~~Každý to vlastně vía propadá sekdyž má volnok nijakému cíli
:)
Kdo tedá má to snění?
Ty, já, kdokoli... Každý jsme obrovsky složitý vír impulsů, souvrství nesmírněnásobnou replikaci nejlépe přeživších cyklů, vzory paměti nesoucí to, čemu v řeči těch nejnovějších zacvaklých kruhů říkáme význam...
Může to jít dál? Možná ano, možná ne. Kdoví, kde jsou meze naší expanze...
Třeba tady se skepticky říká, že blízko:
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/stanislav-komarek.php?itemid=12403
Někdy si říkám tak - a někdy zase naopak, možnosti, bereme-li je neindividuálně, jsou přímo nesmírné & vesmírné. Možná záleží na každém rozhodnutí. Možná naopak na žádném. To nelze určit - proto leží na každém,jak si to přebere :-)
Necítit chtění jde snadno. Ale ty návraty :-)
Jsem potěšen zastavením, díky.
Taky bych chtěla necítit chtění,unést to vědění, že svět není, ani já a kdo teda má to snění? Krásná báseň, moc mě oslovila. Je tam všechno.
Jsem rád, že se ti to líbí.... a lehkost?....to jen tak někdy...málokdy.... něco najdu...v mlze:-)
Díky za tip! Já tomuhle prostoru říkám memosféra:-)
Zajímavé,zajímavé...logounauty by možná mohla bavit kniha Konec pana Y, kde hlavní hrdinka surfuje myslprostorem, světem stvořeným z jazyka.
vďaka, keby nebolo zábavy, tej senzorickej stimulácie, kde bychom teraz boli?
tip, hlavne druha polovica. vedatorske uvahy ma bavia.
tip, hlavne druha polovica. vedatorske uvahy ma bavia.
práskls hlavičkou o kladivo :o)
martinez je odrůda paradajky přešlé v noci mořským koníkem?
já věděla že už sem něco četla... ale už sou to skoro tři roky jejdamane :o)
Odolával jsem gorgónským úhořům, roztočil další spirálu ... no a psal taky o jiném jinam.
Jsem rád, že mám s někým semtam nějaké myšlení a cítění společné. Díky za odezvu.
je. já jsem si to myslela taky..
"vysvětlení"..
přesně tenhle pocit jsem měla..
a je v tom textu víc pocitů, které mám pocit, jako bych žila taky..
"Hra, kterou nikdo nevymyslel
která se hraje sama"
"Ale myšlení je zvláštní ryba
která nakonec propadne každou sítí"
je. já jsem si to myslela taky..
"vysvětlení"..
přesně tenhle pocit jsem měla..
a je v tom textu víc pocitů, které mám pocit, jako bych žila taky..
"Hra, kterou nikdo nevymyslel
která se hraje sama"
"Ale myšlení je zvláštní ryba
která nakonec propadne každou sítí"
Ale myšlení je zvláštní ryba
která nakonec propadne každou sítí... *
Skutečně mě zaujal styl jakým píšeš.Skládání vět i téma.Člověk do toho může padnout ,číst to znova a znova a nikdy to neomrzí.Není to psaní jako by o ničem ,je to skvělé.
Když jsem byl malý
kdovíproč jsem si myslel
že na všechno existuje nějaké vysvětlení
Jo, existuje, pokud si ho člověk najde.
Jo, život je hra, kterou hrajeme a zároveň se hraje sama.
Tip jako hrom za lekci filosofie.
Ještě otázka. To slovo logonaut, to jsi stvořil nebo existovalo už předtím? Promiň mi mou neznalost, to slovo se mi líbí a pokud jsi ho odvodil, mohlo by se uchytit stejně dobře jako kdysi Čapkův ROBOT :) Logonaut jako druh filosofa nebo člověka plavajícího ve fantazii a vědění... Krásný slovo. Skrytě doufám, že taky takovej logonaut jsem...
