Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBůh párku
Výběr: jenyk, hai_mal, Print
01. 12. 2005
17
2
7263
Autor
Jeheheman
ó, jsem ten bůh párku
jemuž absolutně vládnu
ubohým, klaním se
nahoru sobě
jakby cestovatelem po zeměkouli
bažinami hořčice,
kde sežráván
je krokodýlem mnou
bez milosti..
z kůže je svlékán
na čtyřkůl naboden,
volem trhán,
rozřezán..
jemuž absolutně vládnu
jsem..
totiž párkem sám
2 názory
pozorovatel
23. 01. 2008
mno:/ nejsem si plně jista, zda- li mi bylo dopřáno onoho dovtípení a pochopení.. sorry, nechápu to to:) ale myslím, že je to dobrá myšlenka. být párkem? ok, jak je libo, mladý pane..;) každopádně- zajímavé:)
šmankote jak ti ti mohlo připomenout trpaslíka.. debil si hraje v bufetu na boha a tys někde s kytatistou a hologramem;o)..
Máš trochu kanibalistické sklony zdá se. Abys sis náhodou nesnědl svého párka... Jinak dobrý nápad, se cení.
tak to teda nemaž, jasné? mi to rozesmálo(a posmutnělo) a tu hořčici sem ti už předtim odpustila..
já zas nerada párky vůbec... :)) A z těchhle 3 ingrediencí jim enem kečup :))
nojo, dyž já sem nesnášel davové žraní v menze, tak to ti pak zbývají jen párci, utopení potažmo vlašák či nakládný hermafrodit. to vše v retro bufé, jak naznačil ušatej.. musím se tam zas někdy stavit:o)
jeden jako párek, nebo jeden jídlo podle vzoru stavení, nebo cos přiteploval ? :-1
já hořčici teda nerada, ale dybys to změnil na kečup, tak ti dam tipa... :))
blef. a já zase nerad párek s kečupem:o) a vůbec.. huš!
nečti si ty moje dětinské pindy nebo je smažu:o)
sám párkem v rohlíku???... no nevím zda bych to neměl číst až po 22 hod...tedy ty ohlasy..
zdenda: ohhhhhhh, bylo mi ctí se s tebou setkat u své sračky. ne teda že bych si o ní myslil něco jiného. to vůbec, ale přecijen, kritiku (aspoň tu e-e) napíšeš jen některým sračkám. no a ty se mi krom týhle a pár jiných, většinou líbily:o)
chroust: jo ale pomni o něm.. mně se taky moc nelíbí. je to ta samá onuce jako třeba pro tebe párek. někdo mě prostě žere v bufetu.
Zdenda: sorry byl sem včera na hadry, takže skoro nechňápu poslední dva příspěvky nebo co to je. hlavně tedy. toto není báseň krávo, to je jasný haiku.
Ta_která_nadává_navíza
02. 12. 2005Whitesnake
02. 12. 2005
říkal jsem si..
boží mýtus (resp. parodie na něj), párková metafyzika;;
pokazily mi to poslední dva verše..
ač jakkoli nevážně, mohlo by to bejt fakt dobrý - chybí jenom kousek.
zdenda je v poho. jen víc takových zdendů na písmák
třeba by to aspoň některý tebenebařky přestalo bavit:o)
týý jo tady je nějak veselo ! :-)
já bych řekla, že jako Blbůstka je to hodně dobrý
jo....takže si tipnu i s véčkem :-)TV
egil: noo, bych pravdu děl, tak jsem taky váhal jesli tam ten konec dát, ale nějak jsem neodolal uzavřít boží koloběh, zavřít matrjošku do větší a sám, držíce párek, se stát v přeneseném smyslu slova, párkem v rukou božích, které se se mnou nikterak nemazlí a zdůvodňují tak i mou vlastní krutost k tomuto uzenářskému výrobku:o) ale máš pravdu.. asi jsem měl odolat.
a díkec za kritiku.. sice trocha nechápu tvůj výběr děl ke kritice, aleť kecat ti doň samo nebudu:o)
hai_mal: díkec rychlokvášo:o)) se kouknu co tvoříš vlastně
já tu ale nepíšu kritiky, jen dojmy (ozn. "kritik" mi zůstalo, ač jsem Vellu opakovaně žádal o jeho odejmutí);
co se týče tvých reakcí na mé - připomínáš mi androida Marwina: ''nemusíte předstírat, že vám stojí za to se se mnou bavit'' ;)
ale né, já si vůbec nemyslim, že na mě koukáš nějak skrz prsty ani tě nepokládám za jedince stiženeho pocitem nadřazenosti nevim pod čeho konkrétního tě to napadlo
je jasný, že jsi vážnější čovek, a tak si notuješ spíš (typově) s drfaustem, ale to není důvod abych si něco domýšel ;)
nojo, čekal sem kterej vtipal se ozve s parkem..:o) ale že hned první krtek..
:o)dix
hluboce se zamyslim a zjistuju, ze uz se opevuje kdeco,
tak proc ne parek :-)
+*
pacceáehie_kbaptip
01. 12. 2005
paceáie: tys tomu dal teda! teďko mi vesuvanka nedá svůj miliontej tip!:)
tři_černí_mravenci
01. 12. 2005
nene, poctivej masokostní separát kafilerního původu:o)
trošku kořeníčka a mňam mňam
Ano. Toto je přesně ten přelom, který naše kultura zdegenerovaná uměleckými směry po druhé světové válce potřebovala. Vivat! Jo a taky t*. Je to dobrý.