Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCítíš se trapně
18. 04. 2005
11
1
5574
Autor
Voloďa
Mnohý kdo čte mé vážné básně
hledá v nich pouze zábavu
ve smíchu po jiných opičí se
protože je padlý na hlavu
Nechápe hloubku slov mých chabrých
co jsem z nich ukloval verše
s tahem tří drezín za sebou (parních)
k problémům přitlouknul terče
Ať je to nemravnost, drogy či alkohol
(jestli) ty sám jsi na vině
tipa mi nedáš holt
ani ten výběr né
protože potrefen
cítíš se trapně
1 názor
Adélkalaide
11. 12. 2015Jů! *
Lamib_z_Arnoru
27. 10. 2006
možná jsem jen zakomplexovanej chudák.:) ale tohle mi přijde docela solidně uhozený ....
Vejmele, výborně. Konečně někdo, kdo má rozum, nehledí na předchozí počet Voloďových tipů, ale na jeho vychloubačná díla, která jsou tím až směšná...
Jo, Voloďo, víš že věta "bavím se jen s autory co mají aspoň 3krát víc (tipů) než ty" je něco jako obdoba rasismu, s nadsázkou nazývám "tipismem"? Posuď sám, věta je podobná větě "bavím se jen s těmi, kdo mají bílou pleť" :-D No ale je na tobě, co si o tobě lidi budou myslet.
Voloďa: Zato tvuj přínos pro Písmak je obrovský, že? Anebo je Písmák přínosem pro tvoje ego? Co se týče tipů, možná sis všiml, že příliš nepublikuju, takže mám i málo tipů... a osobně si myslím, že tipy nemají žádnou vypovídací hodnotu o kvalitě, jsou jen ukazatelem toho jak je který autor oblíbený či jak se komu dáří rozesílat avíza na svoje vlastní výtvory (ale to přece vůbec nemluvím o tobě, Voloďo, viď).
Velmel: Já se te ale nesnažím o něčem přesvědčit, je mi jedno co si myslíš nebo jak to jakoby myslíš , tvůjj přínos pro písmák a tedy i pro mě je nulovy
(aspoň podle tipů)
bavím se jen s autory co mají aspon 3 krát víc než ty
gonzales: Dík za upozornění na možnou jakoby chybu, ale díval jsem se jak to mám na papíře a má tam by´t oprvadu chrabrých.
Ale dik
Takže Voloďa se zlepšil natolik, že vypadl z role. Chudák, snaží se nás tolik přesvědčit, že skutečně existuje a není jen alter egem někoho z Písmáku, až už mu tuhle pózu může těžko někdo uvěřit. Škoda, začatky byly lepší.
myslim ze mas chybu ve versi-->
"Nechápe hloubku slov mých chabrých"
..nemelo by to byt-->
Nechápe hloubku slov mých chabých
??;)
Silvereyes
12. 05. 2005
tipy a výběry dou mi kolem ucha.....takže text pro mě vyfouklej balonek----.:)
Ano, Ty jsi naprosto jedinečný Voloďa, ale já jsem nemrava, feťák a alkoholik, takže tip Ti nedám, sorry.
8-))))))) Tip...jinak to nevidím a jinak to ani nebude. Takže tip * .-)
Voloďo, ty seš prostě bůh!! Jsou lidi, kteří mají jiný názory a sou špatní, jak ty říkáš potrefení. Jen ty seš dokonalý!!! Dokonalý pán tvorsva!!! Ty seš übergot! Ale píšeš pořád sračky a já sem potrefený a tipa ti nedám, dokud nebudeš psat dobře..
písmenková
19. 04. 2005
pimenková: Prosťě jsi další potrefená husa no. Příště napíšu vážnou báseň které dáš tip i ty.
Shelinka: Tomu moc nerozumín..(?) myslíš jako krauluješ? Né to by byla hloupost. Nevím.
písmenková
19. 04. 2005
Zuzulinka: no dovol..?! Měla by ses na svou vážností važně zamyslit, myslím, že to sní jde s kopce!
nevím proč...ale tahle reklama na Tvou osobu mi přišla úsměvná...nic ve zlém, ale dobré věci nepotřebují reklamu
To je originální, ale na Véčko asi ne*
Tuším správně, že -chabrých- je záměr? :o)
prenatal: takže ses poznal jenom částečně, ještě se teda můžeš zachránit,
a dik za tipa, dneska jich moc nedostanu jak se všihcni poznají
ignatius: a ty sji hloupý, viď?
Zuzulinka: to není reklama, ale ohlasová poezie, která sice není tak poetická, zato se jí dá regaovat na ruzný jevy ve společnosti, teda špatný jako.
Víte, jaký je rozdíl mezi Voloďou a Lassie? Když se k vám Lassie vrací a vrtí svým ocáskem, nemáte chuť vzít kulovnici a přidělat jí mezi oči nějaký další otvor.
Voloďo, bravo. ještě chvíli (a více podtžených a rozházených veršů) a budeš dobrý jako takoví patlalové ve stylu Zkrveživ a spol.
Zbora: Dikes, tohle mě opravdu potěšilo! AKorát, moc tipů nebude kvůli množství potrfených, ale to není chyba toho tahu..
rowenna: Jsem rád, že jsi jen v polovičně potrefených (jakože tip od redaktora bez výběru) dík
Feanor: Mluvíš z cesty hrubče, většina lidí mětu má rádi, a Božena Němcov á říkala, že neňí na světě člověk co by se líbil všem ostatním a vůbec. Nezáviď mi popularitu ty neznámý nicku(o)
StvN: já ti tvůj špatný názor brát nedubu, prostě jen další potrefenec. Přijď až na moje příští dilo, kde už nebudu ůtočit na lidi se spatným svědomín
mětu světu tě neberu, ani za tvou poslední větuo. Ano, Božena Němcová: jsi v dobré a kvalitě tvých děl odpovídající společnosti, jen tak dál.