Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePočkám..
Výběr: papouch, Print, dream
15. 12. 2004
23
3
11058
Autor
Pacer
Počkám..
Fakt, nebudu se dívat
potají klíčovou dírkou
jak děcko na vánoční stromek
dřív, než se škrtne sirkou
To spíš při svíčce adventní
si budu znova číst
pár tvých slov co zavedou
mne zpět do starých míst
A po písmenkách jen
a po slovíčkách snad
zvolna bude docházet
že víc jsem tě měl rád
Než jsem si připustil
než stihnul jsem ti říct
pro pár povedených chvil
pro pár řádek pro nic víc
Klidně počkám za dveřmi
chvilku dýl..
3 názory
Nesouhlasím s tvrzením, že blbůstky čte málo lidí. Zrovna nedávno jsem porovnávala počty čtenářů a názorů u básničky, na které jsem si docela zakládala a blbůstkami, mezi které je vložena... v ostatním máš nesporně pravdu
Blbůstka má logiku. Nehraje si na báseň, i kdyby náhodou byla. Blbůstky čte málo lidí, tak potkávám jen ty, co mne znají déle s smiřují se s tím. A pro ty mi stojí za to sem tam něco napsat :)
není blbůstka, ale co záleží na kategorii... leda by se autor pokoušel dívat do FABky? */
...... Pacer......
Prosím všechny diskutující, zvláště pak redaktory a jiné důvěryhodné osobnosti tohoto sereveru, aby zítra dopoledne (spíše pozdněji, až bude vzhůru) vysvětlili Papouchovi, že pouze nad blbinkou či-li blbůstkou a ne nad nějakým hodnotným, poezii blízkým dílem, se může rozvinout takováto debata.
On totiž Papouch tvrdí, že mu kazím kategorii. (já sám tady čet', jak to tvrdí. a pýpe, neb si mislí, že jest papouchek ara) jest však známo, že papouchkové nepýpou, někerí cvičený sprostě nadávaji a svym zobanem louskaj vořechi.
esli mě vemete mezi sebe, tož bych sa tež debaty zúčastnil, budu-li při smyslech, což dosud není jisté.
osobní otázka na tebe, pacere: jsi kukačkovej, nepokojovej nebo digitální hodinář ?
perlička: moje drahá squaw si nikdy nezapamatovala slovo "nepokoj" a tý zlobně se vrtící součástce v budikovi zásadně řiká NEKLID !!!
...... Pacer......
omlúvám sa za tu móc modrou... nekde sem si přečet background-color: #3399ff, taxem to tam šoup... to ff na místě modrý barvy asi moc dobrý neni. poštudoval bych trochu HTML, ale sou 2 hodiny ráno
já tam vrznu #339900 a bude to brrr-čálově zelený...
...... Pacer...... musim ubrat jinde.... NÉÉÉ, VLASTNĚ PŘYDAT... teďkonc je tam #9999ff... omlouvám se za ta barevná eXtempóre...
Unge, kukačky vidím častěji v lese:)) Kdepak, žádné pohyblivé součástky, co se hýbe, to se kazí:))
ale není to až tak pravda, znám pohyby, které (mi) naopak prospívají ;-))
Helemese, Pouše se probudilo časně..asi dělalo ty pohyby, spojené s klováním do zátylku, že áno:)) Ovšem (sorry) nejsi životně důležitá součástka a můžes si ty pohyby dělat jak se zrovna hodí rychle (nebo vůbec) Což by ani u kukaček nešlo, že áno:))
Doufám, že sis přečetl celou debatu a sám rád uznáváš..že jsou to blbiny
#eaf0ef
Pacer: baterki se taki kazí
Pacer+papouch: papouši se přece nemůžou sami klofat do zátylku. navzájem... snad, já se jich neptal. sou sprostí
barva dobrá ? sto a sedm v červenejch, maj bojs !
ne, úplně celou debatu jsem si nepřečetl, protože to jsou blbiny ;-)
(ale Tvý báfňjě fakt blbůstky nejsou, jsou to kvalitní verše)
probuďte tu holku, co sem dala ten kondenzátor z telemína
svatou sidóniu
vstávej, ospalko !!!
...tak jsem se pročetla i k této a jako jooo:-) ...všude to zní vánocema, až má člověk náběh na zcvoknutí, ale tohle mi zní velice pěkně....:-)*
sidonia: ty vieš používať vyhľadávač ? aký je tvôj obľúbený ? možno Morfeo, protože ON mi našiel ten samý kondenzátor, jako tobě (+ asi 30 dalších). jaxe takovej vobrázek přesune do krytyki ?
