Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUvnitř
Výběr: Print, estét
19. 11. 2005
21
21
7562
Autor
Milly
Uvnitř nejsi Ty
to jen má ledová kra
praská
když tráva se zazelená
vyběhneme
mezi ty bílé květy
tančíme
a smějeme se
teď už ano
jsme v sobě
spolu
to jen má ledová kra
praská
když tráva se zazelená
vyběhneme
mezi ty bílé květy
tančíme
a smějeme se
teď už ano
jsme v sobě
spolu
21 názorů
óó romantika pěkný.)))
takový něžný....já chci aby na mě byl taky někdo něžnej...)))))))))))))
no, pořád lepší omrzliny, než skočit někde z mostu, popř. z okna (přízemí nepočítám)... :-)
Omrzliny mi nehrozí- takovou výdrž nemám... :-))
brr ;) kým s tým neskončíš na pohotovosti s diagnózou omrzliny, tak je to ó-ká :)))
dobrá terapie je zima zvenčí- když jdu bosa sněhem, nemám myšlenky na nic jinýho, než jakj mi mrznou prsty u nohou... :-))
chceš povedať, že mráz, zimu berieš ako terapiu? ako liečenú kúru? dezinfekciu? nuž... why not? ;)
Děkuju moc..... :-) jsem ráda, že se líbí..
Těším se, až zas bude uvnitř mě jaro- i když už možná je... a slzy jsou horkým potokem vznikajícím z tajícího sněhu.....
Lébé? :-) cococo, že je to o ničem...- je to o tom, že když si člověk kolem srdce vybuduje ledový krunýř lhostejnosti, který ho má chránit před city, tak se k němu nemůže nikdo dostat....
A když nějak skončí zima v člověku- krunýř roztaje, tak už může být s někým jiným.....
dík...
Připomíná mi supizmovi básničky - snad formou - tím, že vlastně nic přímo neříká a je vlastně "o ničem" a přesto sdělí jakýsi pocit. Lébé... *
jé, díky..... :-) potěší mě, když občas někdo čte ty "starý vykopávky"...
malinka_hvezdinka
26. 07. 2006
Myslíš-li, že měly, pak dělej, co uznáš za možné. Jsem Ti napospas, co pavučina davolí :-)
Mně se to stejně líbí...., tohle bysme měly publikovat jako dvoudílo....... :-)))
Samozřejmě, že odpustím.., jde ale přece o to samé...- černá a bílá......
Dovoluji si oponovat Ti. Odpustíš?
Venku nejsem já.
To jen žhavá láva
tuhne.
Když stromy zešednou,
plížíme se
všude kolem těch černých ostatků,
vrůstáme do země
a pláčeme.
A už zase ne.
Jsme všude kolem
sami.
děkuji za ohlas......, jen mi neleze do hlavy, že tip nikde, když se moc líbí......;-)
Vzdálený_hlas_moře
10. 05. 2006Jarmila Moosová Kuřitková
05. 02. 2006
Děkuji za kritiky- a jsem ráda, že se líbí- já přemýšlela, jestli to sem vůbec dávat,......
se docela divím, sid, že se líbí právě Tobě... :o) (když to není psaný tak drsně a s nadhledem jako ty Tvé a ty, na který mi dáváš aíza).
Darksky- dík, já přemýšlela, jestli si to přečetš.... To je ten druh textu, co mě prostě napadne a já pak už jen dohledávám, jaký má vnitřní význam.....- co mi to zas z toho podvědomí vylezlo.........- jinak Tvý pocity odpovídají skutečnosti. :-)
ja te přeci čtu :-) požáád :-)
jen když s jistotou nevím co z toho cítím tak radši tipnu a mlčím v tomhle sem měl jasno....
sem rád že sem dílo pochopil :-)
Požáád?? Neříkej..... :-)
Hm, proč vlastně tipuješ, když nevíš, co cítíš?
Není tak důležitý pochopit, co tím chtěl básník říci, když si tam člověk najde, ale jsem ráda, že se mi (mýmu podvědomí) to tady povedlo- snad- že je cítit atmosféru.......
díky, lidičkové, jen nevím, co bych dostala za reakce, kdybych napsala "autor nestojí o hlubší kritiku", když takhle vypadá ta hlubší...... :-)