Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setéma: město
Výběr: drfaust, Print, Fouckault
09. 01. 2005
14
8
5915
Autor
chlo_e
města mají v sobě sexuální touhu
nepodlehnout jim
je jisté riziko
že utrpím na duši
pro variantu svádění
jsou lavičky a když se změní počasí
můžeš se válet v listí
to ti šustí i v zimě -
udržování cest
je tak trochu házení hrachu ke zdi
z kalendáře další list
hrozí mi – právě teď –
že se přetrhne náš kód řeči
a město zvolí si svou obranu
jak mi nerozumět
8 názorů
já myslela uvažování o poezii v jejím vývoji, histoii a možnou aplikací na současnost, na net, na vše kolem nás, ne rozumování na nějakých pazákladech, protože jsi to teď napsal - je to zacyklení, zase se to vrátí, lidské pohnutky se opakují...blabla, nie je zač, užívám si to po dlouhém čase... to "nová kritika" :)
já teď nevím úplně přesně co myslíš, ale máš pravdu s těmi argumenty.. koneckonců i myšlení jsou pouhopouhé tři operace které nás venkoncem přivedou vždy k tomu samému zacyklení..
smysl? uvažovat o uvažování?
pro mě je poezie tvorba nepopsatelna a únik z argumentů a myšlení, je to zkratka na tenký led, jiskra mimo oficiální teritorium , které je příliš pevně obehnáno..
já mám zase dneska nějakou sentimentální, to já děkuji za tvůj čas..
Já se ptala v návaznosti na to, jak sklenář na totemu dal hloupou diskuzi o tom, že básníci mají omezenou slovní zásobu a že by se poezie dala na těchto základech rychle popsat a strčit do jednoho (odpadkového) koše. Nemyslím si to, ale bylo by to na delší diskuzi. Vlastně se mi k tomu chce říct plno věci, a zároveň jen tak mlčet, protože argumenty nemají smysl. Dnes jsem nějak aktivní, dík za tvůj čas.
jo má se to nechat jak to tenkrát z nás vypadlo, třeba upravovat po letech text mi přijde jako umazávat nevhodné soudruhy z fotek.. :-)
snad nás to nesemlelo jen odvleklo někam dál..
Ani kdybys použil mezerník? Tybrďo, to jsou změny...Pamatuji si mezery, v některých básních byly slušivé, bílé místo=dovtípit se, použít fantazii, pauza, cokoliv, pak z toho vznikla móda. Je dobře, že každá doba si nese něco svého a nebo si říkat, že je vše špatně, když jsme se nechali semlít?
:-))
tenkrát jsem psal takovým tím trhaným "zadýchaným" stylem s mezerama :-) teď mi to ten editor samo nevzal :-)
hodně dobrý; umím si to představit v desítkové verdaně, zarovnáno normálně vlevo - žádné štráchy s tím a hned tak pětatřicet tipů...hádám:)
ta básnička hodně vypovídá nejen o městě, ale o všem, co člověk zná a právě tak, jak se ty názvy ulic, jména dívek zapisují...zkušeností, vzpomínkou, silným zážitkem, proto můžeme jít najisto blablabla mám asi poetickou náladu; opravdu se mi to líbí
Nepamatuji si je..
názvy ulic,
náměstí a parků,
pro mě je město reliéf
a mé nohy dlaně dívky
nevidomé v hraní
s vlastním
tělem, ne nezapamatuji
si je, ale ani
nezabloudím.
to je jedna z mých "básní" z té doby :-)
když já města ne-ne takže to asi není moc pro mě....já bych spíš hledala to špatný (vim, že právě to je blbě...)
Augustin_Šípek
15. 02. 2005Samicka007
04. 02. 2005
to je krása!
*
to je totiž o mě
říkejte si co chcete
od začátku do konce
díky vám
klipeto, ano, jen někdy do sebe vrážíme jako ty dvě bubliny z actimelu ... (úsměv)
Empty, od B. V., díky
johanne, mně ten pohled dává moc, protože nebydlím ve městě - a jsou to jen takové kontakty "náťuky", ale díky, že jsi se ozvala, chápu
fauste, !
hm, víš jak se tomuhle říká? to už nejsou nějaké znaménka, to je prachsprostej podraz
hrej si
klíďo píďo