:o)))))) tož totok... supr :o)
no sice víc než po 3 letech od zveřejnění, ale musím říct, že je tím pádem nadčasová, neb se mi líbí i dnes :o)
Mohla by to být dobrá písnička
chechecht - tak tohle mě moc rozesmálo a svým způsobem potěšilo - asi tou upřímností. díks :c)*
Díky avi jsem se dostal zpět na tuhle stránku. Prosím tě Milly, je tvůj názor na věc pořád stejnej? (viz tvoje reakce).
..to už si dávno nemyslím, Barbárku :-) :-*
No Mylenko,
když víš že jsi pro mne Eva,
tak jsi vždycky ráda
tedy - dokud nemáš radši
mýho kamaráda
V tom je ten fór. Dokud si myslíš, že jsi Eva, jsi jediná....
No ten závěr?!
Být já páta Eva...neřeknu TO NEVA ;-)))
opravdu se mi to líbilo, rychlost i spád, děj i humor, přitom srozumitelné, vzácná kombinace
* t
Nie všetko je dokonalé...
Jejdanánku!!!!! Já žádnejch pět nemám!!!!!! Jsem starej BARBAR :-)
Ale vždycky má větší naději na úspěch ten, který je ke své partnerce pozorný, než ten, který ji používá jako nádobu na své "přebytky". Nelze pouze vychrlit SVOJE problémy, vypovídat se, ulevit si a jít. Je nutné partnera vyslechnout, mít pochopení i pro jeho potřebu svěřit svoje trable a úspěchy blízké osobě a potom mu bude odpuštěno i větší nasazení jinde a méně času na partnera. :-) Neberte to jako návod na šizení partnera.... :-)
Slušelo by to spíš mé "Odpovědně"..........
no dobre, tak teda nebudem svojho partnera šidiť :)))
Ale jasné, že máš pravdu! tip
Ty ...sa nezdáš :)
ibaže možno to nevyjde, ak každá jedna z Tvojich piatich milých bude chcieť tráviť "všechny svoje chvíle" ;)
v poslední době na tuto problematiku poněkud měním názor a odvažuji se tvrdit, že to jde i jinak- že lidem v každým vztahu, kde je erotika a láska nemusí jít o partnerství a že můžou mít svý partnery nezávisle na sobě- že o tom Ti partneři mohou vědět a že to může fungovat!
a spíš se o ni dělíš, když dbáš, protože v tom případě ona jen kvete a víc se líbí chlapům.. :-))
tak jsem tu na chvilku ponejake dobe....a diky za usmev...:-)*
no... ehm... ja... nepoznam na to slov...
Ty,ty,ty! Je to ale hezky a moc vtipně napsáno T****