dál v čase..:))

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
StvN: A proto jsem to psal růžově. No, mně se vlatně podobný styl u druhých taky nelíbí, ale když já vedle nich stát nechci... já doufal, že čtenář mě zařadí jinam, teda nejlépe nezařadí do žádného šuplíku. Já jsem poměrně klidnej člověk a pod vlivem emocí jednám málokdy, i když strhnout se občas nechám. Zatim si myslim, že tohle je má nejlepší báseň. Zatim.

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
dadiku, jak o nějaký to desetiletí dál v čase? Snad nejsi nadčasová?:)))

StvN
23. 10. 2004
Dát tip
Dobře. Přeju ti shovívavé čtenáře.

dadik
23. 10. 2004
Dát tip
luki nevím co pravím..však mě znáš....ocenění se ještě dočkáš, neboj, nebuď netrpěliv...

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
StvN: Ne, jen ne shovívavé čtenáře. No, tak dobře. Zamyslim se nad tim a myšlenku možná zpracuju trochu jinak.

StvN
23. 10. 2004
Dát tip
Spíš to spal.

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
dadiku, přiznávám, že valná většina mý tvorby po ocenění touží, ale tohle moc ani ne. Spíš budu rád za každou hodnotnou diskusi.

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
StvN: Žádný takový. Nalepim si jí na zeď. Teď mě vlastně napadlo, že ses přes nechuť formy nevyjádřil k myšlence.

StvN
23. 10. 2004
Dát tip
Myslim, že je to dost povrchní pohled na dobu. Navíc se o tom nějak píše, ale kdybys měl žít třeba někde v Iráku, mluvil bys jinak. Piš o tom, co znáš a co znáš dobře.

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
Povrchní na dobu určitě. Jestli povrchní z pohledu poesie, nevim, nevim. Vždy budu psát o tom, co zcela neznám, abych se pokusil to poznat a pochopit. "Mluvil bys jinak" - no, to se dá říct snad u všeho. A kdybych tam žil, tak by mi třeba říkali, že nemám ten potřebný nadhled a že jsem až příliš zaujatý emocemi. Ostatně i my jsme si docela užili útisku komunistů. (spěchám, už musim jít; později ještě napíšu)

Craerassy
23. 10. 2004
Dát tip
ty dvě poslední jo...ale jinak..že ty moc koukáš na telku:-)))

Přeno
23. 10. 2004
Dát tip
"Válka, útisk jsou hrozný věci, ale lidi díky nim rostou... boj je až překvapivě důležitý pro člověka. Kdybych nebojoval, necítil bych ani život. Nechci žít v míru se vším, přizpůsobovat se, poslouchat, přikyvovat." - tak tak, pod to se rád podepíšu. Směřujeme ke stagnaci, ale neboj se, dej Americe čas, za chvíli třeba bude zas ňáká válka... (třetí světová? to asi ne, ale nějaký regionální konflikt trochu blíž než na Blízkém východě by neuškodil) StvN - "Kdybys měl žít třeba někde v Iráku, mluvil bys jinak." Ano, ale pointa je v tom, že v Iráku nežijeme. A navíc (podle mě) by to sice bylo lepší, ovšem samozřejmě bys chtěl změnu zpátky - ale to nic nemění na tom, že by to bylo lepší (všeho s mírou, ale...). Kdybys měl všechno, co chceš, žil bys lepší život? Nemyslím. pozorovatel: Jinak, čets Fight Club? Jestli ne, tak by se ti moh dost líbit, je taky o něčem podobnym.

Přeno
23. 10. 2004
Dát tip
(dal bych *, ale forma mě moc nenadchla... no nevím, třeba si to rozmyslím)

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
Přeno, tip nedávej. Já to ještě budu měnit. Ve formě jsem udělal hodně chyb - je to prostě náhle vyplivnutá báseň. Trochu jsem to tušil, tak jsem dal datum zveřejnění básně až na 26.10. Fight Club jsem viděl jen v kině - skvělý! Ten film patří mezi nejlepší, co jsem kdy viděl. Nevíš náhodou, kdo napsal tu knížku? Crae: Máš pravdu a máš pravdu i s tou telkou. Nehnu se od ní, je to můj nejlepší přítel:))) Promiň Crae, ale ona je opravdu lepší... s ní se srovnávat nemůžeš... jí totiž můžu vypnout:)))) (ohledně našeho antiklubu: začínám na něm neusilovně pracovat, průběžné informace budu zasílat; já totiž o zakládání klubů nevim vůbec nic :))

Jinovata
23. 10. 2004
Dát tip
souzním se vztekem, vřu! i literárně je tam pár pěkných míst ;o)

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
Díky, díky ...ale stejně to změnim:)))

dadik
23. 10. 2004
Dát tip
jsi šťastný brachu???:)))

dadik
23. 10. 2004
Dát tip
možná mě nejvíc popudila ta růžová....:)) Do prdele s tebou poeto

dadik
23. 10. 2004
Dát tip
tedy ta citace se mi líbí, aby bylo jasno..

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
šťastný a veselý ta růžová je náhodou skvělá:)) s tou jedinou jsem byl naprosto spokojen... Jo, jo, básník se má nejlépe, když je v prdeli

sicco
23. 10. 2004
Dát tip
vzdycky je proti čemu bojovat, v básnicích se nevyznám, ale z autorů ti můžu doproučit Hvoreckého, ostatně mnohem horší než cenzura, je stále větší přísun informací, z kterých je čim dál těší vybrat ty užitečně

sicco
23. 10. 2004
Dát tip
Přeno: cože? válkou lidi rostou? no vidím to jinak, z války vychází především jedna stracená generace (například ta, která tříská do baráků s letadlama, a dělá jiný skopičiny)

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
sicco: Když já dobrý básníky nečtu, jen ty špatný tady:))) Báseň je pro mě jen hra, do který občas vložim něco myšlenkovýho. Když ono to dnes je takový ubíjející, spící až nudný. Lidi mají posunuté hodnoty a pak bojujou za více toaletního papíru na veřejných záchodkách. Jasně, že se dá stále proti něčemu bojovat a lidi taky hledají různé záminky, ale tyhle bojůvky za nic nestojej.

