Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sei já
Výběr: vesuvanka, Print
17. 09. 2005
15
0
5343
Autor
dadíková
žlutá už vládne v zahradách
tak smutně povadle
na bok si lehá
vysoká tráva
tak nachýleně unaveně
prohlížím zas břehy kolem řeky
z okna tramvaje
zakousl se podzim už
schoulím se
dnes i já
ještě se nechul, léto ještě podzimu potutelně ukusuje z krajíce, samozřejmě, když se nekouká, třeba když dobrosrdečně domlouvá opozdilým ptákům, ať už letí za moře..
báseň moc krásná - T
tady už máš přeobrázkována ... další by se tam už nevešel ...
bys ani nevěděla, kde se dřív schoulit ... :-)
pozorovatel
19. 09. 2005pozorovatel
19. 09. 2005pozorovatel
19. 09. 2005pozorovatel
19. 09. 2005
u nás říká dream - co je to za strbél??.....:)))
ale dík...:))
včera jsem se namordovala s hledáním té květiny, každej ji zná, je jí jako mraky a nevím jak se jmenuje...a ještě jedné k tomu..
Craer- díky z návštěvu u mých posledních, jsem ráda, že mě čteš...
nejsem moc velkej čertík, to se ti zdá...:))
tyhle jsem měla taky na mysli vesu...ale ty o kterých jsem mluvila hledám stále...:))
dadíková
díky.... celík zlatobýl je hodně typický pro konec srpna a září.... podle něj je nazvaný jeden motýl - ohniváček celíkový
Smetiprach
17. 09. 2005
no, to je blbý mardou...když já si nemůžu vzpomenout jak se jmenuje ta žlutá tráva nebo co, vysoká, kvete to...:))))
prostě nemám slov
vesu prosím jak se jmenují ty dlouhý kvetoucí trávy, žlutě to kvete teď všude, spíš plevel....:)))nemůžu to nakresilt....)))tady
není zač :-))) představovala jsem si také trochu jinou fotku z podzimní zahrady, žádná mé představě neodpovídala
zuzi, jsi hodná dík..já nemylsím přímo květ trávy, jak to tak vypadá, je to plevelnatá kytka, kvete to teď, opravdu žlutě, na dlouhém stonku drobné kvítečka, je to spíš pelevel, všude plno toho....
kokolaking
17. 09. 2005
to není jen přírodní liryka.. toť můj názor na věc tuto..
jde o kouzlo okamžiku.. náhlé myšlenky.. tak dím já o půl dvanácté na půl cesty k ránu... :o) vřele doporučuji pročísti více z autorčiny dílny.. :o)))) ale jak říkám jen můj názor .. :o) dobru to noc pořávám Ti.. :o)