Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMám psa radši než lidi
Výběr: Jinovata
22. 02. 2005
12
0
5558
Autor
pozorovatel
měl jsem psa, co nechtěl umřít
pořád koukal, jako by prosil
a trpěl, hrozně trpěl, nebo tak aspoň vypadal
byl věrohodně hodný a nelhal
byla to bestie citlivá
bez přestání soudil a stříhal ušima
měl jsem psa a nechtěl mi umřít
věděl, že nejsem vrah
jestli dosud neumřel
je nejšťastnější člověk na světě
Takové.... působí to na mne něak nijak, nemůžu si z toho vybrat něakej význam, poentu, či jak se tomu říká.... ale to je spíš moje chyba.... Cit nebo NEcit?
pozorovatel
29. 03. 2005pozorovatel
28. 03. 2005pozorovatel
09. 03. 2005
trochu neučesané, ale ijnda zase naopak.. nevím... líbí se mi tím, čím je nebo co... prostě jo
byl věrohodně hodný a nelhal
pozorovatel
06. 03. 2005pozorovatel
25. 02. 2005Pavel_Daneš
24. 02. 2005pozorovatel
23. 02. 2005
mam radsi svyho kocoura nez kohokoli..je to moje maly mimi;))..jinak dilo moooc dobry;)*
pozorovatel
23. 02. 2005
vzkaz od vojáčka: díky...haf haf :o)*
ale podle mě trochu divná ta první část...nebo spíš nejde dohromady se závěrem...asi tak úplně nechápu, co jsi chtěl říct...
pozorovatel
22. 02. 2005
pozorovatel: já jsem dost velkej blázen, tak mě neber vážně, ale moje interpretace: v básni je jen jedna postava člověk-pes...a dokud má ten člověk v sobě svého psa, je asi fakt šťastnej...sám sobě nejlepším přítelem...proto mi do toho úplně nezapadá že trpěl... závěr je sice ve třetí osobě, ale to nijak nevadí, je oddělený, může to být řečeno jakýmsi nezávislým vypravěčem...
by mě zajímalo, jak jsi to myslel Ty... :o)
pozorovatel
22. 02. 2005
no, díky, pak mi nedávají smysl poslední tři řádky, ale zbytek je dobrej...
podobný věci jsem si párkrát prožila, i když ne se psem, my měli potkany...je to drsný...někdy jsem si ani nebyla jistá, jestli, chci, aby zemřel, protože se takhle trápí nebo proto, že mě bolí se na něj dívat...
pozorovatel
22. 02. 2005
No, zkus mi to radši vysvětlit...věděl, že nejsem vrah dejme tomu, ale závěr nestíhám a dost těžko se dá nějak popsat proč...
pozorovatel
22. 02. 2005
teď už je to o dost lepší...díky...nic vysvětlovat nemusíš, ale někdy je trochu škoda když dobré myšlenky zapadnou, protože je nikdo nepochopí a přitom by stačilo jen naznačit...tahle opravdu není tak složitá, problém byl spíš ve mně...