Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDívko Bakchantova!
22. 12. 2004
8
0
4323
Autor
Tady
Ty ztěžklé plody
které v studu slunce
nabírají teplo mého těla
Jsem přisátý
ke kmeni vinné révy
dívko Bakchantova!
Bylo to jinak
do plnosti užívání
do plnosti tvarů a ani to nešlo jinak
než citlivě
Nicollette
18. 04. 2005
mmm tohle já nemusim
a taky mě to tam ruší, dumala jsem, jestli je to správně, ale je.. no tak co .. :o)
tak nic
napsaný je to pěkně
Don´t_worry
18. 02. 2005
Díky Elyn, vůbec se mi nechtělo to měnit a hle, Pravidla se smilovala! :o)
nemůžu souhlasit s tim, že je to hezčí! nemůžu! nemůžu, nemůžu!!!! neni to hezčí:o)))
přisát je děsný slovo:o)
nevím, co máte proti tomu ubohýmu slovu... nic přece neudělalo...
a pokud to někomu evokuje klíště, je to jeho problém...
;)
přisát je správně, ještě je možné být "přisán", ale první tvar je "hezčí"...
pro kontrolu doporučuju mrknout: sem
jsem taková rozpačitá...
je tam vášeň a touha, ale jako by se to bálo dotknout...
příliš patetické???
Petr_Pan a zkrveživ: to jste mě trochu dostali s tou gramatikou. Vrátím se k tomu nebo ještě zkonzultuju.
Proč se mi ta gramatika nehodí: protože "Přisát jsem" je stručné a krátké a neodvádí to pozornost od "ke kmeni vinné révy/dívko Bakchantova!" - tedy od té, o které píšu.
Každopádně děkuju za komentář znalý věci.
zkrveživ: těším se, až jednou napíšeš: tohle je dobrý/hodně dobrý.
zirael: Díky za zastavení, byť stručné.
Díky všem za váš čas!
Klíčem k básni je hned první verš. Všechno ostatní už jen dokresluje. Nejspíš je to evidentní, takže tohle je jen malá nenápadná poznámka :o) kterou ani nevidíte.
s tim se rozluč, to já nepíšu.
trochu dobrý bylo toho večera tušim moje nejlepší hodnocení, takže to asi zase tak moc špatný nebylo:o)))
Samicka007
23. 12. 2004
si nejsem jistej, jestli v tomdle významu neni jazykově správně jedině přisátý...
trochu dobrý.
Sn_vojáček
22. 12. 2004Slůůůníčko
22. 12. 2004
Přisát jsem - mě to ruší - bych to přehodil - ale - to je jenom takovej drobnej postřeh .. :-) Líběj se mi hl. první tři verše ( a nemyslím, že by to bylo jen tím, že ten zbytek se mi zdá už jako že osobnější, věnovanější a .. nechápu ho z pozice řadovýho čtenáře - ale - jako celek se čte moc pěkně a jako věnovaná je to moc dobrá věnovaná .. :-)
TIP si zaslouží