jsem si probíral věci, co mám už hafo let uložený v šuflíku "k přečtení", a zjistil jsem, že tam mám šoupnutou i tuhle šedou velepřijemnost přecházející do lila ..
si ji tam ale stejně nechám
zaklonil hlavu na gilotinu
a tvářil se jako v umyvadle u kadeřníka
:o)
tak to teda fíha, protože nikoho takovýho neznám.
nojono, portrétovaná situace byla extrémní mazec, vyždímala spíš ona mě, než já ji.
koncovky středního rodu znám, tybláho, jen pro tuhle věc byla normální řeč to pravý vořechový. jak ale můžeš napsat něco o koncovkách, jako by tě drásalo potvoření mateřskýho jazyka a kritiku sem hodit v zakrnělý esemeskový formě/ 'bez hacku a carek'. špatněj postup argumentace, když chceš někoho utlouct, tak zvejšky přece.
jinak: dík ti. za tudle rýmovačku se fakt rvát nepudu, hehe.
mit ceskou klavesnici, psala bych s diakritikou az bych brecela
dik za to...za pristup :-)
a - btw - esemesky pisu ohackocarkovany :)
turandot... nevěřícně :)
a s provokací
Já z té tvé obraznosti žasnu... fakt mě to baví. A mimochodem tím názvem jsi pro mne z toho udělala celek, který má smysl právě v izolovanosti těch částí. Ta básnička pracuje(nevím proč jsem to řekl). Časopis
preplacanina obalena cukrovou vatou; nemluve o hruznostech typu - neuznavani mnozneho cisla stredniho rodu a podobne
ale uznani, ze se nebojis takovouhle vyzdimanost publikovat :)
..hm,jedový ,nadržený, zvláštní,hudebně neo..
_ --
oO
L
__/
tak to je špatně
teda je špatně jen to, že si myslíš, že to nechápeš. to ti řikám už dlouho..dyk víš jak dlouho. je nejkrásnější, že to každej anonymní chlapík může chápat jináč.(zasraný kladivo, kurva, jinak bych se vyjadřovala líp)...hale už mě s toudle výmluvou neštvi, bauu. a dost, tyvole. (rezolutně)(bez diskuze)(leda normálněněkde venku, neboť mě tydle nebavěj)
oukej. pokecáme o tom někde v soukromí, páč tady to vůbec nejni bezpečný..ale to co řikám myslim vážně-já opravdu nerozumim poezii..jen tý úplně jednoduchý..to víš..takový tý poezii, co když to přečteš tak tě to na první pohled zaujme, nebo ne..prostě nad tim nemusíš moc přemejšlet, ale můžeš si např. uvědomovat hezký obraty, výrazy..
chlápku jestli je tohle to co sem si měla přečíst tak sem učinila správně..nicméně..znáš mě-já tomu zkrátka nějak nedokážu rozumět..
seš pro mě umělec..ale fakt..a proto to nechápu..