Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdlehčená
Výběr: Kid_A
07. 02. 2005
18
0
6455
Autor
kassiope
Cítím pnutí v kolenou,
když vím,
že u brodu ti stačí jen
napnout předloktí
a mému domku
za řekou
závory odlehčují plotům.
Moc děkuji Eilil, viděla jsem to přímo před sebou, bylo to jako živý obraz.....
hezká . :o)
trochu myslím na vlastní zkrácené svaly..:o) nevím čím to..
nene.. je vážně moc pěkná..
závory odlehčují plotům.. to je takové mnohoznačné.. .o)
t
Tak to asi nemáš moc dobrou představivost...:o) Když se závora nadzvedne, tak automaticky odlehčí o svou tíhu plotu....což? :o)
Já vím, když já si toho všimla až posléze a nechtěla jsem to přepisovat, takhle je to takový skutečný a napoprvé :o)
Děkuju.
Kdybych měl popsat, jaký z ní mám pocit, řekl bych: "blízké dálky a lehké tíhy :o)) ...má velmi příjemnou atmosféru...a je z ní cítit láska. Závory odlehčují plotům je pěkné vyjádření. Líbí se mi.t.
kdyžs to napsala - a vysvětlila, tak to asi opravdu cítíš ...
přeju příjemné pnutí ... :-)
Děkuji, cítím to tak intezivně, jak jen mohu...a je to upřímné...sný den.
Ta je....docela ostrá...a nebo čtu poslední dobou jen jedním způsobem..;-)
Možná také záleží na tom, čím čteš....:o))
A možná by to chtělo změnit směr a zabrousit do jiných vod....
Zkus napsat nějakou prózu...to docela oprašuje a mění směry. Jen tak si sedni a piš co Tě napadne, nemusí to mít hlavu ani patu...pomáhá to..:-)
Nene, já na prózu nejsem odborník, zkoušela jsem to mnohokrát, ale co z toho vzniklo bych nepublikovala ani na dveře u záchodku...:o)))
Uvidíme, třebas se něco přihodí..
Já nemyslel abys to publikovala, jen si tím pročistíš hlavu...takový věci se většinou ani nedají publikovat..;-)
Zkus...
Předloktí....mno, když si to představíš, tak čím jiným by mělo být vedeno to gesto....já si to představuji jako nějaké nepatrné mávnutí rukou, jenom jako její napnutí tím směrem a už se všechno děje samo....:o)
Jinak děkuji za reakci.
Slova jsou to moc pěkná, příjemně poskládaná. *t
Ale dnes jsem nějak mimo, prostě nerozumím.
Mi nějak příjde, že to není tebou, ale tou poetkou. Ale děkuju, ju? :o)
A záleží na tom, kým to je? Mám rád věci, kterým nerozumím, dávají mi prostor pro hledání :-). Hezkej den do Poličky :-)
Pro někoho je důležitý, aby tomu rozumněl, ale pokud tobě ne a líbí se ti, tím jsem raději :o)
I tobě ... sný den...tam, kde pobýváš.
Jde tu jenom o představy, obrazy, které plynou a ty si je můžeš představit....ale je to silné, ten člověk u brodu je tak osobitý a výjimečný, že i závory vědí, kdy se otevřít...(a stačí mu jen nepatrné gesto) tak jen tak no :o)