Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStrážní andělé
28. 01. 2005
1
2
8855
Autor
Slůůůníčko
Máte (svého) anděla?
Jak vypadá? Je (ne)hmotný? Je (ne)viditelný? Nebo je zavěšený na řetízku? Má křídla? Jakého je rodu? Ví o svém andělství?
A tak...
2 názory
Andílka mám... a ani o tom neví.. asi nejlíp ho vystihuje citát Roberta Fulghuma:
Mám takové tušení - vlastně vím to jistě -, že ona si vůbec není vědoma toho, jak můj život poznamenává už jen tím, kdo je, a že dělá, co je potřeba, a dělá to správně. Mimoto by jí určitě přišlo divné, že vám o ní vyprávím a že jí považuju za anděla strážného.
ale stejně pro mě bylo překvapení, když mě jednou vzal kolem ramen a chtěl někam posunout... To nebylo skoro cítit... prostě jen jako by mě obejmul svými křídly a posunul mě jen svou vůlí..
Znamená pro mě hodně moc:)
Andílka mám... a ani o tom neví.. asi nejlíp ho vystihuje citát Roberta Fulghuma:
Mám takové tušení - vlastně vím to jistě -, že ona si vůbec není vědoma toho, jak můj život poznamenává už jen tím, kdo je, a že dělá, co je potřeba, a dělá to správně. Mimoto by jí určitě přišlo divné, že vám o ní vyprávím a že jí považuju za anděla strážného.
ale stejně pro mě bylo překvapení, když mě jednou vzal kolem ramen a chtěl někam posunout... To nebylo skoro cítit... prostě jen jako by mě obejmul svými křídly a posunul mě jen svou vůlí..
Znamená pro mě hodně moc:)
jeden anděl se mnou chodí do třídy - ale to je spíš "padlý anděl":) ale mám ho moc ráda:)
a jsem přesvědčená o tom, že mám "andělíčka strážníčka", protože jinak už bych tu asi nebyla...
Veronika11v
08. 02. 2006
No…
Tuhle mi „provedla andělské pofoukání…“ jedna bytost, o které nevím, zda je andělem sama sobě ve své dualitě, nebo zda naopak anděla potřebuje na zdvojený nebeský úvazek…
Ona asi ví.
► (o: Děkuji! :o) ◄
|||-_-|||
|||-_-|||
strážné anděly mám dva, po světě chodí jako krásné a moudré dámy a sídlí v Praze (a věčně nemají čas;-))
Nevím podle spisovatelky Ph.D. Doreen Virtue má každý člověk nějakou strážnou bytost (anděla, vílu, elementála.....), se kterou jsou si navzájem podobní.
A někteří lidé jsou prý vtělení andělé - viz knížka "Pozemští andělé"- kde si člověk dle daných charakteristik určí, zda je druhem některého "anděla" vtěleného na Zem a jak se má v tom případě chovat, aby byl šťastný.
Nádherná knížka- doporučuju.
A ještě "Léčení s vílami"- osobní příběh hledání sebe sama, duchovní cesty, vhodného partnera a místa v životě za pomocí andělů a víl.
Mám je obě doma a moc se mi líbí.
Četl jste někdo? Máte zkušenosti s uvedenými jevy? Zajímá mě to.
...od Doreen jsem ještě nic nečetl a v dohledné době zřejmě ani nebudu... ale hrát si s anděly je jistě lepší než malovat čerty na zeď...
mám někde mám andělskou kvartu a teď ji zaboha nemohu najít krucištyricet...
jinak nevím, kolik jich je přesně, ale život (i jiné) mi chrání a já ještě nedávno nebyl jsem za to moc vděčný, se přiznám...
ha: a k tomu hledání... inu... ano...
Andela jsem zatim, bohuzel nenasel... ale doufam ze us sem blizko...!
Mám svého anděla uvnitř v duši, někdy bych ho strašně chtěla popadnout za ruka a utíkat daleko, jenže to nejde, on by mi ten útěk nedovolil.
Další anděl je můj kamarád, je na něj spolehnutí a jeden o druhého se můžeme opřít, andělů na zemi je opravdu hodně stačí se okolo sebe rozhlédnout a trochu druhým naslouchat.
Nedavno mi jedna moje kamaradka řekla ,že chce byt můj anděl strážný.řekl jsem ji ,že ať neblbne ,že by mě musela furt hlídat a dívat se na všechny ty hlouposti co dělam a dokonce i když umře tak by na me furt musela davat pozor abych zas neudelal nejakou pičovinu. A ona na to, že prej to ví. Že na de mnou chce bdít.Jak to pro mě někdo může chtít vůbec udělat!?
Myslim že ona už je dávno anděl.
Mám svého anděla vysí mi na krku,nepodobá se těm klasickým s křídlama. Je to ankh a nosí mi štěstí, nikdy si ho nesundávám jenom do vany ho nenosim:-)))
Slůůůníčko
14. 02. 2005Slůůůníčko
10. 02. 2005Slůůůníčko
08. 02. 2005
I já mam anděla, ještě jsem ho ale nikdy pořádně neviděla.. je trochu neposlušnej ale hodnej,to jo.. nj ma se mnou moc prace.. sem narocnej klien :-/ kdybyste mel nekdo andela navic poslete ho za mnou dik!
Mám anděla... Je téměř stále se mnou... Zlatovlasá zelenooká žena. Je krásná. A léčí dotekem... Nedokážu si bez ní svůj život představit..
Slůůůníčko
06. 02. 2005Slůůůníčko
06. 02. 2005
... znám ho skoro rok a půl, je dokonalost sama, jeho úsměv, oči, ..., a vždycky dokáže pomoct, kdybych chtěla, jenže já nechci, jen jedno jedinné nemůže a já to chápu.
Měla jsem anděla, co vodil slepé na jejich cestu. Měl asi metr osmdesát, oříškové oči a křídla schovaný v doteku... A pak ho cosi oslnilo tak silně, že sám oslepl...Chvíli jsem se ho snažila vodit a pak se mi ztratil.
Když jsem o sobě poprvé zjistil, že jsem anděl, skočil jsem pokorně z mostu. Ne, neumím lítat, ale to padání mě moc baví :-)
Jsem tedy spíš padlej anděl a hned několikrát :-)