Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa pamiatku
02. 02. 2001
14
0
4099
Autor
Sýkorka
Nasnežilo ti na hlas
Ráno
kým sme dupotavo
vítali ticho
do lásky
zamrzla i
šálka čaju
vypitá naruby
i očko na pančuche...
smerujem ním do
lona, kde
už nie je ani jedna
z tvojich rúk
počkaj,
ešte si
vpletiem do vlasov
jednu
zatúlanú
kvapku potu
na pamiatku...
stale rovnako ... neviem najst vhodne slovo ... Sis, toto je to najkrajsie co si napisala (tym neuberam na krase ostatnym tvojim dielkam, ale pridavam tomuto). Mozno je to tou osobnou skusenostou alebo co. Kvapka potu vo vlasoch ma ocaruje zakazdym s rovnakou silou. :o))
Myth: diks za avi
je to zvlastne ... aj ked si to napisala az potom ... stale mi to pripomina niektore "nase" spomienky ... nezne vlasato spotene ... mozno ani nevies, ako neskutcone nadherne (a presne) si to napisala
dakujem
PS: urcite sa este (sem) vratim
Silvia, už som ti povedal, že dokonalé nie je nič!
(no, žeby som práve (druhýkrát) niečo našiel???, hehe:)
Ako to, že som prehliadol tvoju "silvinkovskú" tvorbu? :) + nechápem- 118x čítané a len 12 tipov? (tak dobre 119x, 13 tipov aj so mnou). Aj keď som vyhlásil všeobecný truc tipom, toto nie je možné!!!!!!
:o))) Možno vieš, Mythus, táto báseň nemá tradičnú fyzicky dokonalú kostru s množstvom eufemizmov a ozvončekovaných prívlastkov, nemá nádych drámy a ani happyend, nie je to natoľko prehľadne pútavé, aby to malo 50 tipov. Ja som ale rada, nechcela by som písať konzumne. Ďakujem Ti. Aj ostatným, sestrička :o)))))))
Sestrička - krásne zimná báseň !! Až teraz ku mne plne prešiel obraz o očku na pančuche - nádhera ! A vôbec, toto je jedna z mojich najobľúbenejších básní od Teba, som rada, že je v klube !! Takmer sa mi chce plakať - naozaj je čarokrásna, divupekná a Tvoja...a bola skutočná a vtedy naozaj žila...úžasne...
táto mi z tvojho výberu pripadá najvýberovejšia!
Túto si budem musieť dať do výberu. Až sa to naučím, xixi...
T
:o) NoHead, to vieš až teraz, že zo mňa niečo bude? Teda-teda.. :o) Vieš, že... toto si mi ešte nikdy na báseň nepovedal? :o) A ani avźko Ti poslať nemôžem, keď sa tváriš tak anonymne...
nemozem sa vynadivat, Sis ... ozajsky dychvyrazajucoziarivoneznenadherne a este k tomu sexy ... nakoniec z teba naozaj nieco bude :o)))
NoHead
uff-uff ... Sis, davno dom necital nieco takto krasne.
NoHead (nechce sa mi prihlasovat)
Sestrička, ty vieš pocity vysloviť tak blízko, blízko od srdca ! Krásne silvinkovsky !! Máš tu oekné slovné spojenia: dupotavo vítať ( aké rozkošné slovko !! ), šálka čaju vypitá naruby...chcem chcem !! Krásna pamiatka, aj ja si ju zapamätám...