Jenže já si tehdy myslel, že existuje nějaké OPRAVDOVÉ, vědecké, nikoli dětské mýtické vysvětlení (i když věda je taky někde za velkým třeskem mýtus, ale jen tam, kde nic jiného než mýtus už nejde použít). Že na tom prostě "někdo dělá" nebo že to už je udělané a že se stačí jen zeptat toho správného člověka a on to ví do nejmenších podrobností.... A čím dál víc vidím, jak strašně málo toho víme - málo vůči tomu, co bychom nejspíš potřebovali vědět, abychom zvládli vlastní budoucnost.
Jo, logonauta jsem si vymyslel.
Taky někdo říká "symbolický analytik", ale to se do básně nehodí.
Nemyslím dětský vysvětlení. Nemáš někdy prostě pocit, že něco chápeš a dokážeš si představit jako to asi funguje, aniž by jsi měl o tom hlubší skutečný znalosti? A pak může mít člověk prostě takovej pocit, že nějak chápe i samotnou podstatu vesmíru a ať je to jakkoliv dětinský, je to vlastně něco jako vědecká víra a pokud si to člověk nechá sám pro sebe, může se tím cítit i uspokojenej ve svých věčných otázkách :) A co víc, nikdy nebude zklamanej, že se splet, protože se to asi nikdy nedoví :) A může si v tom v těžkejch chvílích plavat jako logonaut :)
viz Logonaut: Tak to je fajn, třeba se časem dostane do povědomí lidí a určitě Tě pak potěší, když ho uslyšíš v běžným hovoru :) Zkusím ho dál šířit mezi přáteli a v některých svých úvahách (samozřejmě i s odkazem na Tebe), jestli neva :) Určitě se pak časem k Tobě odněkud vrátí :)
Vědecká víra a intuitivní chápání, vcítění - jasně, to tak bývá, dokonce většina vědeckých vysvětlení je přece přesně taková - nejdřív si fantazijní mysl vytvoří hypotézu a potom ji mysl kritická musí dokázat nebo vyvrátit. Ale nelze-li ono "tušené vysvětlení" nijak předat, slouží-li jen k "osobnímu pocitu nalezení vysvětlení", bývá to bohužel většinou sebeklam. Kompenzace atd. - viz psychologie. Ale někdy to může být tušení příští cesty - proto je ale dobré, když nezůstane nevyjádřeno. K tomu je anonymní internet jako stvořený, ostudy se zde nikdo bát nemusí. Memy je nutné šířit, čím rychleji se nová myšlenka dostane do oběhu, tím rychleji může být využita...
Co se týče logonauta, s radostí čekám, až ho někdo v mé přítomnosti použije a já se budu moci "usmívat pod fousy" jako že vím, odkud je...
človeče tak to konečne niekto povedal pořádne srozumitelne...
a je tam všetko ako má byť... odpoutání, ryby, miestny nezamestnaní a tie naše pošetilé hľadania odpovedí...
také jsem začala být okouzlena tvou poezií jako Bříza
*
logonaut je krásný výraz, cítím se být logonautem... zařazuji do slovníku...
myšlení je zvláštní ryba, která nakonec propadne každou sítí... mhmm
jsem poněkud okouzlen Tvou poezií ... ♠
(takže si ty tipy neber osobně...)
To je nářez, já to chápu a nechápu zároveň
TYP
Přidávám se k předřečníkům, zvláště ke slovům "podivně", "poněkud". - Způsob jak ti plavou ryby je mi sympatický.
*!
logonaut - nevím, co tím myslel autor, ale mě se to slovo zatraceně líbí a mám pro něj svůj význam. Ovšem tip je za báseň, která je neméně zajímavá, ale ufo to řekl líp....
Kosmonauti plavou v kosmu, logonauti plavou v logu, logos- slovo, smysl nebo i mysl samotná ... spousta významů. Dík za tipy.