Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMúzy (štulec češtinný)
Výběr: Merle, Lyryk
05. 12. 2000
13
4
11247
Autor
papouch
Vzýváme našich Múz atak
- Jitku, Terezku, či Šárku -
výjimečné ženy, a tak
mezi nožky ú dej čárku!!
- Jitku, Terezku, či Šárku -
výjimečné ženy, a tak
mezi nožky ú dej čárku!!
4 názory
Květoň Zahájský
20. 10. 2008Jerry_Shit
22. 06. 2007
no už aby to bylo, taková Múza mŮza v domě, to by bylo něco pro mě ... ovšem pozor, aby se z ní nevyklubala čůza! .-))
no, a teď si představ že potkáš tu pravou Můzu s čúrkou mezi nožkama - to by se to psalo, cooo?!
(a není to překlep...)
ono je to tak - Múzy mají za normálních okolností (co jsou normální okolnosti, že? .-) mezi nožkama "ú" čárku. Ale jsou příhody ( a ne nemilé .-), kdy se ta čárka zbaculatí do kroužku ... že? .-)))
achjo
tam, odkud přicházím, někdo vysvětlil, že jeho Můzy jsou baculaté, proto s kroužkem... nejsou to prý žádné vychrtlé Múzy... i já z ryze osobních důvodů tíhnu k Můzám... :o))
Jeje zavítala jsem do gramatiky a co to tady nenacházím za klenoty :o))))) Proč je to tak schovaný, ani si nepamatuju, žes něco takového splodil :o)
hihi, já z toho mám takové asociace, mno nic, mlátí se mnou puberta...
Sorry brácho, ale musím Ti uštědřit taky jeden štulec češtinný, když už tu sám uděláš chybu ;-)))
Nepíše se "vyjímečné ženy" - to zní jako z jímky, nýbrž "výjimečné ženy" od slova VÝJIMKA!!! ;-)))
Ještě jednou, soráč ;-)))
:-)))) dobře a zábavně zpracovaný výklad jednoho pro lidi těžko pochopitelného jevu v projevu psaném :-)))))))))))))))))))))))))))))