Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠachy
Výběr: bbit, vesuvanka
09. 06. 2005
36
7
12198
Autor
Zbora
Figurky ze dřeva
rozházené po podlaze
Černá a bílá
marnost vzpomínek
Před krbem
spí šachovnice
7 názorů
NightStalker
01. 12. 2010Ještěrčí král
01. 06. 200925veronika3
21. 04. 200925veronika3
21. 04. 2009
Když si jí přebereš takhle hezky....
A proč sis nenašla sexuální symbol ve smrtce na pískovišti?
je velmi smyslná...pro mě...ovšem já vidím erotiku všude:-)
jako dvě nahá těla...bílé a snědé...ona a on...vzpomínky...klidně si piš, jak chceš...já si ji stejně vždycky přeberu po svém:-)
krásná je*
Čokoládová
11. 06. 2005
romale: při jeho frekvenci? ...červenám se :o)
bbit: ano, třeba tu dnešní jsem napsal, když jsem pozoroval sousedku jak vyhazuje smetí do kontejneru :o)
Notepas: tak něco...proč složitě vykreslovat, když stačí nastínit :o)
Dadik, Snoopík: mám radost, že se líbí :o)
tři_černí_mravenci
10. 06. 2005
Mravenci...vy ste něco kouřili, nebo to jenom hoří podivné pole na okraji lesa? :o)
tři_černí_mravenci
10. 06. 2005
je to jako dým ze spálených karet . .
je tu a není tu . . .
pocitovka . .
Lasy*
..jo, konec hry, ale naděje tam je - třeba už brzo někdo přijde a postaví dámu tam, kde je jejeí místo, ty koni!
Feministka Natálie.
bbit: námět? Seděl jsem u vody a pozoroval ryby :o))
Natálka: hezkys mi to dala! :o)) (hele, nejsi ta od toho Kocába, že ne :o)
Drát, Nadřímanka, fí-lipno, Lesy, ALIseMRAčí, Zuzulína, pan antireál: děkuju za návštěvu a reakce
(pokud jsem někoho urazil, nechť mě při nejbližší možné příležitosti urazí též)
no fuj, sem spadla málem ze židle, ne, nejsem ta vod někoho, méno po mámě Bulharce - sem ta vod Bulharů(ne Bulhara)....
..a feministka byla sranda, ale to ty víš - já ty Sommerky a podobný (její dceru znám) nemůžu ani cejtit - jak maj ty dlouhý vlasy a hluboký hlasy...a sou tak moudrý ve svym údělu...
tim spíš fuj - já u tety našla O čem sní ženy a bylo mi překonati lehkou nevolnost - hustrá je berková, ta brečí nad každým pařezem...no a "vydává" takle napsaný je hnusně zlomyslný, styď se! Já chodila s klukem, von furt ze mě něco tahal, nějaký rozumy, no nic, a jednou sme se bavili, jak kdo musí doma uklízet, já teda fest, a že teda luxuje mladší ségra, a von se na mě podíval a votevřel pusu:"Ty nevysáváš?" Pak už nevim. Čau, N.
...no, že si to přebereš takhle mě teda nenapadlo...alespoň je vidět, na co myslíš :o)
zapálená_vonná_tyčinka
09. 06. 2005
..jen jsem si přebrala přebraný. A napsals papa...to už je lepší vysmahni nebo tak něco....měj se, N.
Papa je náhodou moc roztomilé a navíc věřím, že drogy nebereš :o) Také se měj.
Tyčka: díky.
Sunnyflower
09. 06. 2005
Děkuju vám za zastavení a reakce :o)
Rybka: nechci se moc opakovat, na zítřek mám připravené "člověče nezlob se" :o)
Kytka ve vedru: hezké přirovnání...to se povedlo :o)
Android: skoro bych Ti uvěřil, že ty Tvoje literární skvosty jsou jen snůška alkoholických blábolů :o)))
greenplastic1
09. 06. 2005
Androjd: Neboj, nikomu to neřeknu :o)
Evička :o))
Greenplastic1: to je snad nejkouzelnější...když básnička asociuje nějaké pozitivní vzpomínky...jsem rád.