Jo, taky jsem klidně pro opáčko, ale tenhle rok je duben-květen-červen poměrně nepříznivé období... :-)
Zboda: Byl to jediný Písmácký sraz, na který jsem se dostavila :-) - ten kdo se vídat chce, se dle mého vídá - což neznamená, že bych zase ráda neviděla Písmáky. :-)
Njn, už je to tak... :o))Tohle byl jen takový výkřik do tmy a mrazu, asi bych počkal až bude tepleji. Uvidíme, jestli se vůbec ještě sejdeme...
To je osm let? To je strašný :)
Já jsem pro opáčko :) 16tého máme tuším úterý, takže klidně i nějaký jiný - přívětivější den.
Asi to nebude na pivo do kelímku, ale co si to po osmi letech zopakovat? Bože, tenkrát jsem se tam zamioval... A dotyčná si možná ještě vzpomene :o))
já přijedu jen na bílém koni...
a kvůli mně se nikdo neholí :-(....:o)))
swandrow si kuli tobě oholí nohy, sk8, uvidíš....
Abys neřekla sk8... tak teď se jdu kvůli tobě oholit... ale lepší to rozhodně nebude :o))
inl - jestli tam přijdeš a ten šutrák po mně hodíš, tak máš bod:-)
on prosím nežádá žádných bodů od kritiček!
Tragicus, snad se nebojíš cestovat.
jo, sem z toho úplně vodvařená..já tam dorazim jako dozor jo?:-)
dobrý spoďáry - jen trošku zapranky...Ariel by to chtělo, spíš vyvářku, ale tydle budou asi bablněný, co? Mám podobný černý a kostkáče, taky vod Vietnamců, a jak mi slušej, chodim jenom v nich, teda pro mlíko a tak.
P.S. A co tam zkoumáš, swan? A jak chudák drží! Jsi bestie!
a bude se bruslit bo co? já mámjinou akci ale moc se mi na ní nechce... právě
To je otázka, na kterou neznám odpověď, ale swan se bojí, že budeme sami dva a taky, že až se pak půjde někam na pivo, bude se muset tahat z bruslema, ale v zásadě bychom to mohli dát dohromady a když ještě někoho seženeš.
muhehe, když přislíbil účast i inlajn s ferdou tak já taky nějak dorazím... předem říkám, že budu stát na zastávce, protože mám velmi dobrý dezorientační smysl - tak až tam uvidíte někoho malýho, s brejličkama, prostorově výraznýho a v mikině s Garfieldem, čapněte mě za ruku a odtáhněte na to správný místo :o))
inlajn - přijď mi to říct do očí....
Marbulinek - snad na tebe nezapomenem. Kdyby něco, moje číslo 603 286 713
StvN: Coz o to, ze bych se bal cestovat. Ale nemam penize a pesky to uz nestihnu... Za den jsem nedavno dosel jen asi pet km za Hradcovice. Pravda je, ze ve tri jsem to uz zabalil v hospode, kde jsem sedel az do vecera a pak jsem si sel hledat nocleh... :] Ale stejne bych tech 300 km neusel za den...
Asi se tam taky stavim, to máte radost, co.
..esi jen budu moct, nedáme si s Ferdou ujít, víme, kde to je, kousek vod NTM? žejo, kousek vod Zámečku..tam je hodně hovínek i klacků, tam to máme rádi! Esi i biude blbě, stejně přídem, ale esi budeme moct. du founovat.
víme, jo...bejvá tam dost psů, to si ferda pošmákne, esi přídeme, sou na vobědě, ale když tak tam nějakýho dotáhnu, i když voni sou děsný estéti a kelímkáče brrr, já kelímkáče miluju! Třeba na plovce nebo na níádraží!!!JO!
Rozhodně a rozhodně nechoď sám.
Škoda, přeškoda - stavil bych se, ale budu tou dobou vázán povinnostmi v Kosteleckých Horkách.
Na druhou stranu mám pocit, že nějaká pěkná paní v televizi říkala, že zrovna v sobotu má být nevlídno (a zima). Nerad bych tedy strašil.
Moje Tvář je již obehraná...pokud bych přišel, vezmu si masku.
no tak... nevím, jestli se mi to povede, ale pokusím se dostavit :)... uvidíme :)
No já beru brusle a ty asi taky.
Píšu vás, tak koukejte přijít.
inlajne, ty nás poznáš, ne? Minimálně moje nohy.
MeTB - škoda no. Co já vim, tak na dnešek taky hlásili škaredě a neni, takže o počasí strach nemám.
tvý nohy nemusim, spíš ty proužkovaný vedle....na počasí seru, jen aby se do mě nenavezli kluci z Šupiny, Jakub tam nejni, chtěl mi něco...(důlež,) a maj pro mě přímo vobchodní odpo u Kuby doma, dávgaj mi práci a graficky dělaj na mym přžekvápku vo tý Kašpárčí poilicii....ale ňáko to skoulim, myslim.. a skulim se nahoru.....a těšim se docela.
čus.
Pruhatý asi neuvidíš, ale jinak snad jo.
A my poznáme tě jak?
POŠLU FOTKU Z LOŇSKA, PO NĚJAKÝ PAŘBĚ...ALE TE´DKONC MÁM CULÍK A SEM MALINKO ZANEDBANEJ...MOUMENTIK!!!!!!!!!!
chci vidět inlajna i s čoklem, budu se snažit!
Makej, frajerko, makej.
Zasloužíš si to a jestli přečteš i tu druhou, tak u mě máš pivo a možná ti pučim talíř.
jé, tam de Makča!!!!Zdrhám!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
inl - ale no tak - určitě si mě oblíbíš, uvidíš:-)
když bude hezky, přijdu...
pozorovatel slibuje číst dívkám z očí
Dobrý den.V sobotu jedu na běžky na Luční boudu.Z toho plyne, že se tam nedostavím, i když možná přijedu jako Václav na bílém koni.
tebe určitě, kritičko! Esi pořídu, s baťohem plnym placáků!!!Nebo spíš cihel!!!!!
když teda do tý doby vstanu, popř. jestli vás vůbec najdu...a kdyžtak vezmu s sebou flower sticky a knížku a budu v pohodě
Zel, patrim do te skupiny, jez neni zvana - ti, kteri nemohou. :\
Je to celkem dalka.
Ani vlastne nevim, proc to pisi.
Mozna, abych projevil litost.
Hm...
přejeme vám hodně sluníčka, ale na sobotní odpoledne už máme podstatně lepší program a sice v Karlíně, při umělém osvětlení a s čajem za deset včetně cukru...no a hlavně s hudebně nadanějšími Psi než je Ferda...pápá