Unge..dík za návštěvu a tip
(Pacer píše zásadně blbosti, ať je to dobře, nebo špatně) :))
hele to už vážně nejni blbůstky
do blbůstí patří ptákovinky krávovinky srandičky
nerad - ale - kazíš nám kategorii ... .-)
tole je až moc dobrý
:>
Papí, no co nadělám, dyk ty bys to jinak nečetl:)) Doufám, že mne nevyloučíš za mé poklesky proti kategorii :))
jo, dostals fau, taxi toho vašš, páč velepíp od papouše nemá jen tak někdo .-)
Boože, to je dneska mládež, ani na lopatu to nasednout neumí:))
To jsou takové jakoby dvě deštičky - na jedné je kladno, na druhé záporno a mezi nima něco izolačního, aby se to hned od počátku neservalo - no a tím že na sebe nemůžou vzniká napětí, které se pak dá prakticky využít :))
aha, tak já myslela, že je to něco ve smyslu chaldiče...
a ten obrázek našel vyhledávač, ne já:))
Mno jo, ty pleteš dohromady ledničku, tepelnou elektrárnu..
A copak jsi mi to poslala za obrázek?? na evropu moc pravoúhlé, na ameriku moc čadivé..že by černá jižní afrika??
Montrealer
15. 12. 2004............ co je to kondenzátor ? na dotazki publyczne odpowie fyzykator Pacer...
Boože, to je dneska mládež, ani na lopatu to nasednout neumí:))
To jsou takové jakoby dvě deštičky - na jedné je kladno (Kladno, ty černé Kladno, ty město hvězd a kominů), na druhé záporno a mezi nima něco izolačního, aby se to hned od počátku neservalo - no a tím že na sebe nemůžou (to Kladno a Záporno - pozn, recesenta) vzniká-li napětí, které se pak dá prakticky využít :))
Montrealer
15. 12. 2004
Monty - teda ovšem tys z toho fakt udělal čardáš:))))) Ovšem velký dík:))
Sice mě Sid předběhla a předložila velice přesný nákres, jen zapoměla upřesnit, co že to je to to kapalné chladivo, takže to pro přesnější pochopení musím tak učinit já
Jen dodávám, že napětí pak naopak klesá.
Sidy, v domovech důchodců je zvečera veselo:)) A těch moudrých vět...:)))
Zbora: ...Jen dodávám, že napětí pak naopak klesá...tedy pomineme-li močový měchýř:))
Pacer...veselo musí být pokud si před tatrálním přednesem těch moudrých vět vyndají důchodci zuby... to pak věřím, že je veselo:)
jo a Zbora... nebuďme troškaři, že jo:)
Sidy, neznáš realitu..zuby nám sestry berou na celý den..aby nám náhodou nebylo rozumnět, když něco po nich chceme :))
Zlatý net s čárkama a háčkama na klávesnici:))
Zbora... pravda, můj přístup je snad všechno jen ne vědecký:) proto nejsem s to pochopit, co to ten kondenzátor:)
Pacer.... hele ale to máte blbýýý..:( jestli chceš, tak já ti můžu nějaké zuby poslat, abys tam tak netrpěl:( (matka mi schovala mléčňáky, když mi padaly.. tak kdyby se ti hodily, dej vědět, jo?:))))
no to nebyla... ale nějak si je musíš poslepovat k sobě... do obloučku... mám je zvlášť.. jeden po jedným.)
Sidy..a nebyla jsi v dětství moc mlsná??..aby mi nějakou chvíli vydržely:))
mnó... byla:) a zustalo mi to:)
(malá nápověda jakože se mi pak můžeš odvděčit kamiónem čokolády.nebuď me troškaři, opět:))
Sidy, mno nevím..ona čokoláda prý potencuje sexuální touhy..ustojíš ten kamion??
Abych nekradl zbytečně:))
Sidy..na to, že písánkuješ nejspíše na serveru matematicko-fyzikální fakulty ctihodné University Karlovy..máš zásadní nedostatky!! Nevědět, co je potence je v postpubertálním věku dost nebezpečné a nevím, jestli ti to stihnu vysvětlit dřív, než bude pozdě!!
Ale, máme na to celou noc:))
Prosím všechny diskutující, zvláště pak redaktory a jiné důvěryhodné osobnosti tohoto sereveru, aby zítra dopoledne (spíše pozdněji, až bude vzhůru) vysvětlili Papouchovi, že pouze na blbinkou čili blbůstkou a ne nad nějakým hodnotným, poezii blízkým dílem se může rozvinout takováto debata.
On totiž Papouch tvrdí, že mu kazím kategorii.
Všem Vám předem děkuji:))