Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚplněk
Výběr: hai_mal, vesuvanka
28. 11. 2005
10
0
2920
Autor
krev
Na temném nebi
má přechodnou adresu
měsíc v úplňku
jo, hezké to je...
tyhle miniaturky ti jdou velmi dobře
jedna z nejhezčích
t*
já bych to taky viděla spíš jako miniaturu a jako takovou jí hodnotím velmi kladně (nechceš změnit kategorii?)
t*
ano, teď je to mnohem lepší v té kategorii
jako miniatura je to moc krásná a hluboká myšlenka
přidám ještě V
Hlubokou myšlenku sice nevidím, ale je to docela hezky řečeno.
hai_mal, co je tam za hlubokou myšlenku?
Hai_mal -prozrad hlubokou myslenku...
Taktez ma duse tape a s povrchem mesicnim se pere.
Kdes jakysi krater, kde by se shlednout mohla?
Snad, ze Mesic, ten divotvorce nocni putuje ve sve draze menic tvar svou - jednou bohatcem nadutym, co mesec zlatych rynskych pripominaje - mozno ho videti
- jindy, co praporec tu zleva, tu zprava co vetrem pluje,
- naposled oko jeho zavrene, jen za roletou noci prokukuje ---??? Nevim a zoufalstvim se prostupuju spickama konce!
úplněk nebývá tak často a o úplňku vzniklo mnoho bájí a pověstí, lidé se úplňku báli a někteří se bojí dodnes (třeba somnambulní lidé:-) a i jiní...), sbírali se různé léčivé byliny právě při úplňku, v tuto dobu se stává velmi mnoho zločinů (podle statistik) atd..atd...
Celkově je úplněk velmi tajemný a je hodně možných asociací právě na úplněk (pro mne...)
Mohla bych ještě pokračovat ve výčtu toho, co všechno mě napadlo při čtení této miniatury....ale to už asi stačí:-)
Aha, pod pojmem "hlubší smysl" vidím něco jiného, ale díky za odpověď :o)
plovárna - to přece nevadí, že v tom lidé vidí rozdílné věci,
o tom je taky poezie...o tom kdo jí čte
možná tohle všechno autor neměl na mysli, ale já to tam přesto našla...:-)