Pozri, je to romantické, tak trochu dočierna, Lord Byron by sa potešil...Mám vo svojej tridsiatke za sebou opíc všakovakého druhu dosť až dosť. Pôsobia na mňa deprimujúco a preto sú stále redšie a redšie. Uprednostňujem preto pobyt na čerstvom vzduchu, ak sa to aspoň trochu dá.
Na Štefana chodievam na Slovensko a leziem na jednu horu, volá sa Vtáčnik. Každoročne sa tam zíde do 15 ľudí. Tak isto to bol aj vlani, len s tým rozdielom, že jeden chalan potom na Silvestra zamrzol v Tatrách, ani som ho poriadne nevnímal medzi tými nováčikmi-sťaby hrdý zakladateľ už šiesteho ročníka akcie...
Dôvod prečo prozaicky okecávam Tvoje dielko je ten, že mi niečo hovorí o smrti silnej kdesi v pozadí, aj keď sa snažím týchto opitých satirov, ak niekedy lezú do mojej hlavy zahnať naspäť do fľaší len latentnou opicou. Písal som o tom v "predpovedi počasia III"
Bože, tak sa bránim nazvať siedmi ročník memoriálom neznámeho...
Tebe pekne ďakujem za toto dielko.
T.
Nechci být cynický, ale rok je dlouhý, kdo ví co bude na Štěpána...zůstávat na starém je dobré i přes nová úmrtí.
Ovšem ta akce musí být skvostná...u nás se na Štěpána hrával ping-pong a to bylo všechno...málo kopců nebo co...
Já děkuju za reakci, vzbuzovati je pro báseňku uznáním, ať jsou jakékoli...
:-)) Existencionálně třísknutého Ldu bych si poslech i osobně...bez okamžitých reakcí by se to jistě neobešlo..:-)
Psával jsem i haiku...to Ti byla krása..;-)
:-)) Tomu říká rázný vykročení...inu, kdo umí..:-)
pohybuje - li se maše komunikace v ironickém modu, pak si výrazně rozumíme:-)
*
tak já tě někdy rozeberu, jo? jak bude čas, konstelace a budu trochu naměko z těch tvejch krajinek jak od lehce existenciálně šmrnclýho Lady, vykreslím ti příznivou kritiku na sklo písmenkovýho okna a na tobě zbyde jen ji rozdejchat.zdar!:-)
Jenom věčnost se ráno přihlásí
a omrdá tě
dokrvava.
*
syndrom identických pocitů mi říká, dej tomu chlapci tip:-)
Ale nedala jsi..;-)
Taky máš hezký Nový rok?
nedala? tak dám.
*
mám celý hezký Nový život:-)
je skvela moc......
a omrdava tam patri zcela bezesporu
ten úšklebek ... možná jsem mimo, ale napadá mě tohle...vztek, bezmoc a na konci smutek a osamělost....
**
Vztek snad ani ne, ale to ostatní...je toho někdy moc..
Díky..
nečekala bych od tebe takovou poezii :)
:-) Zkus některé moje starší kusy...jenom se vracím..
:-)
ta je výborná
bych i věřil
*
Se máš...
:-)
Bukowski, náš vzor..:-)
Na tom asi něco bude, ovšem WC jsem mu zatrhl, balkón je to pravé místo...ale už dobré dva roky jsem ho nečet, nevím kde se mrcha zase objevil...
:-)
sen natažený do nekonečna
dnem vpodvečer koupené flašky.
...chtělo by to vyvětrat na balkóně....
vracím se..
to víš, že jo, omrdej to, co s tim jinýho :-)))))
moooooooooooc hodně moc dobrý
* po dlouhé době něco, co hodně
Elyn: To teda chtělo...díky, jsem z toho dosti v překvapení...
Čeky: Já nejsem kdo bude omrdávat..nee..
:-)
Dis:...
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!! :-))))) proboha! :-)))))
jako bys byl u mě na návštěvě
StvN je taky Štěpán, žejo...?:-)
Nevím proč jsi použil omrdá tě (významově to chápu) ... tak nějak mi to ku zbytku stylově nepásuje
Jináč dobrý blues, vTip
Trochu...
Protože je tam ten pocit, omrdá je jediné správné slovo...osouloží by vyznělo divně, ne?
Docela by mě zajímalo, co tě k tomuhle dovedlo. Je to ňáký jiný a příjemný a bolestivý. Máš výborné nápady, víš to? :o) t*
opíchá ? to je takové mezi, ale seš autor, zvážils to a je to :)
ps: to trochu je k čemu?
Ke Štěpánovi...velmi příjemný svátek..
A jsem z Moravy, tam se říká omrdá...
Nejhorší je,
když ani litr vína
nemá okraje.
Ne-e.
nebo jen sny vyčtené z knížek
teď opravdu nevím
jenom pocity, no