Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUtonulý vůl
18. 11. 2004
27
5
12538
Autor
Kolouch
Racek volal na vola:
"Běhej za mnou dokola
okolo mola la la."
5 názorů
aleš-novák
11. 07. 2008MALÁ_zelená_ale_MOC_šikovná
26. 09. 2005
dík moc
ano, chtěl jsem upozornit, že plaveckému výcviku volů je obecně věnována velmi malá pozornost :)
Díky, tohle je zrovna starší kousek. Ale snad i něco nového časem vypadne.
Augustin_Šípek
14. 01. 2005
Veselé, vtipné.
Kakuloji, kdybys byl opravdu blbec, za kterého se vydáváš, tak by se Ti to nelíbilo. Ale tvoje poznámka mne pobavila stejně dobře jako básnička samotná.
Slůůůníčko
29. 12. 2004
Sluní, to joo, ale zas nepředpokládám, že tam budem zařazovat všechny věci, kde se objeví nějaký zvíře...to enem tak na okraj...
Slůůůníčko
29. 12. 2004
Ať koukám jak koukám, nikde tady nejseš, sluníčko taky ne, takže - jo-o .. :-)
To neni k úsměvu - to je smutný .. Už jsem Tě neviděl ani nepamatuju .. Fňuk :-)
jako blbů, popř. i těm dětem je to fajn :-)
jen Slůní, proč ten vegetariánskej klub?
:) Víš, že mě to taky napadlo. Ale asi není. Mám pocit, že kdybych to dal mezi haiku, tak mě haiku puristi poženou.
Pokud to neobsahuje čaj, lotosový květ, nebo ranní herpes vulgaris, tak se haiku puristům jeden nezavděčí. Hlavně to nesmí být moc vtipný... což nesplňuješ :-))
Slůůůníčko
18. 11. 2004
Jé, díky moc za návštěvu. Jsem to dal jen na svou autorskou stránku (pro Wu Chana) a tak jsem hodně překvapenej, že jste to vůbec objevili (teda tak rychle). A že Slůůůůůníčko si vzalo upřesnění kategorie jako věnování pro sebe, mě těší.
Luckytaky, proč ujetý, kam ujetý, co ujetý?