Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO nedočkavém kořínku
10. 01. 2001
14
0
3950
Autor
bříško
Jůůů, cítím ovonět kořínek, že někomu nejde pod nos, ať si pořídí svoje vlastní barvičky a neokusuje z těch tvých špičky! :-)
Délka akorát, hnědá symbolizuje kořínek, zelená lísteček a modrá jeho chuť mrknout odvážně na nebe.. vyplatilo se!!! :-))) přivolat Jaro.*
..teď mě omluvte - musím růst :-))) KRÁSA!!!***
Az ti dojdou pastelky,rada ti poslu nove. Moc se mi to libilo,davam TIP)
Dík, Bříško, všechno máš tak krásně kulaté a měkoulinké.
A občas i odhodlané. A hlavně čisté.
Jůůůů !!! :c) .... tak "Březový kořen....." ?!?! Dej pozor Bříško, abys nedostalo "pupendo..." :c) ... ale jinak !!!!! Pro Zazůnka jak dělané !!!!!
Miroslawek
16. 01. 2001
Bříško, barvičky LÍBÍ! Zvlášť u téhle básničky a vůbec u básniček "pastelkama malovaných".
Miroslawek
15. 01. 2001
opravdu muselo :) Miroslawku ..... věříš mi?
Protože: kdyby tam chybělo jediné písmenko, byla by to úplně jiná básnička, než kterou jsem napsalo. No - a já jsem napsalo tuhletu :) - tak jestli chceš, tak napiš taky takovou podobnou - a udělej si tam písmenka jak budeš chtít - rádo se příjdu podívat :) !!!
Trocha lehkosti a noblesy
v reakcích:
Buďte v pohodě,vždyť já jsem
a slunce svítí!!!
Ale ať si kdo chce
co chce říká
Dík za krásné pohlazení
a není zač za tipíka
Bříško ale jó!! klíďo ale ty barvy musí ladit! Víš co je to teplá a studená barva?
hň hň hň :-)))
lyricky toužebnej začátek se mi moc nelíbil, ale pak se to krásně rozepičtělo... barvy jsem bral jako rozlišení, kdo co říká, s lehkou symbolikou, a nijak mě narušily.
každopádně ikdyž je to přehnaně optimistický, silně romantický... pořád taky dost dobrý...
tip
BTW: drama? no proč ne... šlo by
(mhm) trošinku delší, než by mohlo být, ale celkový dojem velmi dobrý; sice hned na začátku je jasné jak to skončí a co se stane, překvapení se moc nekonalo, ale poslání se splnilo, rozhodně jsi autorka ke čtení
Jééé já jsem autorka? :) ... a ke čtění :)!!!
A já si dodneška myslelo, že jsem autíčko na posílání !!!!!
Nevím, jestli jsi autíčko na posílání, ale autorka ke čtení určitě. Díky, taky přidávám TIP.
***
Včera jsem jela vlakem s nejkrásnějším psem, jakého jsem kdy viděla... Nebyl jen krásný, měl to nejhezčí jméno na světě... Jmenoval se Jaro...
Snad vážně přišlo dřív, přiběhlo až ke mně a olízlo mi tvář...
Posílám tu jeho něhu a lásku dál, kořínkům...
***
ehm funkční užití barviček? Neskládáme tu testy z používání jazyka HTML - mě ty barvy přijdou spíše rušivé.
Kategorie drama?... nejem si jist, spíš epika
...a proč by autíčko na posílání nemohlo psát barevný básničky, když se snaží přivolat Jaro?:)!
Vám kterým moje barvičky ruší se omlouvám ale ...kdy jste naposledy drželi v rukou pastelky? To vám je najednou celej svět nějak veselejší a barevnější:)!