Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePapírová krabice
30. 01. 2001
15
0
4366
Autor
Helča
A zase nic.
Je prázdná.
Žádný poklad nenacházím.
- Kdy už jej objevím?
- Až uvěříš na zázraky
- A kdy na ně uvěřím?
- Ty? … Až je spatříš.
Tak jen otvírám a zavírám
tu prázdnou krabici od bot.
Nejkrásnější krabici od bot,
jakou jsem kdy měla.
lopusi_smisek
09. 02. 2004
Hle! Helčo! Hluboce se klaním...
Jsem tu stá — JUBILEJNÍ...
Tak to by mohlo zabrat, ne? Třeba se v té krabici...
...nebo vedle ní, či někde úplně jinde...
něco objeví...
Třeba "schredingerova kočka"?
P.S. Od mala mám jednu představu: Kdykoliv koupíme bonbonieru (či jinou hezkou škatulku s něčím dobrým...), vždycky se koukám, zda-li by tam nebyl nějaký výherní poukaz a tak... Zatím jsme ho nenašla, ale, možná – určitě příjde ta chvíle... :o)
░▒▓-_-▓▒░
«*»
P.S. Od mala mám jednu představu: Kdykoliv koupíme bonbonieru (či jinou hezkou škatulku s něčím dobrým...), vždycky se koukám, zda-li by tam nebyl nějaký výherní poukaz a tak... Zatím jsme ho nenašla, ale, možná – určitě příjde ta chvíle... :o)
Helčo, Tvoje odpověď z 31. 1. mi připomenula moc hezkou historku: Když před více než 50 lety zahajovali provoz tehdy (a na mnoho dalších let) největšího dalekohledu světa na Mt. Palomaru, ptali se novináři ředitele hvězdárny, co očekává, že tím dalekohledem objeví. Jeho odpověď vstoupila do dějin: "Doufám, že objevíme něco, co jsme neočekávali."
Helčo, možná už to tam je, ale je to tak krásné, že to nevidíš, protože čekáš něco jiné
replika: chtěla bych, aby tam bylo něco tak krásného, že si to ani nedovedu představit.
Nejkrásnější krabici od bot,
jakou jsem kdy měla!!!
TIPík... vyju s Vyjanem ;-)
Miroslawek
30. 01. 2001
někde děláš chybu, ale nevím kde
možná, kdyby jsi řekl, co by v té krabici mělo být.. protože hodně záleží od očekávání