M, díky za zastávky a všímavost :-)
tak jsem si početl zdola až nahoru všechny básně...celý je to skvěle psaný a je to přesně to co mě chytí do těch tvých dlouhých pavučin a nití...no není zbytí...opět s tipem Styxiane
jen tak mimochodem, s čím se vlastně rýmuje "nejde to"?
tahle asi nejvíc
moc se mi sice nechce věřit pohádce o novém nadějném písmáku, ale do alternicků ti budu nadávat, až si to nějak ověřím...
to ale koneckonců nemá s básní co dělat
* a něco, páč se mi líbí fakt nemálo a na výběhy nehraju
... proč bys měl něco ověřovat, stačí se zeptat - od prosince 2004 do dubna 2005 jsem tu působil pod nickem Acheron, teď jako Styxian, nikdy ne souběžně.
já tobě za konkrétnější a věcnější zastávky, než tu bývá obvykle. Jdu se koukknout na tvá dílka.
čoveče a já už se bála že už tu nejni kdo ke čtení. jmenuji si tě objevem dne :o)
je to dobrý.... tip
...jen tuhle část cítím jako nevypilovanou....
................
To silné slovo
o b d i v o v a t
se evidentně nehodí
v debatě která touží schovat
city
které mě vždycky rozhodí
..... (a poprvé jsem ji nepřidala....:-)))
krása..krása...tahle mi unikla..už to poznávám....-)))
tahle vypadá taková - přelomová. Myslím do významu. Tady jako by sis vyjádřil svůj postoj ke světu, lidem a tak.
Taková, jako bys už nemohl napsat nikdy jindy nic nového, jiného, jakobys po téhle už drobil jen tuhle báseň na jiné kousky.
Takhle na mě působí.
Je to přece v názvu.....:)), trošku jsem si vzpoměl na J. Škvoreckého..... Irenu a tak. Líbí.**
cabourg, díky za všímavost - největší "umění" je, aby to vypadalo, působilo, jako vysypané z rukávu a přitom po druhém třetím čtení najednou zjistíš, že je to filigránské. :-)
no přesně tak, skvěle formulovaná myšlenka. To je to co hledám.
já nevim co, ale mně se na tom něco docela jako líbí...
máš pravdu, Rybko, ty brázdy jsem přece jenom vyeliminoval.
tvoje dílko neznám, přesto omluva, už jsem název změnil. Název je tu užit ve smyslu, že některý ženský si ve vztahu k problémovýmu chlapovi stokrát natlučou nos a stejně za ním zase přilezou.
v tom pripade uz nemam pripominek :-)
t
Styxian - více dílek se jmenuje stejně, tos nemusel. Skoro by mě zajímal, jaký je nejčastější název díla ;-)
Já nevím, mě to připadá dost skvělé, a vůbec ne o ničem. Hezky se to čte, taky díky sem tam jednoduše poskládaným rýmům, které se ale jednoduše tváří jen na první pohled. Na ten druhý mi to všechno pasuje jak skládačka, nic nechybí, nic nepřebývá. Prostě se mi líbí taková poésie, ne próza, tip a není to póza.
Jedno moje dílko se jmenuje stejně ;-), ale tady jsem ten název nepochopil
rozhodne zajimava vec... zatim tip....nez budu mit prilezitost se k ni vratiti na dlesi klidnou chvili
Tak tohle mě vzalo...Jakože vážně MOC*
Líbí se mi to, moc pěkný rýmy se občas zadaří, ale nějak mě to neoslovilo.
jak brázdy za lodí...tohle spojeni me prijde strasny...ale jinak se mi to libi, je to...napadity :-)