Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNahý oběd
25. 11. 2005
3
0
2969
Autor
America
štípnul jsem babičce z prdele zásobu opia
-w.s.burroughs-
Já jsem tuhle od něj něco četl a pro mě je to jenom feťák, protože ty vize tak zázračný nejsou. Já bych pochopil, kdyby někdo tripoval kuli vizím a fakt ukázal něco, co my nevidíme, ale z toho, co jsem já čet, je vidět, že on na to neměl. Sorry, ale metoda střihu:) k smíchu. Můžeš ho uznávat, ale když znáš Hesseho, Kafku nebo Gethe, tak ti prostě takovej člověk nemůže imponovat ani kdyby si dal zlatou. (botníčku:)
Nicollette
26. 11. 2005
Já taky ne:)
Sorry, jestli něco špatně.
Podle mýho ale jsou ve světě literatury jiné vzory hodné následování. v těchhle případech to spíš vypadá, že dotyčný nic jiného nezná. Nechci urazit, ale až se budeš cejtit, třeba ho obhájíš a já to uznám. Možný je všechno.
Nicollette
26. 11. 2005
Já už do hospody nechodim. Po včerejšku. Ale nebudem s ebavit pod Amerikou, když je to patriot jiný země, fuj.
raul_ramirez
26. 11. 2005Chemical_Smile
25. 11. 2005pozorovatel
25. 11. 2005
stole an opium suppository out of my grandmother's ass:)
zrovna to čtu
asi si to přečtu česky (pokud si to nepřekládala sama)
tři_černí_mravenci
25. 11. 2005
mno..willy měl svůj vlastní a určitě zajímavý pohled na svět...preferoval bych však nepřejímání a utvoření vlastního a originálního...ale opium..mno tak to sme prosvihli...
No jako citat bych to nezaradila - leda, ze si to drzite coby rodinny klenot prednaseny o svatcich. Ale jinak-to je uder:)
Já věděl, že mi nahý oběd něco říká.
Borroughs je nicméně obyčejnej blbec.