Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDítě pláče po mamince
15. 02. 2001
15
0
4192
Autor
Bacil
Někdo volá DALAJLÁMA
Jiný zase PÁN BŮH S NÁMA
Další zase INŠA'ALLAH
Další LENIN. Hoří Palach.
Někdo křičí, oheň v líci:
ZKROŤTE TY PSY NEVĚŘÍCÍ
PRYČ S KACÍŘI! PEKELNÍCI!
Plamen hoří nad Kostnicí.
Pak se ještě někdo nabíd'
Půjdu dobrovolně zabít
Židy
(Nebo Palestince?)
Dítě pláče po mamince
Já myslím, že ne, protože blbost lidí je tak velká, až je v podstatě nevystižitelná (a teď nevím, jestli sem patří :-( nebo :-) ).
Nazev i pointa je OK
Dobry napad
Dat to tak na bilboard a rozmistit ve vsech recich po celem svete :-)))
Bacile! Tip a nejoblíbenější...
Ale jedna důležitá výhRada... není dobré prozrazovat pointu v názvu, působilo by to mnohem silněji, kdyby sis to vážně nechal až na závěr a báseň pojmenoval jinak (napadá mě - Někdo - je to neprozrazující a za toho někoho si můžeš dosadit všechny aktéry z básně, včetně dítěte).
A v první strofě by bylo dobré nahradit jedno "další" něčím jiným, pak to bude úplně dokonalé.
ok, Bacil je to možný .. taky jí to napadla, něco na tenhle způsob složit, toť poklona pro Tebe:-)
přemýšlím, jak se píše citoslovce pro vyražení dechu...urghchu!!!
uch! Ne, tedy ano!
típí
Nejsem příliš angažovaný... v poesii prakticky vůbec.
Ale není to špatně napsané.
Bacile, vidím, že už před deseti lety jsi byl skvělý. Tohle je síla a pořádně vystupňovaná. Ť
Nadpis na konci ! To mám rada. Inak je to vcelku silná báseň, aj keď samozrejme, téma je známa...ale stále...pôsobí...
Už jsem to napsal v odpovědi na jinou Tvou kritiku: já se snažím, proto to dávám tak, aby vyšla jedna denně. Nemůžu za to, že si to někdo vytáhne předčasně a pak si stěžuje!!! ;-)