tak místo tý hlubší kritiky.... :-)
-V-
koukám, tady už jsem byla...no jo, jak pořád táhnou jedny a tytéž názvy..ovšem u této to vím, jen jsem nevěděla, že je Tvoje
Milly: tedy, má to tak možná spousta lidí, ale já teda ne..teda ne zákonitě :-) ...ale taky mi to kolikrát je k...ničemu .-)
...to se to četlo , jak když maže máslem...dokonce třikrát...
přestože téma zdánlivě nemilé, tak báseń milounká, hladivá moc..chtělo by to hladivé symboly, ale neznám klávesnici°°°°°°°
..krušné...smutné..něžné...vrátila se šála?:-)*
pořád se mi moc líbí! (to je hlubší kritika- haha! :-)))
ajajaj, líbí se mi Tvůj nápad, a já jsem v tom případě taky pitomec- a možná, že není pitomec nikdo- že člověka vždycky láká to, co nemůže úplně mít- je to šílený docela a jak má pak člověk najít aspoń malinkatý uspokojení, když touží po tom, co ho nechce a po tom, co chce jeho, netouží.... :-((
ale napsaný mi to přijde fakt dobře.
jen mi vadí, že čárky tam píšeš, kde Tě napadne a ne všude, kde maj bejt (že je to tak na střídačku)
-t-
milly> jsem rád, že se taky líbí .. ale - to avi jsem moc nepobral - pročpa ? :-)
no, to byklo k tý Tvý poznámce o pitomcích....- že to má dost lidí...., a zdaleka ne jen chlapů.....
to je pravda - holky jsou mnohdy ještě mnohem pitomější a kluky, co se tvářej ublíženě nebo sveřepě maj strašnou potřebu zachránit a tak roztáhnou nohy hned na první pohled - je to hnus se na to dívat a .. taky dost smutný ..
adam> ? :-)
promiň, jestli vadí, že se tady tak vykecáváme .. :-)
+ taky Tě mám od ségry pozdravovat. dokonce se chystá zaujímavá akce - povíme si o víkendu .. :-)
o víkendu? ty budeš v Praze?? jooooo .-)))
asi ju - půjdem na to pivo na tu akci + v neděli máš to čtení ? :-)
jo, mám, ale je to večřer, to možná budeš špatně stíhat...ale - super zpráva!
tak naposled: Petře, já měla na mysli přesně to samý, co Ty... dyť sem to psala.....! Že člověka (potažmo holky, tím pádem i mně) někdy láká víc to, co nemůže mít než to, co mít může- přesně tak, jak jsi psal -ty o těch pitomcích- a pak je těžký udržet oboustrannou lásku. Toť vše.
každopádně sobota .. :-) a .. jak moc večer ? +
jsem úplně magor - je
děti můžou zůstat doma sami
nebo
děti můžou zůstat doma samy
?
milly> ňuf -
vždyť já se nehádám - jsem to psal jako že jsem to pochopil, ten náznak, aby bylo jasno .. :-) nic víc :-)
samotné ježiši...:-)
od šesti dál, když budeš muset, tak odjedeš no...
samotné ne - samI/Y ?
mrknu an spojení - rád bych tam zašel .. :-)
myslim že tvrdý, ale docela jsi mě dostal...zkus miroslávka:-))) moc milej pán :-))
moc s ním nevycházím .. asi .. :-)
v tu sobotu máš čas, že bysme zaskočili do tý hospody na alter pivo + ještě klidně dřív něco spáchali a tak ? a lukáš ? :-)
jasně že mam, kdykoliv přijeĎ!"
milly> to jsem si taky říkal, ale - tohle platí u sloves - řek bych a váhám, jestli tady taky ? :-)
ho hó - tak to se těšim - určo dám ještě vědět .. ;-)
u sloves??? dala bych ruku do ohně za to, že platí- samotné i samy.
G_B_Show- v neděli máš čtení? a je možno se na něj přijít podívat?
jo, ale nebudu číst svoje básně já, bude to ještě dalších čtyř autorů.... je to v klubu souterrain od šesti
milly> ok - ale - je to na Tvojí ruku .. :-)
jinak - dík za to
+
to nás bude na lyryka koukat asi hafo moc .. ;-)
on bude jenom rád myslim :-)
na co to vlastně potřebuješ ?
kde se, prosím, nachází ten klub? Kterých autorů? Stavila bych se, když mi to vyjde.
Nevim, další budou asi z totemu jestli ho znáš...
je to u Tylova náměstí, můžem si dát kdyžtak sraz, nevim jak to popsat a neznám ulici
do dílka - ono - tak nějak ho pročítám a - tohle mě zarazilo - je to v "mamky" a je tam tedy chyba .. :-)
čert ví
třeba tam nemáš jehlu (protože jsi jí potřeboval na něco jinýho...a zapomněl vrátit...:-)
podarilo sa mi splasit platnu nevermind z 91'
a nejde mi gramec
je to normalne ?
tuhle jsem si zamilovala obzlast, to si jeste pamatuju z vlaku 16.7. kolem jedenacty dopoledne:)
t+nej
jj - když ono jsou některý holky jiný než ostatní - holky, co nás nechcou a tak jsou asi o kousek zajímavější, než ty ostatní .. jsme pitomci .. ;-)
je to pěkná pohádka
TIP
Na ja, tuhle znám..fotbalová..:-)
Moc hezké...dneska mi to sedlo do nálady a asi je spravedlivé, že existují holky, stejně jako kluci, co umějí takhle chytnout za srdce:-) Alepoň je potom o čem psát. Tip
fajn...tak ten tip ještě jednou teda...
Jako Hrbol (tedy az na to utipovavani se :-))
Jsou to hezky obraty
TIP
panebože...
nádhera.
********!!!!!!!
nádherné....fakt moc...tip
Snad slušela by více krku, jenž umí nosit... :o(((
***
Je to pěkný poetický monolog postavený na zajímavém nápadu.t
swan: nie je to vlastne uplne jedno ?