Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKLASICKA POLOHA
23. 04. 2005
15
6
8234
Autor
misty
zase si (si) len vzdychol.
to tvoje oblubene "jaaaj..."
a ja "co?"
a ty "nic!"
a bolo nam fajn
a mali sme stastie.
vies,
chybam si bez teba.
"vacsinou..."
6 názorů
Nonchalance
04. 07. 2008Jules_Floyd
01. 07. 2005
vacsinou je vase vetsinou...teda myslim...
...tie damy som si doteraz ani nevsimla, ale nieco si mi pripomenul.......vis jak se deli zeny? na "da mi" a "neda mi"...a chlapi? na muze a nemuze...
...dost bolo otrepanych vtipkov...radsej ti podakujem...takze vdaka... ;o)
Jules_Floyd
01. 07. 2005
malej sikovnej...neni to z rozpravky? neni si ty cert?
...s tou fotkou trosku problem...este neexistuje...no hned ako bude, mas ju...
Jules_Floyd
01. 07. 2005Čokoládová
21. 06. 2005
tiez poznam niekoho, komu sa paci prave pre jednoduchost...lebo jej ako jednej z mala mojich rozumie...
...vdaka...
Myslím, že výhoda tejto je, že sa dá dosť široko chápať. Môžeš si tam vsadiť dosť rôznorodé vzťahy a pocity :o) To sa mi páči.
eset: zname...ci menej zname...stava sa...
corrado: nejni o tebe...raz a navzdy prosim pochop...
guy: v slovencine potrebuju...vdaka...
corr: ...a zili stastne, az kym nepomreli...
ašš: moc sa nemykaj..moze byt zdraviu skodlive...
Aššurballit
25. 04. 2005
Tomu sa hovorí vyššia forma komunikácie :o) inak, je celkom zaujimavá, ako skončila?
Nicollette
23. 04. 2005
ja viem, ze by som nemala, no ked si sem ludia dovolia pisat kadeco, i ja chcem niekedy napisat nieco na potesenie seba samej...a mozno este jednej osoby... ;o)
prepac mi...