Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZmrzlý rybáři
Výběr: Lyryk, Jinovata, Print
21. 07. 2005
19
0
4700
Autor
pozorovatel
Hrůza je tam
kam nedosáhnu
na dno
tam
kde určitě vytáhnu
svý zapomenutý svědomí
tak proto
jsem chladný
stavíc si ledy
s dírou uprostřed
chytám ryby
tak proto
jsem na háčku
pozorovatel
04. 05. 2006pozorovatel
04. 05. 2006
já vím........ Ale klidně to zopakuj..... :-D
ty seš taky docela chytroučkej!!!!!!!!!!
pozorovatel
04. 05. 2006pozorovatel
03. 05. 2006pozorovatel
27. 04. 2006
"na dno" - ta řádka mi tam vadí :o) nikdo z nás nikdy nedosáhl na dno, si myslim :o) proto mi zní tak trošku nesmyslně, ale dobře, když se chceš transcendovat do Nicoty, budiž :o) Podle mě svědomí neleží na dně, ale někde na dně nebe :o) Něco jako Freudovo Superego, to jeho top. Já, znáš to :o) Svědomí je rozprostřeno v "oni" + "my" a ty po něm saháš, vlastně se ho dotýkáš, ale sám pro sebe ho nemáš, mají ho "onimy". Ty vole, to zní trošku Heideggerovsky, co? :o)
jsem chladný
stavíc si ledy
s dírou uprostřed
nevěřim ti ani slovo, už jenom proto, že se snažíš "vytáhnout" svý svědomí :o)
ps: Dobrý člověk ještě žije :o)
0,6559887456450 tipu :o)
pozorovatel
24. 12. 2005
nejde o vylovení :o) kdo to umí? jde o SNAHU vylovit :o) to ve svem dusledku znamena nalezeni :o)
pozorovatel
24. 12. 2005pozorovatel
15. 09. 2005
Z téhle nemám výrazný pocit, že je to blábol, ale - nelíbí se mi, tedy nijak zvlášť. Začala slibně (první tři řádky), pak se to ovšem nějak rozmělnilo a já sklouznul po povrchu. Taky mě rozrušilo to nespisovné "zapomenutý" následované spisovným "chladný".
T.
pozorovatel
13. 08. 2005pozorovatel
11. 08. 2005Augustin_Šípek
02. 08. 2005
autor jistě ví, co dělá .) i kdyby nevěděl, co dělá, pak aspon ví, co nedela .) a nebo jeste "hure"? ani nevi, co neví .)
vyuzivej toho, co mas, co jsi, co svedes a nesvedes .) viz. vyse
interpretace svych děl (a lodí) .) nech na čtenářích a na jejich vůli .)
v tvem pripade jiste autor vi, co dela .) ale muze se sem tam objevit nejaky ctenar, ktery bude zadat a ptat se i po jine interpretaci dilka autora, na tom neni jiste nic spatneho, neni od veci pozvednout abstrakci o stupinek vyse (ci snad nize?) - jak je libo .)
co se tyce vysoke miry predstavivosti a tvurci schopnosti ctenare : ctenar si svoji "krevni skupinu" vybere sam. Hle, proc jsem tu? .)
díky
*
pozorovatel
28. 07. 2005
možná nemístná dikce gramatiky :
nepíše se " Zmrzlí rybáři" ?
jestli ne, tak jsem nepochopil kontext. I to se filosofum stava, musi .)
pozorovatel
27. 07. 2005
fajn, tak jsem nepochopil kontext, teď už ho chápu jako autor, relativně .) opravuji v hlavě interpretaci, díky za "upřesnění", pane přísně-přímý/í .)
pozorovatel
27. 07. 2005
jen jsem hledal ještě nějakou cestičku skrze gramatickou dikci .) někdy i takový ten háček, čárka, tečka, pomlčka - nebo chybějící stránka - nebo cokoli dalsiho, treba ... otevřený okno při četbě, pozmění "záměr" autora a vůbec celý kontext. Jen jsem se pídil po kořenech mladého pisatele .) resp. jeho díl(k)a.
pozorovatel
27. 07. 2005
a měla .) autor sice zamýšlí jednu? myšlenku, ale proč si klást hranice, proč se uzavírat? .)
pozorovatel
27. 07. 2005pozorovatel
24. 07. 2005
jednou jsem napsala:
a mrtví kapři
bortí napříč ledy..
sem byla asi mimo, že? :o)))) heeej, jinak.... jo, docela se mi to líbí
pozorovatel
21. 07. 2005tři_černí_mravenci
21. 07. 2005pozorovatel
21. 07. 2005pozorovatel
21. 07. 2005pozorovatel
21. 07. 2005pozorovatel
21. 07. 2005
netopit..jen hřát...a nic není beze strachu...strach je spojen se vším, v různých podobách:-))