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
sicco: a víš, proč třískaj letadlama do baráků? "Co tě nezabije, to tě posílí." - hodně drsná věta, ale hodně pravdivá.

sicco
23. 10. 2004
Dát tip
a ty si myslíš, že to vědí oni? Hvorecký není básník, píše povídký a hodně hustý povídky a nemyslím, že tahle doba je nudná, naopak myslím, že právě nyní celá civilizace skládá bitvu s tím, jestli zůstane, nebo se ztratí v zapomění a tentokrát možná v definitivním zapomění

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
myslim, že je jedno, jestli to vědí, ale že vůbec k něčemu takovému byli dohnáni... ostatně, jak jinak by bylo upozorněno na bídnou situaci v jejich zemích? no, zatím ta naše doba neni moc efektivní, ale třebas se nadechuje:))) nechám se překvapit

sicco
23. 10. 2004
Dát tip
prozradím ti malý tajemství, v Arabském světě je tolik bohatství, kolik jich v současné době není ani v Evropě. Takže ať si kluci hrají na svém písečku, ať udělají to, co v Evropě před sto lety, ať sesadí své nesmyslně bohaté "krále," ale ať si neberou jako rukojmí celosvětovou ekonomiku

Přeno
23. 10. 2004
Dát tip
sicco: Ano, válka dokáže nasrat, ale zároveň posiluje. A kde bychom byli bez válek? Pravda, v dnešní době zbraní hrom. ničení už spíše jen zabíjí než posiluje. Prostě je přirozené, že člověk žijící v míru touží po změně a naopak člověk žijící ve válce touží po míru. pozorovatel: Chuck Palahniuk. U nás jsem knihu zatím viděl jen anglicky (třeba v Academii), ovšem je vynikající, doporučuju! Nevím teda, jestli se mi líbila víc než film, ale kvalitní byla určitě... Jinak, proč na to odkazuju, připomnělo mi to: "We don't have a great war in our generation, or a great depression, but we do, we have a great war of spirit. We have a great revolution against the culture. The great depression is our lives. We have a spiritual depression. We have to show these men and women freedom by enslaving them, and show them courage by frightening them." Nietzsche k tomu taky měl trefnou poznámku, akorát ji nemůžu lokalizovat.

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
nejlepší je, že nějakej Arabskej šejk si něco usmyslí a nabídne hladovějícímu a chudému výlet do New Yorku, tedy jen když... zabije pár lidí, které stejně nenávidí.

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
přeno: Teda! Tu knížku musim sehnat. Jo, jo, Nietzsche to všechno věděl už dávno. Taky bych občas chtěl někomu dát přes hubu a taky dostat, ale mám pořád zábrany a hlavně strach. Jsem nějakej hrozně opatrnej a tak pořádám bitky jen podle pravidel, aby nedošlo k zranění. Jeden Fight Club jsem založil u nás na škole. A bylo to skvělý. Hrozně se utužili přátelský vztahy a vůbec jsme se cítili zdravě.

Přeno
23. 10. 2004
Dát tip
Jako reálnej? Vostrý... já bych se teda nezapojil, nevim, nemám potřebu se vybíjet zrovna tímhle způsobem (vlastně myslím, že jsem ještě v životě nikomu nedal pořádnou ránu pěstí)... nebo jsem to třeba jen ještě neobjevil.

dadik
23. 10. 2004
Dát tip
dyk máš fotbal né??:))))))))

StvN
23. 10. 2004
Dát tip
Snaha o beat či oč? Tohle se mi nikdy nelíbilo a nelíbí se mi to doposud. Přijde mi to laciný.

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
Za chvíli, za chvíli...:) Já jsem tuhle báseň vložil proto, aby jste mi s ní poradili... je datovaná na 26. 10.

dadik
23. 10. 2004
Dát tip
tos někde opsal?,:)

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
StvN: Já ani pořádně nevim, co je beat. Díval jsem se na pořad o básnících v době totality, kdy byli na vrcholu... Zkrátka a jednoduše trvdim, že se v dnešní době nerodí dobrý básně, protože k tomu nemají ani potřebný prostředí. Teda - leda básně protispolečenský jsou ještě dobý... No, je to asi na delší úvahu. Já napsal svůj pocit.

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
dadiku, co jsem opsal? teď nějak nevim

StvN
23. 10. 2004
Dát tip
Taky nevím, co je beat. V podstatě. Já ale nemám rád, když je účel básně zhnusení, to by mělo být v podtextu, každopádně základní myšlenka by měla být i v bahně vznešená.

dadik
23. 10. 2004
Dát tip
jsem si jen zaprovokovala.......:)

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
Tos napsal moc hezky a pravdivě, ale když já si pořád myslim, že jinou formou než touhle jsem myšlenku popsat nemohl. Nelíbí se mi všechny ty hrozně mile napsaný básně. Přijde mi, jakoby lidé ztráceli upřímnost, osobitost a vůbec vlastní názory. Tak jsem to napsal sprostě, jasně, úderně. Já dokonce věděl, že se to nebude líbit a že s váma budu diskutovat - pak by se mi totiž báseň povedla. Zhnusení je na místě.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru