Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMýtiny
Výběr: vesuvanka, Kid_A, lýdokork, Print, Lyryk, dream
14. 04. 2005
20
0
4342
Autor
Zbora
Jsem skvrnou v oku potemnělých pilířů
a základy mi odplavuje povodeň
jsem sítem zvadlých stavenišť
co plány zítřek honosí
...a řeka opět v březích spočine
když korouhev se posté otočí
dál oheň dáví poklidné
a zápalky se v krbu hašteří
Jsem pexesem dálkových ovládání
a baterie dobíjím
termosky tváří se neklidně
poštovní schránky láteří
víno je rozlité na stolech
ráno se s trny přátelí
Chodidla zubatých nadpisů
dusají zhrazeným kamením
odkláním řečiště stavidlům
prý
mýtinám pohrozím spálením
budu asi za divnou, ale nejdřív mě praštilo do očí pexeso...tohle spojení se mi prostě nějak nelíbí..no a pak ten rytmus od poloviny..jakoby se rozhádal a nešel srovnat...
Crae: ona druhá polovina je vůbec tak nějak celkově slabší...vím :o) díky (dvakrát)
Napínavě spojuješ předměty, které spolu dokáží existovat jen za podmínek, kdy si jeden druhého nevšímá.
Kdy si jeden druhého nevšímá...možná ani nevíš, jak moc jsi se přiblížil k podstatě...díky...je fajn, že to tak cítíš.
chjo, na mě asi moc konvenční a vysoustružený, zrovna jsem sjížděl šípka a skoro nepoznal rozdíl (i když tu naštěstí přece je)
Augustin_Šípek
14. 04. 2005
úplně z toho vyzařuje barokně-venkovský kontrast
a je to moc krásně napsané...
dál oheň dáví poklidné
a zápalky se v krbu hašteří
........čtu stále dokola a moc líbí..Tip
jsem pexesem dálkových ovládání ... mi dalo zabrat a stále mi to asociuje hledání "k obrazu svému"... nejspíš jsem mimo :-)
líbí***
...na mě moc velký sousto - už sem to sem někomu napsal.miám moc rád brambory, kaši z nich nejvíc,teda s cibulkou, a tady jako bych eště nepolk, já jim nesnesitelně pomalu, až tim lidi seru, a už mi Zbora strkal do pusy další lžíci, a pěkně plnou, že musí na vlak...sem přehlcenej tady a moc...
Těší mě, že Vám stálo za to něco sem připsat...díky :o)
Alimra: sobota večer...rodina u televize...hraje se pexeso s dálkovým ovládáním...hledají se stejné chutě...tak se mi to líbí...to je milá socializace...nakonec je vlastně jedno co budou dávat...hlavně že tam běhaj obrázky.
Je zajímavé, že i když máme dost podobný způsob vyjadřování (alespoň mi to tak příjde), někdy si navzájem nerozumíme :o)
Kid A: já si radši za barákem vyřezával meče...a prolejzal kanály :o))
Inlajn: tak ještě za strejdu :o)
Kdybychom si vždy absolutně rozuměli, tak bych se začala bát, že jsi broukem v mojí hlavě :o)
Děkuji za odezvu
Evička: Balada o očích teroristových :o)
Alimra: Uch...to bych si asi nikdy neodpočinul, při Tvé literární hyperaktivitě...chudák brouk malej :o)
Inlajn: zatim jsem viděl prví...a je to větší nářez, než jsem čekal...každopádně jsi mě nezklamal :o) ...a teď i druhý...no jasně...schýza! :o)
kouzelná_květinka
14. 04. 2005
Kytko, odplavuješ je nějaké sdělení pro mě, jež jsem nepostihnul? + díky :o)
kouzelná_květinka
14. 04. 2005
per_zay: díky...pět emek a ještě háčko? To jsem ještě od nikoho nedostal :o)
Kytko, Ty seš dneska zas nějaká podrážděně rozverná...radši nebudu dloubat :o)