kk: já si po tom večeru taky pamatuju jenom pár lidí :) jsme na tom stejně :)
:-)))
no to je asik fakt... :-)) ale šklebíš se tam statečně.. :-))
drfaust: poslal jsem všem, co jsou v diskuzi a pak jsem si vzpomněl na noeho... jeho nick znám bezchybně :)) takže jestli chceš, tak pošli ostatním, zůčastněným :)
to je dobrý... takhle to stačí:)
... ty druhý fotky jsou príííma! :o)))
drfaust... vidíš... teď jsem si uvědomil, že jsem avízo nedopatřením neposlal všem. (Jak se nezobrazujou všechny kritiky, tak se nezobrazili ani všichni dole v krabičce kritiků)
Takže, posílám těm, na které jsem zapomněl.
A pokud někomu posílám znovu, tak se omlouvám.
MPosp: vyřídim autorce :)
A pro úplnost sem radši dám odkaz na ty fotky ještě jednou:
http://pismak.shine.sk/100105/
a mi chybí popisky, neb znám jenom pár lidiček... a vostatní jsou pro mě noví... :-))
tak já dávám tip*, jakože se mi to líbilo :p
Sn_vojáček: já Ti teprv teď vystřízlivěl, opravdu do toho chceš jít s náma? :)
jejky tip na akci, děkuju :)
jj, akce byla bezva, doufám že i fotky ujdou ... ;o)
Chtěl jsem dát link, a koukám Lukáši, žes to už zmáknul sám - supr a dík! :o))
K fotkám: jsou moc pěkný...jen mi chybí nějaká víc davová...
Klipeto: Jasně, do klubu asi nevstoupím, ale tu zelenou věc si s váma dám
bohužel mi to nějak nevyšlo, snad příště :)
Sn_vojcek:)
ted jsem pochopila cos tim myslela, ze ta basen je jazykolam :) ale bylo to krasny§!!! a jeste neceho jsem si vsimla...mas ukrutne zvlastni pohled!
Já taky děkuju. Moc.
... jsem měla v očích jen Mattonku...příště si dám s prokletými říkankáři absinth a to bude teprve vražedný pohled...:o)
přijdu, i když asi jen na začátek
Tak připomínám, že dnes je Týnská... od sedmi. L.
se máte.... přeji hezkou zábavu... :-))
chtěla bych přijít fauste, ale jen pokud si tam někde sednu, tak by mě zajímalo, v kolik musím přijít, aby se mi to podařilo
opovaž se to přečíst dřív než dorazím :o)
Jestli je to ještě aktuální (tedy jestli není již přespříliš zájemců o čtení) tak bych ráda přišla. Klidně moc ráda něco přečtu, ale jestli už je zahlceno, stejně si ostatní se zaujetím poslechnu, jelikož podle výše uvedeného to bude jistě na mou notu! Díky!
Augustín: Přijít pozdějc není problém. A budu rád, když něco přečteš.
Jarub: Pojď a pojď i číst.
Marthin: A přečteš něco?
elfka: přijď
A je to tady..:-) Můžu to zkusit, když nebude dost lidí...
Já budu rád, když to zkusíš:)
OK, tak potvrzuji :o) a doufám, že elfka půjde se mnou :o)
Ach jo, taky bych radši jen šeptala do pěny...nějak jsem zjistila, že ta báseň je pěkný jazykolam...:o)
no, zábavné nevím, nicméně i já bych si ráda poslechla nějakou Tvoji věc..... na živo nebo aspoň ze záznamu....
určitě to bude jiné, jako včera, kdy jsme strávili asi 2 hodiny nad dvěma písničkami a moje představa se neshodovala s tou druhou.... jenom pro přiblížení... :-)
dorazím o něco později, ale mohl bych taky jednu dvě kraťoulinké přečíst... :o)
No to by mohlo být zajímavé
Jani půjdeš??
Tak průběžně to sem psát můžu... ok, něco sem dám...
Jinak pro to, aby mohl člověk číst není nutné, aby mi to říkal dopředu.... mám jisté ověřené koníky, kterých se dopředu ptám a tudíž to o nich i vím...
na druhou stranu nebráním ve čtení nikomu, kdo mi to řekne až na místě....
nepřijdu
:-)) ale určitě to bude hezké.... :-))
přijdu ale číst asi nebudu
kk: Jak to že zas nepříjdeš? :))
doktůrku.... přibliž Prahu, zruš pracovní dobu, práci a peníze a všechno, kde se jima musí platit vyhlas novej stát a budu Tě slepě následovat skoro kamkoliv... :-))
jo a eště daně by nemusely bejt... :-))
zeptám se Mefista, co jako on nato a uvidíme, co se dá dělat...
ta duše že jo... když už jsem prodal, tak ať z toho taky něco máte!
mluvíš mi z duše.....:-))
no, jasně, nemusíš pobírat výhody jenom Ty... taky sem tam mysli na ostatní, tedy když už jsi to nakousl, tak především na mě.... samozřejmě ohledně těch přání, že? .-))
mluvíš mi zduše: :((( já už žádnou nemám. ach.
teď se budu rouhat ale: to vypadá jakobych snad málem přinesl tu vykupitelskou oběť... :)
rouhat? :-)) to už můžeš, vzhledem k prodané duši a úmluvě s Mefistem.... :-))
no, však mi mluvíš z mojí.... duše...a to je taky příjemný pocit, ne? :-)
přijdu, tentokrát bez svých vyčichlých reminiscencí na slam poetry...chce to novou poetiku, takže cesta je dlouhá, vítr ve vlasech..ho, ho!:-)
no to jsem teda zvědav, kdo bude číst:))?
já bych leda mohla skákat mezi stolky, obalit si hlavu vlastnoručně napsanou básní a pak ji uprostřed místnosti nechat puknout, ale to asi ne viď?..no jo, už běžim..číst si do knihovny.zdar!:-)
:-)) úklik?
ale když už, tak ....TY?
:-))
no nebude-li zbytí, tak něco přečtu.... ale já četl minule amoje věci taky asi nejsou moc zábavný :(
tak nepřijdu, jedu na moravu na zabijačku
Jelikož se v Týnské pěstuje rasismus, nepřijdu.
ano, bužel se tam chodí podvou...:)
Přijdu.
Tvoje věci si moc ráda poslechnu.
Číst nebudu...jedině snad kdybych po pondělí napsala nějakou převratnou báseň bez nevhodných písmenek :o)
Fauste... :))) Popravdě jsem se po odeslání usebral a seznal, že by si to spousta lidí mohla vyložit jinak. Díky... :)
P.S. Jak to vypadá co se počtu povolených dolních končetin týče v té "Damůze"?
já už se upsal na Totemu, takže to napíšu i sem, že tam asi zase budu číst trošku ;-) to jen abyste věděli, že to zase dopadne ;-)
Já se teď taky někam upsala. Tak asi přečtu skrytě milostnou lyrickou báseň s několika mrtvolami, převážně vlastními, jíž se pokusím obeznámit širší veřejnost s faktem, že v Indii občas prší...a když se bude líbit, přidám ještě jednu o marťanských měsících... :o)